Wat ik zeg, het is een reservaat geworden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, missie geslaagd.
Ik probeer het 1 dag nog eensch in de COS en ben meteen wegge-edit.
mooie opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt geëdit?? En de mededeling dat die infantiele zelfverklaarde psycholoog op de plek van bestemming is niet??
Precies en gebeurt dat tijdens me vakantie!!! PM, Mail of sms me ffquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... waarom zou je de moeite nog nemen?
DGK is naar de klote, het subforum is naar de klote...
De vraag is: Waar gaan we SC'en als de stekker uit DGK getrokken is??
Ik ga het ook even proberen in de COS, ff kijken of mijn informatie toevoer van DGK online is, zodat ik niet offtopic post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, missie geslaagd.
Ik probeer het 1 dag nog eensch in de COS en ben meteen wegge-edit.
Juistem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... waarom zou je de moeite nog nemen?
DGK is naar de klote, het subforum is naar de klote...
De vraag is: Waar gaan we SC'en als de stekker uit DGK getrokken is??
Zulke reekschen mogen niet meer op FOK!.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het is een reservaat geworden.
Komt goed... we laten je de plek van bestemming wel ff wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies en gebeurt dat tijdens me vakantie!!! PM, Mail of sms me ff![]()
Slotje op de COS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulke reekschen mogen niet meer op FOK!.
Maak snel een topic in FB aan.
We hebben ONZ, en binnenkort vast wel een So u wanna be a popstar forum.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
De SC is nog leuk.
Ookal zijn we volgens die randmongool van een DrsH een stel oude gefrustreerde kutusers.
God verhoede...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We hebben ONZ, en binnenkort vast wel een So u wanna be a popstar forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |