Ik denk ook dat een onbekende zich daarin niet moet gaan mengen. Laat het over aan de modjes van DGK en kom niet even binnen freewheelen en edit dan een post waar niks mis mee is. Vraag niet naderhand zeg ff wat ik moet lezen om me in te lezen. Deze mod had zich in dit geval erbuiten moeten houden. Goed bedoeld, maar verkeerd uitgevoerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.
Inderdaad en juist daarom koos ik COS 1212. Omdat het er veel buiten de regels werd gepost. Maar wel vriendelijk. En ja ik pak een COS waar veel opwinding over was en veel gezeik. Omdat de zweer daar duidelijk niet goed was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.
Klopt maar onze vaste mod's zij nu niet aanwezig voor langere tijd. Alleen avonne. Maar die kan in haar eentje dit grote subfora niet aan. Vandaar dat daar Paddy en SF en P zijn. Ze horen voor zolang bij het forum. En als iemand besluit dat ie zich daarin wil verdiepen bied ik hem die info aan waar hij om vraagt. Simpel omdat ik verwacht dat het er alleen maar beter op kan worden en niet slechter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef petraa het volgende:
Ik denk ook dat een onbekende zich daarin niet moet gaan mengen. Laat het over aan de modjes van DGK en kom niet even binnen freewheelen en edit dan een post waar niks mis mee is. Vraag niet naderhand zeg ff wat ik moet lezen om me in te lezen. Deze mod had zich in dit geval erbuiten moeten houden. Goed bedoeld, maar verkeerd uitgevoerd!
Ik heb geen enkele intentie je te irriteren danwel te kwetsen... maar als je zo'n ruime keuze aan verneukte COSsen hebt dan is het jammer dat je voor een COS gekozen hebt die door KZ verneukt is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad en juist daarom koos ik COS 1212. Omdat het er veel buiten de regels werd gepost. Maar wel vriendelijk. En ja ik pak een COS waar veel opwinding over was en veel gezeik. Omdat de zweer daar duidelijk niet goed was.
Mijn keuze. Iedereen heeft mag die maken. Ook ik. Verder heb ik geen behoefte om voor elke keuze die ik maak mezelf te hoeven verantwoorden. En nu meen ik het eens echt Leandra. Klaar is klaar, jij bent jij en ik ben ik. Maar dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat ik me aangevallen moet voelen.
Ik zet nu zelf even een streep onder dit gesprek tussen jou en mij. We gaan het nooit eens worden... En mocht je het gevoel hebben dat je me irriteert en kwetst? Dan heb je voor 1x eens 100% gelijk.
Ik ben al weer stil. Maar dit is de 2de keer dat ik neergehaald word zonder dat iemand vraagt waarom ik het doe. Daar heb ik geen zin in. Als ik me voor elke opmerking die ik maak moet gaan zitten verantwoorden ga ik wel een gesprek aan met me moederquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst, doe 's koest.
United we stand.![]()
Ik denk dat je het één en ander verkeerd hebt gelezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben al weer stil. Maar dit is de 2de keer dat ik neergehaald word zonder dat iemand vraagt waarom ik het doe. Daar heb ik geen zin in. Als ik me voor elke opmerking die ik maak moet gaan zitten verantwoorden ga ik wel een gesprek aan met me moeder![]()
En verder vraag ik me af waar de butler is. Dit glas naast mij is al minstens 15 minuten leeg![]()
Hij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Niks maar hij vroeg om de vorige SC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |