Hij heet Glenn en hij komt uit Linnequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe heet die gast Teun. Dan ram ik hem in elkaar. Ben ook van roermond. Jeweetz
Nee, je topic was een 'kijk-ik-ben-stiekem-homo-topic' en ik help je gewoon een handje, maar je moet natuurlijk zelf ook wel meewerken, anders lukt het niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Echt rot eens op gast, je verpest mijn hele topic
![]()
Daar ben je 'op' ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hij heet Glenn en hij komt uit Linne![]()
Dit topic is serieus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, je topic was een 'kijk-ik-ben-stiekem-homo-topic' en ik help je gewoon een handje, maar je moet natuurlijk zelf ook wel meewerken, anders lukt het niet.
Dat noemen ze biseksueelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dit topic is serieus.
Ik kan je wel kusjes geven als je dat wilt maar ik ben een hetero
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dit topic is serieus.
Ik kan je wel kusjes geven als je dat wilt maar dat durf ik alleen als je vanavond bij mij thuis komt
je beukt hem waar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, want ik beuk hem volgende week in elkaar![]()
Nu heb ik je gekwetst net goed kneusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
![]()
Ho eens even, hiervan ben ik niet gediend! Zie je wel, een homo in schaapskleren!
Wat vanaf 1.000 posts mag je meeposten in het geheime homo-topic van Fok!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeit mij niet want jullie vinden het grappig en het krikt mijn posts op
Die bestaat nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef index.html het volgende:
[..]
Wat vanaf 1.000 posts mag je meeposten in het geheime homo-topic van Fok!?![]()
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nu heb ik je gekwetst net goed kneus![]()
Van kusjes geven komen homos niet hoor...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?
Ik kom niet ik ben hetero ik houd niet van mannenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?
Waarom wil je McGilles een kusje geven dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik kom niet ik ben hetero ik houd niet van mannen
In deel 2? Moet jij hem maken hèquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Teunebeun het volgende:
Jullie gaan maar fijn verder met baggeren ik zie jullie straks wel
Meerdere kusjes zelfsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef index.html het volgende:
[..]
Waarom wil je McGilles een kusje geven dan?![]()
Dat wil ik niet! Straks ga je me aaien over mijn edele delen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Teunebeun het volgende:
Jullie gaan maar fijn verder met baggeren ik zie jullie straks wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |