abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:27:08 #101
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52466060
Ik ga trouwens wel balen als feyenoord dalijk met Koller aan komt zetten als grote sterke spits en wij met Urzaiz Dan had ik liever Koller gezien
Jawel, je keek.
pi_52466211
Gierige poepjood die Lindenbergh
pi_52466399
Lindenberg, wat een gierige knaap jah..

hij moet blij zijn at ie in de goffert mag voetballen
Brett Holman
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:37:26 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52466415
Ik vond het van Bogarde wel een brakke actie maar Lindenbergh...

Nee, wat een sufferd is dat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52466446
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef jna het volgende:
Ik ga trouwens wel balen als feyenoord dalijk met Koller aan komt zetten als grote sterke spits en wij met Urzaiz Dan had ik liever Koller gezien
Maar Koller heeft al eerder met van marwijk gewerkt en gaat dus graag weer naar een club waar van marwijk trainer is.

En Urzaiz heeft 25 interlands gespeeld voor Spanje die moet toch wel iets kunnen?
lollig
pi_52466489
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Suijk het volgende:
Als hij niet gaat betaalt Ajax zijn salaris ook gewoon, dat is zijn opstelling.
Maar als ie niet gaat, speelt ie niet. Wat wil hij nu? Alsof hij geen brood kan kopen van het salaris dat hij bij NEC krijgt. Loser.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52466503
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef endr0me het volgende:
Lindenberg, wat een gierige knaap jah..

hij moet blij zijn at ie in de goffert mag voetballen
Hij wil gewoon financieel onafhankelijk worden. Zou ik ook willen als ik hem was.
lollig
pi_52466521
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Maar Koller heeft al eerder met van marwijk gewerkt en gaat dus graag weer naar een club waar van marwijk trainer is.

En Urzaiz heeft 25 interlands gespeeld voor Spanje die moet toch wel iets kunnen?
Het gaat me te ver om die Urzaiz na een invalbeurtje al helemaal af te branden. Die jongen verdient een eerlijke kans.
pi_52466570
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar als ie niet gaat, speelt ie niet. Wat wil hij nu? Alsof hij geen brood kan kopen van het salaris dat hij bij NEC krijgt. Loser.
Ja vind ik ook, maar hij stelt geld boven spelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:45:26 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52466643
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij wil gewoon financieel onafhankelijk worden. Zou ik ook willen als ik hem was.
Die gast heeft toch jarenlang een prima salaris gehad. Alsof ie bij NEC een minimumloon ontvangt.

Weet je wat ik zou willen als ik hem was? Een fijne carrière, en dat men hem herinnert als een goede degelijke voetballer. In plaats van als een lelijke mongool die alleen maar op de bank zat bij Ajax om het geld wat door ons is verdient door HARD WERKEN (wat wij bij Ajax met bakken tegelijk naar binnen schuiven) te cashen om daar ipv een driepersoonsbad toch een jacuzzi voor te kopen etc etc....
En de enige wedstrijd die wij van hem herinneren een stomme kutovertreding was waardoor Ajax uit de UEFAcup gekegeld was.

Lindenbergh, ga gewoon weg. Heb eens zelfrespect.
pi_52466752
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die gast heeft toch jarenlang een prima salaris gehad. Alsof ie bij NEC een minimumloon ontvangt.

Weet je wat ik zou willen als ik hem was? Een fijne carrière, en dat men hem herinnert als een goede degelijke voetballer. In plaats van als een lelijke mongool die alleen maar op de bank zat bij Ajax om het geld wat door ons is verdient door HARD WERKEN (wat wij bij Ajax met bakken tegelijk naar binnen schuiven) te cashen om daar ipv een driepersoonsbad toch een jacuzzi voor te kopen etc etc....
En de enige wedstrijd die wij van hem herinneren een stomme kutovertreding was waardoor Ajax uit de UEFAcup gekegeld was.

Lindenbergh, ga gewoon weg. Heb eens zelfrespect.
Hij wil gewoon het onderste uit de kan halen; voetballen bij NEC en het ajax salaris ontvangen. Daar heb ik geen problemen mee. Er word in dit land altijd vies gesproken over geld verdienen.
lollig
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:56:20 #112
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52466956
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het gaat me te ver om die Urzaiz na een invalbeurtje al helemaal af te branden. Die jongen verdient een eerlijke kans.
Tuurlijk maar met een Koller weet je wel wat je in huis haalt
Jawel, je keek.
pi_52467007
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:

[..]

Tuurlijk maar met een Koller weet je wel wat je in huis haalt
Klopt, maar het heeft er inderdaad ook mee te maken dat Koller al onder Van Marwijk heeft getraind. Zo hebben wij Gabri binnengehaald. Bovendien mogen we van Urzaiz ook wel het een en ander verwachten.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:59:58 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52467050
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij wil gewoon het onderste uit de kan halen; voetballen bij NEC en het ajax salaris ontvangen. Daar heb ik geen problemen mee. Er word in dit land altijd vies gesproken over geld verdienen.
Ik heb er geen problemen mee dat mensen veel willen verdienen hoor, ik gun iedereen het allerbeste.

Wel is het zo dat Lindenbergh bij zichzelf te rade moet gaan. 'Heb ik Ajax iets teruggeven voor het salaris wat ik verdien?' Nee dus.
Stel dat ik een baan heb waarbij ik 400.000 euro verdien per jaar, maar niks presteer. M'n baas wil me weg hebben maar heeft spijt van het contract wat ie me heeft aangeboden. Ik heb wel m'n best gedaan, maar ik maakte constant fouten en heb zelfs door een blunder m'n bedrijf ernstig benadeeld. En dat terwijl men door mijn ervaring veel meer van mij zou verwachten. IK zou, als ik dan een andere baan kan krijgen waarbij ik 250.000 euro (ik noem maar wat) kan verdienen die meteen aannemen. M'n eigen conclusie trekken, ik wil gewaardeerd worden om wat ik doen en van waarde zijn voor iets waarvoor ik geld ontvang.
Is geld dan het allerbelangrijkste? Verdienen doe ik in dat geval genoeg, veel meer dan bijna iedere Nederlander.

Maargoed, misschien verschil ik daarin met Olaf Lindenbergh en dat is de reden waarom ik hem een eikel vindt.
pi_52467206
Urzaiz moet eerst maar is 100% fit worden.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:27:22 #116
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_52467842
Smerig bloedzuigertje die Lindenbergh. Wat heeft hij inderdaad betekent voor Ajax?
pi_52468011
Niks maar het is gewoon slecht van de scouting / td geweest om hem te halen. Dus het is niet de schuld van Lindenbergh dat hij nu zo'n riant salaris verdiend.
lollig
pi_52471063
Sjesus Lindenbergh ga gewoon voetballen in NEC.
AFC AJAX
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 03:26:44 #119
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52471298
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Niks maar het is gewoon slecht van de scouting / td geweest om hem te halen. Dus het is niet de schuld van Lindenbergh dat hij nu zo'n riant salaris verdiend.
precies.. erg lompe actie (alweer), verdient Ajax nu nog wat aan hem?

Kimbo ftw!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52471794
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 03:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Kimbo ftw!!!
Altijd.
lollig
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 05:57:26 #121
51286 w00h00
Digital man!
pi_52471939
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 03:04 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus Lindenbergh ga gewoon voetballen in NEC.
idd die klaploper. Een gemiddeld Nijmeegs loontje is nog steeds meer als voldoende.
pi_52472322
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:59 schreef Silenus het volgende:

Stel dat ik een baan heb waarbij ik 400.000 euro verdien per jaar, maar niks presteer. M'n baas wil me weg hebben maar heeft spijt van het contract wat ie me heeft aangeboden. Ik heb wel m'n best gedaan, maar ik maakte constant fouten en heb zelfs door een blunder m'n bedrijf ernstig benadeeld. En dat terwijl men door mijn ervaring veel meer van mij zou verwachten. IK zou, als ik dan een andere baan kan krijgen waarbij ik 250.000 euro (ik noem maar wat) kan verdienen die meteen aannemen. M'n eigen conclusie trekken, ik wil gewaardeerd worden om wat ik doen en van waarde zijn voor iets waarvoor ik geld ontvang.
Ook als jij in een paar jaar je geld moet verdienen en daarna maar moet zien wat je aan inkomsten haalt?

OL is inmiddels aan het einde van zijn loopbaan. Heeft jarenlang bij de Graafschap gespeeld en daar natuurlijk geen bulk verdiend. Zeg dat hij daar niet echt iets opzij heeft kunnen zetten op het spelersfonds na dan... Dan 5 jaar AZ. In die tijd heeft hij misschien een ton opzij kunnen zetten.

Van die 400.000 houdt hij netto waarschijnlijk 250K over. Zeg dat hij nu een ton per jaar opzij kan zetten (een voetbalvrouw kost geld immers, dus meer zal het niet zijn). Van 250K kan hij dan niets opzij zetten. Dan staat hij dus nu op totaal 3 ton.

Hij heeft nog een jaar een contract met Ajax. Gelet op zijn leeftijd en zijn waarde betekent het aanvaarden van een lager salaris gewoon dat hij met 3 ton, in plaats van 4 ton op de bank zijn loopbaan beëindigd. Ik weet niet wat zijn opleiding is, maar ga er maar vanuit dat die extra 100.000 euro erg welkom zijn.

Daarnaast hoeft hij zich niet meer in de kijker te spelen, op zijn leeftijd is NEC geen springplank meer. Ik zou dus net als OL lekker blijven waar ik zit. Ajax is niet armlastig en heeft met volle verstand hem 400.000 voor drie jaar in het vooruitzicht gesteld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52472558
Het is niet de 'schuld' van Lindenbergh nee dat hij goed verdient. Het is wel (mede) de 'schuld' van Lindenbergh dat hij niets meer speelt.

Kies maar: een riant salaris en niet je geliefde werk uitoefenen of iets minder verdienen en weer aan de slag. Het is het een of het ander, niet allebei.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52472780
Hugo geeft zijn mening over HtC...
quote:
Het was woensdagavond, Ajax was op tv en plotseling vroeg ik me af hoe het met Co Adriaanse is? Zou hij ook naar het geploeter kijken vanuit een van zijn twaalf buitenlandse huizen?
Hoe lang is het geleden dat hij in de schoenen stond van Henk ten Cate? Voorronde Champions League, tegen Celtic. Het liep slecht af, net als woensdagavond.

Geen schande hoor, uitgeschakeld worden door een stel Tsjechen. Ajax heeft een typisch elftal voor de UEFA Cup. Drie rondes schat ik, en dan eruit tegen een Russische club met een moeilijke naam.

Wat ik ook dacht: misschien had Kenneth Perez het verschil kunnen maken. Die had nog bij Ajax moeten spelen natuurlijk. Dat moet de technisch directeur zich wel aanrekenen hoor. Hoe bejaard ook, voor 1,7 miljoen verkoop je geen creatieve speler, en al helemaal niet aan concurrent PSV.

De kans dat Sneijder deze zomer zou gaan vertrekken was groot. Het redelijk alternatief was nota bene al in huis. Die laat je niet gaan.

Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer. Over het algemeen kun je stellen dat een bovengemiddelde voetballer belangrijker is dan een goede trainer.

(Trouwens nog een reden is: het is een publiek geheim dat Klaas-Jan Huntelaar niet bijster gesteld is op zijn trainer. En de hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club. Hoe moet je het netjes samenvatten: ze vinden ’m te zeer een straatvechter. Dat past niet zo bij hun middenstandclubje.)

Hoe het allemaal afloopt, kun je raden. Ten Cate gaat er straks alsnog uit. Zijn contract dat volgende zomer afloopt, wordt zeker niet verlengd. Een tussentijds ontslag zit er dik in.

Ik geloof eerlijk gezegd zelfs niet dat Henk ten Cate de kerst haalt als trainer van Ajax. Zijn werk zit er ook op. Vorig jaar maakte hij twee voetballers heel belangrijk: Sneijder en Babel. Met succes. Sneijder excelleerde vaak, Babel werd ook beter van al die aandacht.

Die jongens zijn nu voor een vermogen verkocht. Mede door Ten Cates inspanningen (investeringen) heeft Ajax extra miljoenen geïncasseerd. Dat is wel cynisch trouwens. Niet door wat te winnen met een team, maar door spelers individueel beter te maken wordt er verdiend. Ach, Willem van Hanegem schreef dinsdag al zoiets. Topvoetbal is handel geworden.

Afijn. In de zomer had Ajax met een gouden handdruk afscheid moeten nemen van Ten Cate. Nu is het wachten op het gedonder in de glazen. Ten Cate kan slecht tegen zijn verlies en Ajax wacht een seizoen zoals Feyenoord vorig jaar. Bonje met een speler, een conflict met de technisch directeur of met de algemeen directeur die zonder Champions League nooit de beloofde 5% omzetstijging kan waarmaken; daar zal het op uitdraaien.

De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar. Het onprofessionele schuilt ’m in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hè. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken.

De man in de voetbalwereld met het meest geheime nummer is Co Adriaanse. Ik ken drie mensen die het hebben. De regisseur van Studio Voetbal, dan ene Zeijlmans - en ja hoor, Martin van Geel. Die laatste belt wel eens met Co, weet ik.

Toen Co nee zei tegen FC Utrecht begreep ik dat wel (daar voelt hij zich net te groot voor denk ik, het afbrandrisico na Foeke Booy is rijkelijk groot). Toen Co nee zei tegen Feyenoord begreep ik het niet.

Inmiddels begrijp ik het wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52472825
Geen CL halen en een slechte competitiestart zou vrij dodelijk kunnen zijn. En moeten zijn eigenlijk.

Maar dan zie ik Adriaanse niet direct komen.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:16:59 #126
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52472893
Adriaanse hoef ik sowieso niet meer bij Ajax te zien. Bovendien als Ajax een kutseizoen heeft, bv door geen (goede) vervanger voor Sneijder, is het maar de vraag hoe zeker de positie van MvG is. Hij zal iig niet genoeg krediet hebben om iemand als Adriaanse binnen te halen. Dit seizoen is wellicht de belangrijkste in vele en vele jaren.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52472950
Adriaanse leert wel Ajax voetballen en dat is uiteindelijk het enige waar het om gaat.
pi_52473097
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Adriaanse hoef ik sowieso niet meer bij Ajax te zien. Bovendien als Ajax een kutseizoen heeft, bv door geen (goede) vervanger voor Sneijder, is het maar de vraag hoe zeker de positie van MvG is. Hij zal iig niet genoeg krediet hebben om iemand als Adriaanse binnen te halen. Dit seizoen is wellicht de belangrijkste in vele en vele jaren.
van Geel en Adriaanse zijn toch goeie bekenden van elkaar?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:37:22 #129
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52473160
Ja, en?
pi_52473529
Van mij mag Adriaanse zo komen. Het is wel duidelijk dat Ajax weer van de grond af aan moeten worden opgebouwd, en daar lijkt mij de tandem Van Geel-Adriaanse goed geschikt voor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:05:40 #131
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52473575
Lindenbergh heeft gelijk. Hij heeft een contract getekent bij Ajax. Als-ie nou een beetje behoorlijk behandeld zou zijn zou ik zeggen - niet zo moeilijk doen, maar als de club eerst onbeschoft doet, dan zou ik de club ook zo terug pakken. Het is niet zo dat hij z'ncarriere er mee verknald - hij is toch op het eind van z'n carriere en dan ziijn die extra centen (en dat is meestal geen fooi) ook wel prettig.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52473606
quote:
'Ajax naar Espanyol voor onderhandelingen'

Volgens de Catalaanse krant Sport stuurt Ajax in het begin van komende week iemand naar Barcelona in een poging om gesprekken met Espanyol op gang te brengen. De Spaanse club wil niet meewerken aan een transfer van de jonge aanvaller Riera en houdt daarom contacten vooralsnog af. Ajax hoopt op korte termijn toch met die club in een dialoog te komen. Volgens Sport zou Ajax bereid zijn het bod van zes miljoen euro te verhogen naar bijna 10 miljoen.
Ajax zou daarbij concurrentie hebben gekregen van het Italiaanse Fiorentina.
Of we tijd in overvloed hebben
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:08:29 #133
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52473619
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:01 schreef Urquhart het volgende:
Van mij mag Adriaanse zo komen. Het is wel duidelijk dat Ajax weer van de grond af aan moeten worden opgebouwd, en daar lijkt mij de tandem Van Geel-Adriaanse goed geschikt voor.
Bij subtoppers wellicht maar voorlopig hebben ze nog niet laten zien dat bij een topclub te kunnen.
pi_52473632
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Bij subtoppers wellicht maar voorlopig hebben ze nog niet laten zien dat bij een topclub te kunnen.
Eens moet de eerste keer zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:10:13 #135
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52473651
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is niet de 'schuld' van Lindenbergh nee dat hij goed verdient. Het is wel (mede) de 'schuld' van Lindenbergh dat hij niets meer speelt.

Kies maar: een riant salaris en niet je geliefde werk uitoefenen of iets minder verdienen en weer aan de slag. Het is het een of het ander, niet allebei.
Ach voor een extra 100.000 een jaartje niet voetballen? Als-ie wil kan-ie z'n hele leven nog bijde amateurs spelen. Aan het bbegin van een carriere is het kapitaal vernietiging - aan het eind waarschijnlijk een besluit dat wijs genoemd kan worden.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:10:59 #136
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52473662
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef De_Ananas het volgende:
Adriaanse leert wel Ajax voetballen en dat is uiteindelijk het enige waar het om gaat.
De vorige periode onder Adriaanse vergeten?
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52473667
Adriaanse... Ik weet het niet hoor... Walgelijke vent, maar goede trainer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52473697
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:10 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Was dat niet die periode dat Adriaanse een team aan het opbouwen was, waar Koeman nog jaren van heeft geprofiteerd? Dat kan ik me nog wel herinneren ja.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:13:37 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52473708
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Porto ...
pi_52473713
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:10 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Men ziet die periode vooral als de opbouw die tot de successen van Koeman hebben geleid.

Overigens ben ik het oneens met Hugo, ik vind Ten Cate qua karakter prima bij Ajax passen. Het grote probleem van Ten Cate is dat hij wellicht twee keer op rij de CL misloopt. Want zelfs het mislopen van het kampioenschap op 1 doelpunt na is sportief gezien te verdedigen. De uitschakeling om de CL echter niet.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:21:52 #141
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52473850
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Was dat niet die periode dat Adriaanse een team aan het opbouwen was, waar Koeman nog jaren van heeft geprofiteerd? Dat kan ik me nog wel herinneren ja.
Koeman heeft kunnen profiteren van het werk van Beenhakker. Adriaanse had daar niks mee te maken.
@doc, Adriaanse heeft daar idd gepresteerd maar niks hoeven op te bouwen en ook daar ging hij met ruzie weg en haalde hij de vreemdste dingen uit.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:23:34 #142
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52473880
Het grootste probleem van TC is dat hij geen fatsoenlijk positiespel en automatismes erin heeft gekregen en van Ajax teveel een schopploeg wil maken...
pi_52473894
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Koeman heeft kunnen profiteren van het werk van Beenhakker. Adriaanse had daar niks mee te maken.
Ben ik niet met je eens. Beenhakker heeft idd goede aankopen gedaan, maar Adriaanse heeft wel degelijk een basis gelegd waarmee Koeman verder kon. Ik vind het nogal vreemd dat de kwaliteiten van Adriaanse ter discussie staan bij Willem II, AZ en FC Porto heeft die behoorlijk succes gehaald. En ook ik vind hem soms nare trekjes hebben, maar als hij de nieuwe trainer zou worden zou ik er zeker blij mee zijn.
pi_52474025
Riera is wel een aardige speler, maar waarom nu altijd een Spanjaard?
pi_52474043
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef andre347 het volgende:
Riera is wel een aardige speler, maar waarom nu altijd een Spanjaard?
Omdat Ten Cate alleen maar Spanjaarden kent.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:34:37 #146
184336 Vale17
Divide et impera
pi_52474108
Dit scenario kon ieder weldenkend mens voorspellen.
De belangrijkste spelers gaan weg:
Sneijder en Babel dit jaar
Davids, Gabri, Heitinga, Huntelaar, Emanuelson volgend jaar

Wie kan er beter vanuit niets weer iets opbouwen. Juist Co Adriaanse.. Met veel jonge mensen en in elke linie 1 30-er. Ik zou het niet erg vinden als Co naar Amsterdom komt, maar alsjeblieft, geef hem dan ook 2-3 jaar om er wat van te maken.
pi_52474124
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Omdat Ten Cate alleen maar Spanjaarden kent.
Ja maar HtC is toch niet de enige die over de transfers van Ajax gaat. Dan heeft het scouting systeem van Ajax ook niks meer te doen
pi_52474144
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef Vale17 het volgende:
Dit scenario kon ieder weldenkend mens voorspellen.
De belangrijkste spelers gaan weg:
Sneijder en Babel dit jaar
Davids, Gabri, Heitinga, Huntelaar, Emanuelson volgend jaar

Wie kan er beter vanuit niets weer iets opbouwen. Juist Co Adriaanse.. Met veel jonge mensen en in elke linie 1 30-er. Ik zou het niet erg vinden als Co naar Amsterdom komt, maar alsjeblieft, geef hem dan ook 2-3 jaar om er wat van te maken.
Maar ik denk dat Ajax hem geen 2-3 jaar geeft
pi_52474155
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:35 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ja maar HtC is toch niet de enige die over de transfers van Ajax gaat. Dan heeft het scouting systeem van Ajax ook niks meer te doen
Dat hebben ze ook niet, van de hele rits aankopen is alleen Ogararu gescout. Ik begin steeds meer het idee te kijken dat Ten Cate steeds zijn veto uitroept en niet op een lijn ligt met Van Geel. De onenigheid over Colin en Boakye onderstreept dit nog eens. Ten Cate wil blijkbaar alleen bekenden.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:37:23 #150
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52474158
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Beenhakker heeft idd goede aankopen gedaan, maar Adriaanse heeft wel degelijk een basis gelegd waarmee Koeman verder kon. Ik vind het nogal vreemd dat de kwaliteiten van Adriaanse ter discussie staan bij Willem II, AZ en FC Porto heeft die behoorlijk succes gehaald. En ook ik vind hem soms nare trekjes hebben, maar als hij de nieuwe trainer zou worden zou ik er zeker blij mee zijn.
Het waren met name de aankopen van Beenhakker waar Koeman een basis had. Zo'n sterke basis had Adriaanse niet neergelegd. Adriaanse heeft bij AZ en Willem II in alle rust aan de slag gekund en goed voetbal gespeeld. Bij een topclub lukt hem dat vooralsnog niet, bij Porto hield hij het ook niet uit. Daarnaast gaat hij gewoon vreemde dingen doen onder druk en beledigde hij clubiconen. Hij is niet geschikt voor de top.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')