NEEquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heb ik geen medestanders?
Nee, want je stelling klopt ook nog geeneens, Muzikanten verdienen bijna niets op cd's, platenbazen verdienen het meest erop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heb ik geen medestanders?
Ik betaal gemiddeld voor een cd 10 euro dus dat is onzin. En dan heb ik het over spul dat bijvoorbeeld uit noorwegen komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef spoorrails het volgende:
wat in Us 16 dollar kost, kost hier 30 Euro en ga nou niet zeggen dat data zoveel kost om over te brengen....
Zolang zij te veel geld vragen downloaden wij, zo hou je het in evenwicht.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap dat niet, die haat jegens Stichting Brein & Co.
De mensen die zich er ter dege van bewust zijn dat zij illegale content downloaden moeten hard aangepakt worden. Wat bezielt die mensen? Denken ze soms dat die muzikanten rijk zijn ofzo? Nou ik kan je vertellen, zo rijk zijn Marco Borsato, Frans Bauer en Jan Smit helemaal niet. Menig cassiere verdient het dubbele.
Dus aan aleen die illegale content van het internet downloaden: de tyfus.
Steunt allen de muzikanten, de gamedevelopers, de softwaremakers, de filmstudios. Geef ze desnoods een donatie.
Waar dan 90 % van 't kaartje niet naar de band gaat maar naar de zaalverhuur, mojo, etcquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:19 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Nee, want je stelling klopt ook nog geeneens, Muzikanten verdienen bijna niets op cd's, platenbazen verdienen het meest erop.
Wil je ze steunen, ga naar een concert van ze
sterker nog: zodra muzikant / auteur zich bij buma/stemra aansluit, beziitten ze de rechten niet meer van hun eigen werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef Crashcat het volgende:
Muzikanten, auteurs, productiemaatschappijen die aangesloten zijn bij Buma/Stemra, Brein of dergelijke instanties mogen hun eigen muziek zonder vergoeding niet eens plaatsen of draaien.
Beetje krom niet?
Ik geloof je ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef Crashcat het volgende:
Muzikanten, auteurs, productiemaatschappijen die aangesloten zijn bij Buma/Stemra, Brein of dergelijke instanties mogen hun eigen muziek zonder vergoeding niet eens plaatsen of draaien.
Beetje krom niet?
Procentueel meer dan dat ze verdienen op zo'n cdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar dan 90 % van 't kaartje niet naar de band gaat maar naar de zaalverhuur, mojo, etc.
Stichting Brein en etc. zijn allemaal al een keer op de vingers getikt wegens het uitvoeren van illegale praktijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap dat niet, die haat jegens Stichting Brein & Co.
De mensen die zich er ter dege van bewust zijn dat zij illegale content downloaden moeten hard aangepakt worden. Wat bezielt die mensen? Denken ze soms dat die muzikanten rijk zijn ofzo? Nou ik kan je vertellen, zo rijk zijn Marco Borsato, Frans Bauer en Jan Smit helemaal niet. Menig cassiere verdient het dubbele.
Dus aan aleen die illegale content van het internet downloaden: de tyfus.
Steunt allen de muzikanten, de gamedevelopers, de softwaremakers, de filmstudios. Geef ze desnoods een donatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |