quote:Lindenbergh rond met NEC
Olaf Lindenbergh heeft een akkoord bereikt met NEC over een overgang naar Nijmegen. Dit meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond.
Het enige obstakel in de transfer is de opstelling van Ajax, dat wél van de middenvelder af wil. Lindenbergh heeft echter in Amsterdam nog een doorlopend contract en NEC kan niet voldoen aan zijn salariseisen.
Lindenbergh is tevreden met het door NEC geboden bedrag, mits Ajax bijbetaalt tot zijn huidige salaris. De Amsterdammers zijn daartoe slechts deels bereid, terwijl de oud-speler van AZ niet wil inleveren.
Wat denkt die man wel niet. Laat hem maar lekker loon inleveren en blij zijn dat er nog een club gebruik wil maken van hem. Ajax zou dom zijn om een deel van het salaris voor zijn rekening te nemen.quote:
speelde erg teleurstellend, vooral de ontbrekende scherpte bij die puike voorzet van Bobson was schrijnend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Loserkid het volgende:
Is Poepon nou verhuurt of verkocht?
Maar Koller heeft al eerder met van marwijk gewerkt en gaat dus graag weer naar een club waar van marwijk trainer is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef jna het volgende:
Ik ga trouwens wel balen als feyenoord dalijk met Koller aan komt zetten als grote sterke spits en wij met UrzaizDan had ik liever Koller gezien
Maar als ie niet gaat, speelt ie niet. Wat wil hij nu? Alsof hij geen brood kan kopen van het salaris dat hij bij NEC krijgt. Loser.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Suijk het volgende:
Als hij niet gaat betaalt Ajax zijn salaris ook gewoon, dat is zijn opstelling.
Hij wil gewoon financieel onafhankelijk worden. Zou ik ook willen als ik hem was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef endr0me het volgende:
Lindenberg, wat een gierige knaap jah..
hij moet blij zijn at ie in de goffert mag voetballen
Het gaat me te ver om die Urzaiz na een invalbeurtje al helemaal af te branden. Die jongen verdient een eerlijke kans.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar Koller heeft al eerder met van marwijk gewerkt en gaat dus graag weer naar een club waar van marwijk trainer is.
En Urzaiz heeft 25 interlands gespeeld voor Spanje die moet toch wel iets kunnen?
Ja vind ik ook, maar hij stelt geld boven spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar als ie niet gaat, speelt ie niet. Wat wil hij nu? Alsof hij geen brood kan kopen van het salaris dat hij bij NEC krijgt. Loser.
Die gast heeft toch jarenlang een prima salaris gehad. Alsof ie bij NEC een minimumloon ontvangt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon financieel onafhankelijk worden. Zou ik ook willen als ik hem was.
Hij wil gewoon het onderste uit de kan halen; voetballen bij NEC en het ajax salaris ontvangen. Daar heb ik geen problemen mee. Er word in dit land altijd vies gesproken over geld verdienen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die gast heeft toch jarenlang een prima salaris gehad. Alsof ie bij NEC een minimumloon ontvangt.
Weet je wat ik zou willen als ik hem was? Een fijne carrière, en dat men hem herinnert als een goede degelijke voetballer. In plaats van als een lelijke mongool die alleen maar op de bank zat bij Ajax om het geld wat door ons is verdient door HARD WERKEN (wat wij bij Ajax met bakken tegelijk naar binnen schuiven) te cashen om daar ipv een driepersoonsbad toch een jacuzzi voor te kopen etc etc....
En de enige wedstrijd die wij van hem herinneren een stomme kutovertreding was waardoor Ajax uit de UEFAcup gekegeld was.
Lindenbergh, ga gewoon weg. Heb eens zelfrespect.
Tuurlijk maar met een Koller weet je wel wat je in huis haaltquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het gaat me te ver om die Urzaiz na een invalbeurtje al helemaal af te branden. Die jongen verdient een eerlijke kans.
Klopt, maar het heeft er inderdaad ook mee te maken dat Koller al onder Van Marwijk heeft getraind. Zo hebben wij Gabri binnengehaald. Bovendien mogen we van Urzaiz ook wel het een en ander verwachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk maar met een Koller weet je wel wat je in huis haalt
Ik heb er geen problemen mee dat mensen veel willen verdienen hoor, ik gun iedereen het allerbeste.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon het onderste uit de kan halen; voetballen bij NEC en het ajax salaris ontvangen. Daar heb ik geen problemen mee. Er word in dit land altijd vies gesproken over geld verdienen.
precies.. erg lompe actie (alweer), verdient Ajax nu nog wat aan hem?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Niks maar het is gewoon slecht van de scouting / td geweest om hem te halen. Dus het is niet de schuld van Lindenbergh dat hij nu zo'n riant salaris verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |