van Geel en Adriaanse zijn toch goeie bekenden van elkaar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Adriaanse hoef ik sowieso niet meer bij Ajax te zien. Bovendien als Ajax een kutseizoen heeft, bv door geen (goede) vervanger voor Sneijder, is het maar de vraag hoe zeker de positie van MvG is. Hij zal iig niet genoeg krediet hebben om iemand als Adriaanse binnen te halen. Dit seizoen is wellicht de belangrijkste in vele en vele jaren.

Of we tijd in overvloed hebbenquote:'Ajax naar Espanyol voor onderhandelingen'
Volgens de Catalaanse krant Sport stuurt Ajax in het begin van komende week iemand naar Barcelona in een poging om gesprekken met Espanyol op gang te brengen. De Spaanse club wil niet meewerken aan een transfer van de jonge aanvaller Riera en houdt daarom contacten vooralsnog af. Ajax hoopt op korte termijn toch met die club in een dialoog te komen. Volgens Sport zou Ajax bereid zijn het bod van zes miljoen euro te verhogen naar bijna 10 miljoen.
Ajax zou daarbij concurrentie hebben gekregen van het Italiaanse Fiorentina.

Bij subtoppers wellicht maar voorlopig hebben ze nog niet laten zien dat bij een topclub te kunnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:01 schreef Urquhart het volgende:
Van mij mag Adriaanse zo komen. Het is wel duidelijk dat Ajax weer van de grond af aan moeten worden opgebouwd, en daar lijkt mij de tandem Van Geel-Adriaanse goed geschikt voor.

Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Bij subtoppers wellicht maar voorlopig hebben ze nog niet laten zien dat bij een topclub te kunnen.

Ach voor een extra 100.000 een jaartje niet voetballen? Als-ie wil kan-ie z'n hele leven nog bijde amateurs spelen. Aan het bbegin van een carriere is het kapitaal vernietiging - aan het eind waarschijnlijk een besluit dat wijs genoemd kan worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is niet de 'schuld' van Lindenbergh nee dat hij goed verdient. Het is wel (mede) de 'schuld' van Lindenbergh dat hij niets meer speelt.
Kies maar: een riant salaris en niet je geliefde werk uitoefenen of iets minder verdienen en weer aan de slag. Het is het een of het ander, niet allebei.

De vorige periode onder Adriaanse vergeten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef De_Ananas het volgende:
Adriaanse leert wel Ajax voetballen en dat is uiteindelijk het enige waar het om gaat.

Was dat niet die periode dat Adriaanse een team aan het opbouwen was, waar Koeman nog jaren van heeft geprofiteerd? Dat kan ik me nog wel herinneren ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:10 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
De vorige periode onder Adriaanse vergeten?

Porto ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Bij subtoppers wellicht maar voorlopig hebben ze nog niet laten zien dat bij een topclub te kunnen.

Men ziet die periode vooral als de opbouw die tot de successen van Koeman hebben geleid.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:10 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
De vorige periode onder Adriaanse vergeten?

Koeman heeft kunnen profiteren van het werk van Beenhakker. Adriaanse had daar niks mee te maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat niet die periode dat Adriaanse een team aan het opbouwen was, waar Koeman nog jaren van heeft geprofiteerd? Dat kan ik me nog wel herinneren ja.

Ben ik niet met je eens. Beenhakker heeft idd goede aankopen gedaan, maar Adriaanse heeft wel degelijk een basis gelegd waarmee Koeman verder kon. Ik vind het nogal vreemd dat de kwaliteiten van Adriaanse ter discussie staan bij Willem II, AZ en FC Porto heeft die behoorlijk succes gehaald. En ook ik vind hem soms nare trekjes hebben, maar als hij de nieuwe trainer zou worden zou ik er zeker blij mee zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Koeman heeft kunnen profiteren van het werk van Beenhakker. Adriaanse had daar niks mee te maken.

Omdat Ten Cate alleen maar Spanjaarden kent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef andre347 het volgende:
Riera is wel een aardige speler, maar waarom nu altijd een Spanjaard?

Ja maar HtC is toch niet de enige die over de transfers van Ajax gaat. Dan heeft het scouting systeem van Ajax ook niks meer te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat Ten Cate alleen maar Spanjaarden kent.

Maar ik denk dat Ajax hem geen 2-3 jaar geeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef Vale17 het volgende:
Dit scenario kon ieder weldenkend mens voorspellen.
De belangrijkste spelers gaan weg:
Sneijder en Babel dit jaar
Davids, Gabri, Heitinga, Huntelaar, Emanuelson volgend jaar
Wie kan er beter vanuit niets weer iets opbouwen. Juist Co Adriaanse.. Met veel jonge mensen en in elke linie 1 30-er. Ik zou het niet erg vinden als Co naar Amsterdom komt, maar alsjeblieft, geef hem dan ook 2-3 jaar om er wat van te maken.

Dat hebben ze ook niet, van de hele rits aankopen is alleen Ogararu gescout. Ik begin steeds meer het idee te kijken dat Ten Cate steeds zijn veto uitroept en niet op een lijn ligt met Van Geel. De onenigheid over Colin en Boakye onderstreept dit nog eens. Ten Cate wil blijkbaar alleen bekenden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja maar HtC is toch niet de enige die over de transfers van Ajax gaat. Dan heeft het scouting systeem van Ajax ook niks meer te doen![]()

Het waren met name de aankopen van Beenhakker waar Koeman een basis had. Zo'n sterke basis had Adriaanse niet neergelegd. Adriaanse heeft bij AZ en Willem II in alle rust aan de slag gekund en goed voetbal gespeeld. Bij een topclub lukt hem dat vooralsnog niet, bij Porto hield hij het ook niet uit. Daarnaast gaat hij gewoon vreemde dingen doen onder druk en beledigde hij clubiconen. Hij is niet geschikt voor de top.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Beenhakker heeft idd goede aankopen gedaan, maar Adriaanse heeft wel degelijk een basis gelegd waarmee Koeman verder kon. Ik vind het nogal vreemd dat de kwaliteiten van Adriaanse ter discussie staan bij Willem II, AZ en FC Porto heeft die behoorlijk succes gehaald. En ook ik vind hem soms nare trekjes hebben, maar als hij de nieuwe trainer zou worden zou ik er zeker blij mee zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |