Mooi kleurtje, mooi interieur. Strak wagentje wel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is wel een hele fijne GTVlinkje
Dat is jouw mening. Ik gaf net mijn mening. Verder nodig je ik je uit om eens een rondje mee te rijden in die Passat. Zal ik jou eens laten zien hoe saai dat ding is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt er bewust voor gekozen om als _eigen auto_ in een van de meest saaie standaard burgerbakken rond te rijden en gaat dan andere mensen vertellen dat ze geen 'vrouwen'auto moeten halen?
Als ik de keuze had reed ik nog steeds in een MX-5 als leasebak rond.
Bedankt dat je mijn punt bewijst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik gaf net mijn mening. Verder nodig je ik je uit om eens een rondje mee te rijden in die Passat. Zal ik jou eens laten zien hoe saai dat ding is.
laat maar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt bewijst.
Hoe kun jij dan met je volle verstand dat soort opmerkingen maken?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:33 schreef Xtreem het volgende:
Paal, ik zie daar een mooie uitnodiging.... Ga 'ns een stukje mee toeren....
Herrumquote:
De eerste keer dat ik een stuk 200 gereden heb was in een 99 passat... ik vond 'm wel prettig... alleen steigert en duikt dat ding als de ziektequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]Daar zeg ik ook zeker geen nee tegen als ik een keer in de buurt bij'm ben.
Dat laatste snap ik niet?quote:En sorry hoor, maar hij zou als geen ander moeten weten dat mensen bij bepaalde auto's hun mening al klaar hebben tot ze er een keer ingezeten hebben, om vervolgens 180 graden bij te draaien.
Die ziet ik niet in tekst-layoutquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef M5 het volgende:
oh en voor dat we nog zo'n discussie krijgen...
check eerst eens...
Daar hebben ze idd een beetje last van. Vering is nogal op comfort afgestemd. Met AWD heb je daar al wat minder last van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een stuk 200 gereden heb was in een 99 passat... ik vond 'm wel prettig... alleen steigert en duikt dat ding als de ziekte
[..]
De Passat is op zich een prima, ruime autowegauto inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een stuk 200 gereden heb was in een 99 passat... ik vond 'm wel prettig... alleen steigert en duikt dat ding als de ziekte
[..]
Dat laatste snap ik niet?
Hoe kudt is dat. Begrijp je het allemaal dan wel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die ziet ik niet in tekst-layout
* Xtreem pakt alvast een jerrycan oliequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef Paladijn het volgende:
Maar goed, ik ging auto's < 50k in gespot posten, dus ik zal mijn asbestos pak eens aandoen
Ik vertrouw jou wel, maar je ex nietquote:
Had m'n een weekje, maar heb de slijtage van minimaal een jaar veroorzaaktquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Passat is op zich een prima, ruime autowegauto inderdaad
Ah, op die fietsquote:En dat laatste, mensen hebben een mening al klaar dat iets een vrouwen-, pake- of zakenmannetjesauto is, waarna de nodige domme/negatieve opmerkingen volgen. Idem met mensen die alleen op dure auto's kwijlen of op slechts een merk (zie de vele Porsche-Ferrari discussies, o.a. in het huidige Ferrari topic). Zodra ze dan een keer een auto van dichtbij meemaken, door bijvoorbeeld mee te rijden wordt de mening compleet bijgedraaid. Ik heb het zelf vaak genoeg gehad met mijn Mazda en M5 zal het ongetwijfeld ook vaak genoeg hebben met zijn V6.
Ik voel me uitermate onbegrepen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kudt is dat. Begrijp je het allemaal dan wel?
die hoorde ik gisteren op de radioquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou wel, maar je ex niet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Passat is op zich een prima, ruime autowegauto inderdaad
Vandaar dat ik alleen nog maar turken in dat model zie rijdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef BoJo het volgende:
* BoJo meegereden met de passat, lekker veel power en grip maar te degelijk voor mij![]()
3quote:
Zeg dan gewoon nee, voor jou 10 andere PTA-SC'ers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou wel, maar je ex niet
quote:
Het aanklikken van de optie "foksilver" is je echter teveel werk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik voel me uitermate onbegrepen.
Neu, ik vind dit wat plezieriger werken. Pagina's laden lekker snel en foto's zijn meteen in full-size ipv. zo'n knullig rood randjequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het aanklikken van de optie "foksilver" is je echter teveel werk?
slappe relquote:
dat ze automatisch full-size laden kun je gewoon instellen (dus geen blauw randje - rood is tweakerts)quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, ik vind dit wat plezieriger werken. Pagina's laden lekker snel en foto's zijn meteen in full-size ipv. zo'n knullig rood randje
No shit sherlockquote:Op het werk heb ik wel de std. interface (welke dat ook maar is), als je me de icoontjes zelf ziet gebruiken weet je zeker dat ik daar post.
had je om 17 uur nog naar SBS6 gekeken?quote:
HOUD GODVERDOMME JE MUIL! HET IS HIER NOG DROOG MAAR IK GA OVER 20 MINUTEN NAAR HUIS EN HOOP DAT DAT DAN NOG STEEDS ZO IS JA VERDOMME!quote:
Sorry :xquote:
Wie kopt m in?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Jaguarized het volgende:Die man in die laatste GTC vond het wel leuk dat z'n auto geplaat werd. Zes GTC's in 2 dagen gezien...
Ja, ik vond er geen klap aan eigenlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
had je om 17 uur nog naar SBS6 gekeken?
NEE.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nee, voor jou 10 andere PTA-SC'ers.
quote:
Tya, ik zou na het zo vaak zien van dat type auto ze niet zo speciaal meer vinden om ze continu op de foto te zetten, maar wie ben ikquote:
Met jou mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |