die hoorde ik gisteren op de radioquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou wel, maar je ex niet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Passat is op zich een prima, ruime autowegauto inderdaad
Vandaar dat ik alleen nog maar turken in dat model zie rijdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef BoJo het volgende:
* BoJo meegereden met de passat, lekker veel power en grip maar te degelijk voor mij![]()
3quote:
Zeg dan gewoon nee, voor jou 10 andere PTA-SC'ers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou wel, maar je ex niet
quote:
Het aanklikken van de optie "foksilver" is je echter teveel werk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik voel me uitermate onbegrepen.
Neu, ik vind dit wat plezieriger werken. Pagina's laden lekker snel en foto's zijn meteen in full-size ipv. zo'n knullig rood randjequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het aanklikken van de optie "foksilver" is je echter teveel werk?
slappe relquote:
dat ze automatisch full-size laden kun je gewoon instellen (dus geen blauw randje - rood is tweakerts)quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, ik vind dit wat plezieriger werken. Pagina's laden lekker snel en foto's zijn meteen in full-size ipv. zo'n knullig rood randje
No shit sherlockquote:Op het werk heb ik wel de std. interface (welke dat ook maar is), als je me de icoontjes zelf ziet gebruiken weet je zeker dat ik daar post.
had je om 17 uur nog naar SBS6 gekeken?quote:
HOUD GODVERDOMME JE MUIL! HET IS HIER NOG DROOG MAAR IK GA OVER 20 MINUTEN NAAR HUIS EN HOOP DAT DAT DAN NOG STEEDS ZO IS JA VERDOMME!quote:
Sorry :xquote:
Wie kopt m in?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Jaguarized het volgende:Die man in die laatste GTC vond het wel leuk dat z'n auto geplaat werd. Zes GTC's in 2 dagen gezien...
Ja, ik vond er geen klap aan eigenlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
had je om 17 uur nog naar SBS6 gekeken?
NEE.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nee, voor jou 10 andere PTA-SC'ers.
quote:
Tya, ik zou na het zo vaak zien van dat type auto ze niet zo speciaal meer vinden om ze continu op de foto te zetten, maar wie ben ikquote:
Met jou mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |