Wow!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
K's choice - Butterflies instead
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
K's choice - Butterflies instead
Verbaasde me er al over dat jij niks zei.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Kut, ik had Ruth geweten maar ik moest opnieuw opstarten na 58 nieuwe updates![]()
Ahquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Kut, ik had Ruth geweten maar ik moest opnieuw opstarten na 58 nieuwe updates![]()
Fuck a duck! Alweer een rijmpjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef qonmann het volgende:
Kalf, Beer, leeuw ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef qonmann het volgende:
Kalf, Beer, leeuw ?
Fuck en Duckquote:
Yes !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef wyccie het volgende:
Glass?
Hij heeft 'm zelfs gewonnen, zie ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
8 mile?
Best Music, Original Songquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
Vast niet voor beste acteerprestatie![]()
Dat betekend dat de jury gekke dingen heeft zitten te roken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Best Music, Original Song
Eminem (music/lyrics)
En dat is een verbeteringquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Vreselijke film!! Maar ja, mijn zoon heeft hem ooit gekocht, toen ie nog gek op rap was.
Gelukkig hebben we hem inmiddels een beetje kunnen bijschaven qua cultuur. Hij vindt nu WC experience geweldig.
ten opzichten van Eminem vind ik dit te vergelijken met de evolutie van de mens van het lopen op 4 naar het lopen op 2 benenquote:
Die wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Het is de Queen Mum.
Ik maakte maar een grapje. In ieder geval spelen zij muziek! Itt to wat rappers doen. Rap is geen muziek zou Juan Zeco zeggen! En gelijk heeft iequote:
Rep is heel goed hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje. In ieder geval spelen zij muziek! Itt to wat rappers doen. Rap is geen muziek zou Juan Zeco zeggen! En gelijk heeft ie
Met Eminem is niks mis. Heeft een paar goede nummers gemaakt en wat commerciele gedrochten om flink te cashenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ten opzichten van Eminem vind ik dit te vergelijken met de evolutie van de mens van het lopen op 4 naar het lopen op 2 benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |