Urquell niet alleen hoor, ook bijv Staropramen en Gambrinus (overigens genoemd naar dezelfde dude als Hertog Jan), Velvet, en zelfs local brews als Velkopopovicky Kozel zijn gewoon stukken beter dan die kutzooi waar je hier mee afgescheept wordt. Tsjechisch bier ftwquote:
Ook uit de fles. Maar Nederlands tapbier is sowieso om te huilen, zeker in vergelijking met.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:12 schreef popolon het volgende:
Bedoel je dat nu in vergelijking met Nederlands bier van de tap?
Ik had dat namelijk ook vaak met tapbier in Nederland, erg slechte kwalitiet met veel te veel troep er in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook uit de fles. Maar Nederlands tapbier is sowieso om te huilen, zeker in vergelijking met.
Drie jaar geleden was ik ook in Praag, toen een maandlang voor een cursus. Ik moest toen 's avonds hard studeren, maar kon bij het eten rustig een liter of meer wegdrinken, zonder dat dat mijn werklust negatief beïnvloedde. Dat hoef ik met Nederlands bier niet te proberen.
Grappenmaker! Het beste bier is nog immer het Belgische bier! Maarja, met gewone pils heb je ms wel gelijk, al vind ik Bitburger niet lekker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:13 schreef Public_NME het volgende:
Maar het beste pils is toch Duits pils (helaas)...
Ik had het idd over pils en niet over bier, zoals in speciaalbierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Grappenmaker! Het beste bier is nog immer het Belgische bier! Maarja, met gewone pils heb je ms wel gelijk, al vind ik Bitburger niet lekker.
Juist, want er gaat niets boven een 'bolleke'...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik had het idd over pils en niet over bier, zoals in speciaalbier.
Houbaarheid, dus. Ga maar na: als je bier opeens net zo moet gaan behandelen als groente, waarbij je de helft kan wegpleuren na een week omdat 't goor is geworden, dan wordt 't opeens duur, en dan maak je d'r geen winst meer op..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom wel Budweiser en niet eens een Tsjechisch biertje in de schappen? Te goedkoop en niet winstgevend?
Bedoel je houdbaarheid omdat het bier minder lang houdbaar is of bedoel je houdbaarheid omdat minder mensen overgaan tot het kopen van zo'n tsjechies biertje omdat ze al snel gewend zijn hun grolsch te pakken omdat ze altijd grolsch drinken? Dat het bier dus minder verkocht wordt omdat het een onbekend merk is waardoor de voorraad te lang blijft staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Houbaarheid, dus. Ga maar na: als je bier opeens net zo moet gaan behandelen als groente, waarbij je de helft kan wegpleuren na een week omdat 't goor is geworden, dan wordt 't opeens duur, en dan maak je d'r geen winst meer op..
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Ringo het volgende:
Kom net terug uit de stad, gegeten met een biertje, één blikje Tsing Tao, Chinees bier.![]()
Ik moest er niet van kotsen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:24 schreef Dactus het volgende:
RIP aan de nabestaanden![]()
Maar euh...was het te zuipen?
Ik weet het niet. Water, gerst, hop, dat staat op de meeste flesjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:42 schreef popolon het volgende:
Ik had 't dus eigenlijk alleen met bier van de tap, uit flesjes gaat wel.
Wat gooien ze er toch voor een troep doorheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |