quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Sla hem kk kapot met je gouden ring !!!
Dat zal em lerenen koop een koningsketting gek ! zoeen dunne stylz = niet uberpwnage !
Dat ga ik nu ook doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:07 schreef danny91184 het volgende:
Je kan em toch ook gewoon een keer flink op z'n bek slaan??
Dat doe ik wel volgend jaar dan heb ik veel geldquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Sla hem kk kapot met je gouden ring !!!
Dat zal em lerenen koop een koningsketting gek ! zoeen dunne stylz = niet uberpwnage !
Omg lees eens het topic door!quote:
Ik zou me schamen als ik jou was.quote:
als je rust wilt, moet je even met een hamer op je kop slaan; we hebben toch weinig hoop over je kansen m.b.t. je examens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle Fokkers!
Nu zit het zo ik was online op MSN, voegt hij mij toe.
Ging hij mij uitschelden via MSN. Dat is al fucking laf maar oké. Hij schold mij uit en hij vroeg of hij mij anaal mag nemen
Ik zei daarop ‘Ga maar een andere homo zoeken vieze homo’. Wordt hij boos niet meer normaal. Oké, ik ga hem negeren, dacht ik. Dat lijkt de beste manier volgens veel mensen
Maar als de school begint en hij mij verrot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coördinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met het examen jaar dus wil ik liever rust
Of ze wacht tot je zegt, ik wil neuken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Florian_ het volgende:
dit is ook irritant, zo'n meisje gaat elke dag tegen me praten op msn, en dan zegt ze alleen dit:
zij: "hoi"
ik: "oioi"
zij: "hoe gaat ie?"
ik: "euuh ja goed, jij"
zij: "ja ook"
en dan is het weer stil
Staat in je OP. ''Zoek maar een andere homo.''quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ben geen nichtIk ben hetero
![]()
wat is het probleem, geef die breezer een btg kaartje en je mag haar palenquote:
Naja als je het goed doet is het gesprek snel afgelopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Of ze wacht tot je zegt, ik wil neuken.
Dan kan zij zeggen met wie.
Dan zeg jij, met jouw.
zegt zij weer, wanneer?
Nou en zo hou je het gesprek gaande
vastgelegd voor z'n nageslacht, ohnee wacht even.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:54 schreef BartK. het volgende:
[..]
Staat in je OP. ''Zoek maar een andere homo.''
ik ga er vanuit dat jij een syfilis- en gonorrhoe-veteraan bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Of ze wacht tot je zegt, ik wil neuken.
Dan kan zij zeggen met wie.
Dan zeg jij, met jouw.
zegt zij weer, wanneer?
Nou en zo hou je het gesprek gaande
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vastgelegd voor z'n nageslacht, ohnee wacht even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |