Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:43 schreef Chivu het volgende:
Oh, en om het even voor Ten Cate op te nemen. Al dat gelul over het niet op een lijn zitten is nu ineens weer een trend. Iemand die dat nog een keer suggereert verdient een ban. Een trainer wil werken met speler X, een TD wil liever niets uitgeven wanneer het al in huis is. Met wie je het dan ook eens bent, dat zijn simpelweg normale situaties in het voetbal.
Maar blijf vooral lekker stoken door achter de media aan te hobbelen, wiens wekelijkse/maandelijkse kreet het is dat Van Geel en Ten Cate niet op 1 lijn zitten

Eens, zonder Ten Cate hadden Gabri(positief) en Colin(negatief) er niet gestaan. Maar ik vind het vrij zwak om nu de vinger naar TC te wijzen. Hij doet zijn best met een halfbrak elftal, wat niet op elkaar is ingespeeld. Adriaanse zou ik ook wel zien zitten, alleen die heeft tijd nodig die we niet hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, van de hele rits aankopen is alleen Ogararu gescout. Ik begin steeds meer het idee te kijken dat Ten Cate steeds zijn veto uitroept en niet op een lijn ligt met Van Geel. De onenigheid over Colin en Boakye onderstreept dit nog eens. Ten Cate wil blijkbaar alleen bekenden.

Hugo Borst is net Jan Mulder. Hun specialiteit is precies het tegenovergestelde denken, vinden, en opleggen aan de restquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Hugo Borst is wel het laatste waar ik achteraan hobbel. Mensen die daar nog in trappen...

Co heeft Ajax opgebouwd tot wat het was tot aan begin deze transferperiode.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen liever die kankerhond van een Co als trainer zien dan HtC..
Wat had Adriaanse ook alweer precies bereikt met Ajax? Afgezien van 2 clubiconen als oud vuil aan de kant zetten..
HtC deed tot de laatste dag mee om het kampioenschap, Co heeft he-le-maal niets laten zien. En het voetbal was ook nog eens om te janken..
Overgewaardeerd stuk schijt.

Daar ben ik het wel over met je eens, al wil ik in een "who-gives-a-fuck"-bui nog wel eens een oor laten hangen richting Adriaanse. Adriaanse is namelijk gewoon een Van Gaal zonder respect voor spelers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen liever die kankerhond van een Co als trainer zien dan HtC..
Wat had Adriaanse ook alweer precies bereikt met Ajax? Afgezien van 2 clubiconen als oud vuil aan de kant zetten..
HtC deed tot de laatste dag mee om de prijzen, Co heeft he-le-maal niets laten zien.
Overgewaardeerd stuk schijt.

Tot aan het begin van deze transferperiode? Co heeft nooit met Babel en Sneijder gewerkt, laat staan de rest van het elftalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Co heeft Ajax opgebouwd tot wat het was tot aan begin deze transferperiode.

Whahahahahahahhahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Co heeft Ajax opgebouwd tot wat het was tot aan begin deze transferperiode.

Behalve dat, Sneijder en Babel waren onder elke coach in het team gekomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:01 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tot aan het begin van deze transferperiode? Co heeft nooit met Babel en Sneijder gewerkt, laat staan de rest van het elftalWat Co en Beenhakker samen hebben opgebouwd is al minstens 3 jaar weer compleet vertrokken hoor.
Overigens denk ik dat het jammer is dat Blind geen assistent-coach van Ten Cate is. Het zou best eens de ontbrekende schakel kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat Blind meer puur voetbalverstand heeft. Maargoed, ik kan begrijpen dat hij dat niet ziet zitten.

Het vertrek van een topspeler, die nu prima in de basis uit de voeten had gekund op de plek van Sneijder is wel degelijk aan hem te verwijten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve dat, Sneijder en Babel waren onder elke coach in het team gekomen.
Enniehoe, HtC ontslaan zou echt belachelijk zijn. Alsof hij er iets aan kan doen dat z'n topspelers worden verkocht

Afgelopen 10 jaar al te vaak gezien dat ze pas wanneer ze achter komen gemotiveerd raken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef Chivu het volgende:
Daar kan Ten Cate niets aan doen. Maar zelfs zonder Sneijder moet Ten Cate zijn spelers gewoon kunnen motiveren vanaf minuut 1 te voetballen, in plaats van na een gemiste penalty.

Ja, want Perez treft geen enkele blaam met z'n geetter..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het vertrek van een topspeler, die nu prima in de basis uit de voeten had gekund op de plek van Sneijder is wel degelijk aan hem te verwijten.

Precies, dat heeft geen fuck met HtC te maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar al te vaak gezien dat ze pas wanneer ze achter komen gemotiveerd raken.

Objectief gezien wel, maar Perez hoefde helemaal niet weg natuurlijk. Ik kan van beide kanten bepaalde dingen niet begrijpen, het is niet alsof alleen Ten Cate hier schuld aan heefft. Als je Perez heet en je hebt zo'n goed eerste seizoen achter de rug, je weet dat Sneijder nog 2 jaar contract heeft, een wereldseizoen heeft gedraaid en nu het moment is om die jongen te verkopen, dan kun je best kijken hoe het in de voorbereiding zal gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
Het vertrek van een topspeler, die nu prima in de basis uit de voeten had gekund op de plek van Sneijder is wel degelijk aan hem te verwijten.

Perez is een aanvaller. Hij is absoluut niet geschikt als middenvelder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]

Perez heeft zichzelf ook gewoon onmogelijk gemaakt door wat er in de media is verschenen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:08 schreef Chivu het volgende:
[..]
Objectief gezien wel, maar Perez hoefde helemaal niet weg natuurlijk. Ik kan van beide kanten bepaalde dingen niet begrijpen, het is niet alsof alleen Ten Cate hier schuld aan heefft. Als je Perez heet en je hebt zo'n goed eerste seizoen achter de rug, je weet dat Sneijder nog 2 jaar contract heeft, een wereldseizoen heeft gedraaid en nu het moment is om die jongen te verkopen, dan kun je best kijken hoe het in de voorbereiding zal gaan.

Alsof Perez ook maar 1 seconde het teambelang heeft geschaad. In de periode van al dat gedoe rondom hem heeft Ajax het beste voetbal sinds jaren gespeeld (de tweede seizoenshelft) en werden ze nog bijna kampioen ook. Mede dankzij ene Perez trouwens, die ondanks z'n kinderachtige invalbeurten in de slotminuten keer op keer het slot van de deur knalde.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, want Perez treft geen enkele blaam met z'n geetter..
Soms is het teambelang net ff wat belangrijker dan een blaaskaak die dingen eist.

Of:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:25 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Perez heeft zichzelf ook gewoon onmogelijk gemaakt door wat er in de media is verschenen.
quote:De media heeft Perez ook gewoon onmogelijk gemaakt door wat ze hebben laten verschijnen

Bovendien zat onder Co Maxwell op de bank, moest Mido linksbuiten spelen, liep Pienaar in het tweede en zat Jan van Halst - erg belangrijk voor de titel toen - in kleedkamer 38.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve dat, Sneijder en Babel waren onder elke coach in het team gekomen.
Enniehoe, HtC ontslaan zou echt belachelijk zijn. Alsof hij er iets aan kan doen dat z'n topspelers worden verkocht en MvG geen geschikte vervangers kan vinden...

En dan het hele gedoe met Winter en Witschge daargelaten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bovendien zat onder Co Maxwell op de bank, moest Mido linksbuiten spelen, liep Pienaar in het tweede en zat Jan van Halst - erg belangrijk voor de titel toen - in kleedkamer 38.
Dat misverstand dat Co toen dat team gebouwd zou hebben is echt onzinnig.

Zijn instelling en mentaliteit waren idd een soort verkapte teambuilding tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:27 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Alsof Perez ook maar 1 seconde het teambelang heeft geschaad.

Als een team goed presteert is er geen sprake van een verrotte sfeer. En als die er wel is, dan heeft het blijkbaar geen invloed op de prestaties en is het dus totaal onbelangrijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn instelling en mentaliteit waren idd een soort verkapte teambuilding toch.

Nee, ja, nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Nog iets nieuws te melden?
Nog steeds de pijlen gericht op Riera? en is er al een aankoop gepresenteerd?

Ja, maar dat is wat anders dan roepen dat hij de sfeer heeft verziekt en geen mentaliteit heeft. Nummer 1 is napraten van de media en Ten Cate (die niet te vertrouwen is in deze), terwijl het verder uit helemaal niets is gebleken dat het team heeft geleden onder zijn aanwezigheid. In tegendeel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Tja, Sneijder stond voor Perez in de pikorde. Hoe vaak gaan we deze discussie nog voeren?

Nummer 2 is idd onzin, over nummer 1 kan jij vrij weinig zeggen aangezien je niet bij die jongens in de kamer hebt gezeten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:53 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wat anders dan roepen dat hij de sfeer heeft verziekt en geen mentaliteit heeft. Nummer 1 is napraten van de media en Ten Cate (die niet te vertrouwen is in deze), terwijl het verder uit helemaal niets is gebleken dat het team heeft geleden onder zijn aanwezigheid. In tegendeel.
Nummer 2 is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Elke Ajacied die Perez er van beschuldigd zich niet volledig te hebben ingezet is ondankbaar of blind.

Nee, maar mensen die het tegenovergestelde beweren ook niet. Dus kijk ik gewoon naar de prestaties en constateer ik dat er in ieder geval niets schadelijks is voorgevallen. Er zal echt wel wat gebeurd zijn, want Perez is vast niet de makkelijkste, maar zolang het team goed functioneert is er in mijn ogen geen probleem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nummer 2 is idd onzin, over nummer 1 kan jij vrij weinig zeggen aangezien je niet bij die jongens in de kamer hebt gezeten.

Ja, goede voetballers waarmee hij niet door één deur kan mogen oprotten en vriendjes van hem die niks kunnen krijgen een contract.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, van de hele rits aankopen is alleen Ogararu gescout. Ik begin steeds meer het idee te kijken dat Ten Cate steeds zijn veto uitroept en niet op een lijn ligt met Van Geel. De onenigheid over Colin en Boakye onderstreept dit nog eens. Ten Cate wil blijkbaar alleen bekenden.

Emanuelson in ieder geval wel ja. Maar volgens Stam en Davids was er weer niks aan de hand. Zo zijn er allemaal verhalen. De prestaties hebben er in ieder geval niet onder geleden en dan is de rest niet meer van belang. Daar ben je een topclub voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar en Emanuelson hebben toch beiden in een interview gezegd dat het goed voor de groep is dat Perez vertrok?

Als dat zo is ben ik er helemaal zeker van dat het beter is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar en Emanuelson hebben toch beiden in een interview gezegd dat het goed voor de groep is dat Perez vertrok?

Ik weet zeker dat wij mét Perez op 10 van die tjechen hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Yop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik weet zeker dat wij mét Perez op 10 van die tjechen hadden gewonnen.

Dat kan je niet weten, dus dit soort kansloze opmerkingen kan je net zo goed voor je houden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wij mét Perez op 10 van die tjechen hadden gewonnen.

Nou ja het 'kankerneger'-incident zal de groep geen goed hebben gedaan, gok ik. Daar heeft Perez een heel grove fout begaan. Maar goed, hij heeft zijn excuses aangeboden en het zij vergeven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die het tegenovergestelde beweren ook niet. Dus kijk ik gewoon naar de prestaties en constateer ik dat er in ieder geval niets schadelijks is voorgevallen. Er zal echt wel wat gebeurd zijn, want Perez is vast niet de makkelijkste, maar zolang het team goed functioneert is er in mijn ogen geen probleem.

Als jouw baas kankerchristenhond tegen je zegt, denk je dan dat je relatie met hem ooit nog helemaal goedkomt? Zeker als je je ook nog eens moeilijk gedraagt...?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou ja het 'kankerneger'-incident zal de groep geen goed hebben gedaan, gok ik. Daar heeft Perez een heel grove fout begaan. Maar goed, hij heeft zijn excuses aangeboden en het zij vergeven.

Nee, jullie konden ook niet weten dat jullie die prutsers uit Tsjechie niet van de mat zouden spelen en toch riep iedereen het (weer). Daar is het een forum voor toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat kan je niet weten, dus dit soort kansloze opmerkingen kan je net zo goed voor je houden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |