Nu is het op RTL7 en RTL Voetbal is op zondag op RTL 4quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Op welke zender is dat dan eigenlijk?
Aah bedankt. Al kwam ik er net achter dat ik het al op had staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu is het op RTL7 en RTL Voetbal is op zondag op RTL 4
Ik wist dat er maar 1 het echte topic had kunnen openen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[RTL] 'Voetbal op ....' #1: Zondag de aftrap.
Sufferd!
Nee man, die dekt allesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wist dat er maar 1 het echte topic had kunnen openen..
Maar die heeft een slechte titel!
Ik vind 'Zondag de aftrap' anders helemaal nergens op slaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee man, die dekt alles.
Goede OP endezo.
Toen ik hem vorige week opende met het oog op de voorbeschouwingsaflevering op zondag, klopte ie anders donders goed!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind 'Zondag de aftrap' anders helemaal nergens op slaan.
Ja dat was toen eh! Hoe zit het nu dan? Nu klopt er niks meer van en daardoor hebben mensen moeite met het zoeken van dat topic!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toen ik hem vorige week opende met het oog op de voorbeschouwingsaflevering op zondag, klopte ie anders donders goed!
Nou ... JWTquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat was toen eh! Hoe zit het nu dan? Nu klopt er niks meer van en daardoor hebben mensen moeite met het zoeken van dat topic!
Er waren maar 2 mensen die in dat topic over deze uitzending praatte! Hier waren het er veul meer!
Het is hier koud zat... Dat is jammer, want ik houd wel van koelkasten..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen koelkast nodig?.
Ik heb in Utrecht een koelkast staan die veeeel groter isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh.
Want ik heb er nog een: [TK] Tafelkoelkast met vriesvak.
Lekkere sauzen in die koelkast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh.
Want ik heb er nog een: [TK] Tafelkoelkast met vriesvak.
En een Coca-Cola Zero, Schigt ben je nigt ofzo?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekkere sauzen in die koelkast.
Ik wilde lekker sauzen in die bbq zeggen..
Oh. Balenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb in Utrecht een koelkast staan die veeeel groter is. Daarnaast ook een geweldige Wunderbar! Kortom heb ik niet nodig. Al is het misschien wel makkelijk om naast m'n bed te zetten.. Hoef ik helemaal mn nest niet meer uit.
Die drank, Seaman's Shot is nog beter. Deense Schnappsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekkere sauzen in die koelkast.
Ik wilde lekker sauzen in die bbq zeggen..
Coca-cola zero is voor de stoere man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
En een Coca-Cola Zero, Schigt ben je nigt ofzo?!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[RTL] 'Voetbal op ....' #1: Zondag de aftrap.
Sufferd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |