Omdat hij een koe isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik zeg toch ook niet over jou: Kutuser, je voegt niets toe?
IK BEGRIJP HEM!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat hij een koe is :") ?
ff rondkijken voordat je em begrijpt!
Ik open zelden supertopics.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof jij een supertopic hebt geopend.
Ik doe dit alleen maar om te baggeren.
Maar wel van Wouter, rooie rakker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Nee. En ik hou ook niet van Raymond van het Groenenwoud, Jeroen van der Boom of Jan Bos.
Al die reply's je net hebt gebruikt had je ook kunnen gebruiken om een vet topic te openen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik open zelden supertopics.
Zonde van de energie.
Dat kan later welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Al die reply's je net hebt gebruikt had je ook kunnen gebruiken om een vet topic te openen.
Kan je zelf dat niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik wacht erop.
heb wel eens zin in een supertopic.
Ik heb wel een aantal topics geopend met een hoog aantal reply's. Maar dat was meer om informatie te vragen etc..quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:47 schreef -J-D- het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/newtopicon.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |