quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:12 schreef JK het volgende:
Die tiltcoaster is ziek, dat kunnen alleen Aziaten maken
Hmm en toch is de SheiKra schrikken denk ik.
Fannetje : Springbreak begint 15 maart, dan ben ik al weer terug.
Zwansen : ik denk persoonlijk (alhoewel ik er natuurlijk nog niet ben geweest) dat de westkust mooier en leuker is, maar zoals al gezegd is er voldoende te doen in Florida. En gewoon een auto pakken en kijken waar je uitkomt kan natuurlijk ook. En shoppen in Amerika niet leuk? Lijkt me geweldig !! Als ik alleen al side M&M World zie in het reisverslag van Fannetje, dan ben ik benieuwd wat voor gekke dingen ik nog meer tegen kom. Ik hoop alleen niet dat mn vriendin de koopziekte krijgt, er liggen hier al genoeg tasjes, schoenen en jurkjes etc. in de kast.
Bij elk kledingstuk moet weer een ander kleur tasje en soort he...![]()
![]()
Ik ben dus echt een ramp met de weg zoeken. Daarbij wil ik eigenlijk alleen de pretparken af (ik ga met mijn dochter van 6) en heb ik dus verder helemaal geen auto nodig, want er zijn genoeg hotels die shuttle bussen aanbieden die je daar naar toe brengen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:45 schreef JK het volgende:
Waarom zou je niet zelf willen rijden dan ?
Lijkt mij juist fantastisch daaro.. veel banen, ruime parkeerplekken (naar wat ik her en der lees).
Enige wat ik nog wil weten is wat het kost om navigatie te huren bij een auto...
De vorige keer dat ik er was, had ik ook geen auto, en eigenlijk ging dat prima. Maar ieder zijn ding. Als een ander rijdt, vind ik het wel ok om een auto te hebben in het buitenland, maar zelf? nee, is echt niet verstandig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:51 schreef Fannetje het volgende:
Wij wilden dit jaar eigenlijk ook geen auto huren, maar we zijn achteraf zó blij dat we dat wel hebben gedaan!
De shuttlebussen rijden heel beperkt, dan zit je altijd aan een bepaald schema vast. Met een auto kun je gaan en staan waar je wilt. Wil je 's-avonds nog even naar de Wal*Mart? Geen probleem? Zie er met het OV maar eens te komen!
Zomer 2006 hadden wij bij Hertz zo'n chevy impala gehuurd incl. navi.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:25 schreef Dizzee het volgende:
navigatie kost je zo'n 300 dollar extra! behoorlijk prijzig vind ik zelf.
Amerikaanse of nederlandse creditcard? In Amerika ga ik naar Bank of America, nu krijg ik geen "credit" als temp. resident dus moet er geld op staan om hem te kunnen gebruiken.. maar voor vakantie lijkt het me het handigst om gewoon langs je eigen bank te gaan voor je creditcard... ik heb trouwens een extra creditcard via Ing (niet mijn bank) dat ging heel snel via internet, papieren tekenen en binnen een week had ik er 1quote:Op woensdag 5 september 2007 21:40 schreef JK het volgende:
Zo, de reis voor begin 2008 is geboekt !! 11 dagen Florida.. 7 nachten een townhome, 1 nacht een hotel in Miami Beach en dan dus 2 nachten in het vliegtuig.
Inmiddels ook een Qtek 9100 in bezit gekregen, dit is een GSM en PDA in één. Hierop TomTom 6 gezet. Nu nog de kaart van Florida, maar dat komt wel.... moet ook nog een creditcard regelen.. iemand daar een tip voor ?
Ik heb al het éen en ander uitgezocht met tickets en hotel. We nemen een appartement, je moet dus wel zelf kopen maar aangezien de groenten in het buitenland best duur is gaan we zeg maar uiteten. En boeken trouwens onze vlucht bij Martinair. Ik zal zeker een kijkje nemen in je reisverhalen en de overige sites. Heel erg bedanktquote:Op zondag 5 december 2010 12:20 schreef Fannetje het volgende:
Zo, da's een flinke kick! Ik schrok ervan
Wij zijn dus twee keer in Orlando geweest, beide keren in de meivakantie, in 2007 en 2008.
Ik zou je aanraden om lid te worden van het Orlandotips forum of van het Florida forum, daar zitten mensen met heel veel ervaring
Ik kan je natuurlijk ook wel het een en ander vertellen. Ik weet niet waar je je tickets gaat boeken, maar in de OP van dit topic staan drie betrouwbare organisaties die vaak leuke tarieven hebben naar Orlando. Wij hebben zelf de beste ervaring met USA Funvacations.
De auto hebben wij beide keren geboekt bij de Duitse site USA reisen. Die komt altijd het goedkoopst uit de bus. In Orlando hebben we destijds een economy auto geboekt, en aangezien ze destijds geen economy auto's hadden in Orlando, kregen we een gratis update naar een categorie hoger. Maar die truc werkt helaas niet meer, als ik de laatste berichten moet geloven
Heb je al een hotel? Je kunt vrij goedkoop overnachten in Orlando. Wij betaalden beide keren niet meer dan ¤40 per nacht voor ons hotel en beide hotels waren prima.
Je kunt héérlijk eten in Orlando.
Mijn favorieten:
Outback Steakhouse
Olive Garden
Melting Pot
Ruby Tuesday
Wij zijn niet zulke shoppers, maar je hebt meerder winkelcentra in de buurt, hier zie je een leuk overzichtje.
Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het wel. Ik heb ook twee reisverslagen op mijn site staan, zie mijn sigHeel veel plezier in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |