quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef JasperThomas het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je door een zombie gegrepen wordt? Ik heb van alles al geprobeerd maar als er een mij vast heeft, ga ik steenvast dood.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
volgens mij moest je je rechter pookje heen en weer rammen maar heb de demo eeuwen geleden voor het laatste gespeeld
Ah, boeie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:14 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
tsja ik zou me ook schamen
quote:
In het begin moet je niet eens omkijken naar die survivors, puur naar de andere missies. Die survivors komen op een later moment wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik speel het vandaag voor het eerst. En het werkt gewoon.
Wat een kutspel trouwens. Het eerste stukje, Shopping Mall gebeuren, is bijna niet te doen? Om er 8 mensen levend uit te krijgen dus.
Wel als je flink geleveld hebt en het spel overnieuw begint. En de grasmaaier is gewoon cool! Lekker gehakt maken en daarna met het ding gaan gooien. Winkelwagentje is ook best leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een kutspel trouwens. Het eerste stukje, Shopping Mall gebeuren, is bijna niet te doen? Om er 8 mensen levend uit te krijgen dus.
johquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
Hmmpf. Oké.
Ik had trouwens 6 klerenhangers in zo'n zombie gestoken. En hij gaat gewoon nog niet neer![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |