Da's een goeie ja!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef PM-girl het volgende:
Niet echt een ding wat je koopt, maar zorg voor veel eten in de vriezer, kant en klaar. Ik vond het zo sneu dat de verse papa ook nog elke keer boodschappen moest halen en soms koken.
De beste tip uit het hele topic!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef PM-girl het volgende:
Niet echt een ding wat je koopt, maar zorg voor veel eten in de vriezer, kant en klaar. Ik vond het zo sneu dat de verse papa ook nog elke keer boodschappen moest halen en soms koken.
In plaats van zo'n neusspray kun je ook wat druppeltjes borstvoeding in het neusje druppelen. Helpt 3x beter dan zo'n neusspray en doet gegarandeerd geen pijn en is puur natuurquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Waarvoor is die neusspray precies? Ik heb inderdaad al als echte hypochondere aanstaande moeder een doosje zetpillen 60 mg, maar verder niet echt iets medisch.
Een paar druppeltjes in de oogjes bij snot-oogjes doet ook wonderenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Jelief het volgende:
[..]
In plaats van zo'n neusspray kun je ook wat druppeltjes borstvoeding in het neusje druppelen. Helpt 3x beter dan zo'n neusspray en doet gegarandeerd geen pijn en is puur natuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |