quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef StephanL het volgende:
LOL watjes eten en water drinken. en je laatste kiezen trekken.
quote:De Miljonairs beginnen de show al iets leuker te vinden als opeens De Gouden Kooi als onderwerp wordt aangehaald. Beelden van Natasia vanuit haar eigen huis en beelden van het eigenlijke programma brengen de Miljonairs in extase. In de show heeft men ook naar de mening van enkele burgers gevraagd over het programma. Jaap heeft een passend weerwoord voor een vrouw die zegt dat de slechtste mensen van Nederland in De Gouden Kooi zitten: “Kijk hoe jij eruit ziet, trut!” Opeens wordt er zelfs live overgeschakeld naar de Miljonairs op de bank. Nadia weet niet waar ze moet kijken. Gelukkig is Huub zo vriendelijk om als woordvoerder te fungeren. Jaap wil ook van zich laten horen en maakt als hij even de kans krijgt een aardig grapje. Heel goed, Miljonairs…
Hoe word ik een New yorkse vrouw ?quote:
Net zo lang ze willen. Laatste aflevering héquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
Tot hoelang duurt dit boutprogramma!
Jip Dan wordt dit herhaald, morgenochtend RTL8quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef mspoez het volgende:
Als dit programma afgelopen is is 10 ook afgelopen?
Ben ik blij dat ik in Utrecht woon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe word ik een New yorkse vrouw ?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
huldiging winnaars dgk 2006-2007
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik in Utrecht woon.![]()
Inderdaad, al die make-up voor niksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef cobain94 het volgende:
Ja daar zit je dan ..allemaal strak in het pak voor niets...
zoon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef uniekhoorn het volgende:
De streams blijven bij Talpa, Fons legde het uit waarom maar ik kon het niet verstaan
Remco (???) krijgt ook een andere rol
Remco, zoon van Fons van Westerloo, was programamdirecteur van Talpa. Hij gaat nu RTL5 runnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef uniekhoorn het volgende:
De streams blijven bij Talpa, Fons legde het uit waarom maar ik kon het niet verstaan
Fons draait meteen de knop uitquote:
Ik zou wel even een duik willen nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:26 schreef F04 het volgende:
Streamlock.
ja, en hij bleef in zijn rol.... hij herhaalde wat Huub zei tijdens de uitzendingquote:
o nee het was terrorJapioquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Remco, zoon van Fons van Westerloo, was programamdirecteur van Talpa. Hij gaat nu RTL5 runnen.
Het bedrijf Talpa blijft waarschijnlijk nog wel een tijdje bestaan. Fons zal de streams niet gekocht hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Moooooooooooooi, kan ik dan naar bed?quote:
Het had te maken met het feit dat RTL in Luxemburg zit...als Rtl de streams erbij genomen zou hebben, hadden ze problemen gekregen met het uitzenden of zo...uitzendrechten en wetgevening of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Remco van Westerloo.quote:
Mmmm.......Nadia als voodopoppetje en dan met een soldeurboutquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch gaat weer naar huis...
Off T. reclame van Quest, nu met gratis vodoopoppetje, test hem zelf
Kan dat zittend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
Dimitri zit ondertussen Kim te versieren
Hij heeft ook verder niets gedaan behalve wat op dat bankje zitten zuipenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:31 schreef Mearloow het volgende:
haha dennis is dronken
ned 1, ned 2, ned 3, rlt 4, rtl 5, sbs 6, rtl 7, net 5, tien? tiennnn??? fucking niet normaaal! toen trokkie de stekker eruitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:31 schreef Prik0 het volgende:
Wat zei jaap precies?
Dimitri welquote:
Grapje of serieus?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef farscapevr6 het volgende:
nix heeft dates afgezegt?
zal wel niemand zich aangemeld hebben hehehehe
Hij rijmdequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:33 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ned 1, ned 2, ned 3, rlt 4, rtl 5, sbs 6, rtl 7, net 5, tien? tiennnn??? fucking niet normaaal! toen trokkie de stekker eruit
ofzoiets;)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:33 schreef F04 het volgende:
Er is net gebeld dat niemand mag drinken.
Vraag het aan Brian, die vroeg eens aan Amanda "Zit je Huub nu te neuken?" terwijl ze op haar rug lag.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef farscapevr6 het volgende:
nix heeft dates afgezegt?
zal wel niemand zich aangemeld hebben hehehehe
ik denk dat ik t verkeerd begreepquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag het aan Brian, die vroeg eens aan Amanda "Zit je Huub nu te neuken?" terwijl ze op haar rug lag.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag het aan Brian, die vroeg eens aan Amanda "Zit je Huub nu te neuken?" terwijl ze op haar rug lag.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En het onvergetelijke: Huub zit je tussen je benen te beffen!
Inderdaad dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Bij mij doen ze t wel allemaal, maar ze bufferen enorm... t zal wel druk zijn op de streams.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Stream 1 begint al goed...
[..]
Die komt me bekend voor. Tijn toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef RSie het volgende:
en vast!
nee zat tijdens een van de eerdere BB's in het voorstukje als ik me niet vergis!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor. Tijn toch?
nou ja, je zal het maar niet gemerkt hebben.....dan is het maar goed dat Brian zo oplet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendinnetje, die door Tijn van haar ventje is afgegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor. Tijn toch?
Nee, dat komt door Moots en BQ.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Dreamboy het volgende:
Door Jaap een Lock
Hmmmmmmmm we hebben net 2 dagen haardrama gehad, het is nu 'feest' omdat ze naar RTL gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Val ik in een spannend moment? Is dit het goede moment om een nieuwe maand te starten?
WBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Val ik in een spannend moment? Is dit het goede moment om een nieuwe maand te starten?
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
nou ja, je zal het maar niet gemerkt hebben.....dan is het maar goed dat Brian zo oplet.![]()
Shit, heb ik net die haarmomenten gemist maar gelukkig hebben we RTL nog!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm we hebben net 2 dagen haardrama gehad, het is nu 'feest' omdat ze naar RTL gaan.
Nadia probeert weer te murmelen en fluisteren.
Probeer eens de backup stream adressen. Ze staan op de DGK site.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij doen ze t wel allemaal, maar ze bufferen enorm... t zal wel druk zijn op de streams.
En IE was gelijk in de war en er kwam een 'er is een probleem opgetreden" schermpje...
Eerder in de COS las ik dat ze niet meer mogen drinken vandaag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Mearloow het volgende:
wanneer gaan ze nou weer is een keer flink zuipen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
met wat voor snode plannen zijn jullie nu weer bezig?![]()
Ja hoor...geweldige timing...........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Je valt (net) in een streamlockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
als dat te lang doorgaat denk dat jaap zowieso vertrektquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
Voorlopig zulen we de saaiheid nog wel houden.Ome Fons wil rustig beginnen.
Als je van streamlocks houdt, moet je het doen.......het is lock na lock.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
nou die tangenterror mag relaxt zijn in het huis... voor ons streamers is het niet te hardenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
Voorlopig zulen we de saaiheid nog wel houden.Ome Fons wil rustig beginnen.
Noekje!! WBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
en de kijkersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Visual het volgende:
[..]
als dat te lang doorgaat denk dat jaap zowieso vertrekt
Nix lijkt op deze foto wel een clown. Zie die neus van hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Luisteren naar pappie hoor..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
Kim doet een Nadiaatje bij Jaap: Je doet helemaal niet meer aardig tegen me.
en er werd niet eens geslagen??quote:
Da fuss is about da fountain... on four streamsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
en er werd niet eens geslagen??![]()
Zal even gaan betalen. See what the fuss is about.
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind haar beeldschoon,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo nep en gescript, kind doet er alles aan om in de uitzending te komen
dat denk ik ook, verklaart z'n recalcitrante gedag van de laatste dagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Visual het volgende:
[..]
als dat te lang doorgaat denk dat jaap zowieso vertrekt
Bedoel je Miss Lillibit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Lisette van de pilbrigade en hups streamlock.
Voordat het aantal nog verder verengt, bedoel jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De verenging van streamers moet maar een proces starten tegen RTL (nu)
zonde van je geldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
ik ook ruud, wat een moordwijfquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind haar beeldschoon,
[afbeelding]
Ik vind haar echt doodengquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
PM BQ en mootie dan even, die zitten achter de locksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het ook een prachtig meisje om te zien toen ze binnenkwam, maar na een glimp van wat er van binnen zit, vind ik er geen moois meer aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
De kledingverzorgingmevrouw.quote:
Thanks!!quote:
Daar heb ik ook wel een beetje moeite meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ook een prachtig meisje om te zien toen ze binnenkwam, maar na een glimp van wat er van binnen zit, vind ik er geen moois meer aan
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Ik zit hier ontzettend offtopic te wezen maar het voelt als een warm bad. Ontopic..wat ziet Lieke er goed uit zeg.
*gaat nu echt streams leasen*
Waar heb je dan moeite mee met haar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een beetje moeite meemaar ik schiet haar nog niet af.
![]()
Met hoe haar voorkeuren zijn t.o.v. de bewoners.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waar heb je dan moeite mee met haar?
Lieke lijkt net een poedel met dat haar, ik snap toch niet wat die kappers elke dag doen daar.quote:
Is hun niet verteld dat de mooie vrouwen op de bank moesten blijven zitten? Ik noem een Lieke, ik noem een Kim...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
N. Wij zijn gewoon het leukst. Whahaha
Beauquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef Py het volgende:
wie kwam er binnen voor die lock?
Lieke ziet er juist leuk uit.Die twee andere dozen zijn zo onnatuurlijk en zitten de hele avond al ontevreden te kijken.Lieke straalde juist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef maril het volgende:
[..]
Lieke lijkt net een poedel met dat haar, ik snap toch niet wat die kappers elke dag doen daar.
ik denk dat ze niet samen mogen van rtl te veel ""terror" danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Jaap en huub zijn samen echt goud!
Die kans zit er wel in........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Voordat het aantal nog verder verengt, bedoel je![]()
Zo zag ik dat ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke ziet er juist leuk uit.Die twee andere dozen zijn zo onnatuurlijk en zitten de hele avond al ontevreden te kijken.Lieke straalde juist.
Dennix lijkt niet alleen op een clown maar het is een clown.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nix lijkt op deze foto wel een clown. Zie die neus van hem![]()
Inderdaad,die andere meiden zijn ordinaire snollen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke ziet er juist leuk uit.Die twee andere dozen zijn zo onnatuurlijk en zitten de hele avond al ontevreden te kijken.Lieke straalde juist.
Lieke zag er vanavond inderdaad heel leuk uit. Heel vrouwelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja, was Lieke maar weg.......ik denk dat het er een stuk leuker van zou worden. Jaap en Huub samenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Jaap en huub zijn samen echt goud!
Zijn dat de leveranciers van brrrrian?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Lisette van de pilbrigade en hups streamlock.
Nadia en Amande hebben dit resultaat na 3 dagen bereiktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
wat krijgen we nou, haak je af?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Zo, voorlopig m'n laatste COSpost, dus ik maak er lekker een infantiele smileypost van want dat is tegenwoordig kennelijk de manier om hier te posten![]()
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Zo, voorlopig m'n laatste COSpost, dus ik maak er lekker een infantiele smileypost van want dat is tegenwoordig kennelijk de manier om hier te posten![]()
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gesprek is niet om aan te horen, alleen maar weer Lieke afkraken op haar uiterlijk, verder komen ze niet. Het is gewoon niet te geloven!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef Dark het volgende:
Amanda en Nadia zijn ervan overtuigd dat Lieke heel veel afgunst en jaloezie naar Amanda heeft en ook een beetje naar Nadia.
Nadia voelt zowiezo niet zo veel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef mspoez het volgende:
Nadia voelt nooit afgunst naar Amanda, naar geen enkele vrouw.
Nee.
Natuurlijk niet.
Voorlopig als in tot morgenochtend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ze lijken net streamers.......alleen maar Amanda en Nadia afkraken op hun uiterlijk, verder komen ze hier niet. Het is gewoon niet te geloven!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het gesprek is niet om aan te horen, alleen maar weer Lieke afkraken op haar uiterlijk, verder komen ze niet. Het is gewoon niet te geloven!![]()
Jaloezie en afgunstquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef SIRA het volgende:
wat een verschrikkelijke nare wijven zeg
Dit bewijst maar weer dat er alleen bagger komt uit die breedbek muil van haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke is jaloers? zegt amanda
Amanda is wel lekker, das toch zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Dreamboy het volgende:
Huup tegen Amanda gisteren jij ben de knapste hier.
?????????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke is jaloers? zegt amanda
[SC#266] Één Oorzaak Aan De Basis Van De Aandoening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker boeiend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
[SC#266] Één Oorzaak Aan De Basis Van De Aandoening.
Dit soort post horen daar!!!
Lieke wordt hier ook genoeg afgekraaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze lijken net streamers.......alleen maar Amanda en Nadia afkraken op hun uiterlijk, verder komen ze hier niet. Het is gewoon niet te geloven!![]()
![]()
Dan weet jij blijkbaar niet hoe een poedel er uit ziet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef maril het volgende:
[..]
Lieke lijkt net een poedel met dat haar, ik snap toch niet wat die kappers elke dag doen daar.
Goeie zet van Huub. lekker stoken en N. jaloers maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Dreamboy het volgende:
Huup tegen Amanda gisteren jij ben de knapste hier.
Ik denk dat de meeste streamers ze meer afkraken op hun gedrag dan op hun uiterlijk (uitzonderingen nagelaten).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze lijken net streamers.......alleen maar Amanda en Nadia afkraken op hun uiterlijk, verder komen ze hier niet. Het is gewoon niet te geloven!![]()
![]()
Ja was een kleine bloedvlek.Maar dat is echt ordinair hoor.Bah vieze meid die Lieke.Je elke nacht in je reet laten naaien op de streams is veel sjieker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:11 schreef Mearloow het volgende:
lieke was doorgelekt in bed?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Zo, voorlopig m'n laatste COSpost, dus ik maak er lekker een infantiele smileypost van want dat is tegenwoordig kennelijk de manier om hier te posten
Toedels
En roepen - Oh, ik wil je zo graag, maar niet m'n kutje..........is ook op en top sjiekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja was een kleine bloedvlek.Maar dat is echt ordinair hoor.Bah vieze meid die Lieke.Je elke nacht in je reet laten naaien op de streams is veel sjieker.
Sorry hoor! Het valt ook niet mee om naar die andere 2 te luisteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
Uhm, jullie lullen alleen maar over Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |