Neequote:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hermiega er maar vanuit dat je nat gaat worden straks
![]()
nou DOEI.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OkeIk ben m'n spullen pakken en weg van hier
. Ver weg
![]()
Ik zou wel willen, maar geen geld voor een ticketquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Jij gaat naar de rimboe waar je net vandaan komt.... Ik ga daar zo ver mogelijk vandaan
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef lipje het volgende:
Welke bak is dit? een AM, of een andere brit?
die blijven privequote:
Je bedoelt dat je vergeten bent te het knopje in te drukken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
die blijven prive
die van vorig jaar staan op www.bavariacityracing.nl
ik ga niet zitten zwaaien achterin een cabrio
Dat ik lekker te ver weg stond om de dames in vol ornaat in beeld te krijgen, zelfs met 10x optische zoom haal ik dat nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vergeten bent te het knopje in te drukken?
Er zijn genoeg famkes die op haar lijken maar niet uitgewoond zijn door soapie's of volendamse palingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Elke keer als ik haar zie krijg ik een grotere hekel aan Jantje Smit. De vuile flikker![]()
Olaf Commijsquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef lipje het volgende:
en eentje uit de driftserie:
[afbeelding]
Wat een klap zeg..quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Paladijn het volgende:
Dan ben je ff blij met je Vulva
En herm, de plaatjes zijn hier wel rood omlijnt
Rood? Naja het zal wel, hier zijn ze blauw iigquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Paladijn het volgende:
quote:De bemanning van Roosendaal gingen gelijk aan de slag met het gereedschap uit de HV 9171, omdat het voertuig een Volvo was.
In die HV zit zwaarder knip gereedschap.
ben benieuwd wat die andere auto nou was behalve kapotquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Paladijn het volgende:
Ik vermoed een VAG product, eind jaren tachtig, begin jaren 90.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben benieuwd wat die andere auto nou was behalve kapot![]()
een seatquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vermoed een VAG product, eind jaren tachtig, begin jaren 90.....
Ik dacht aan een Sjonnie Golf IIquote:
no wayquote:
staat er al een webcam op gerichtquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
En dat was nummer 20
[afbeelding]
Kijken of ie nog past met japanse superlijm
"I knew it"quote:
Welke debiele eigenaar laat zo'n vrouw dan ook in zijn auto rijden...quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Al-Qaeda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |