Nee! Nee!quote:
Dat zei je tegen mij hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee dat wist ik wel dat BFMV metalcore is maar ik had het over hem, dat hij vast denkt dat het emo is![]()
maarja, Silverstein (ondanks dat het emo is) is best te pruimen![]()
Lees nou eens een keer mijn posts. Ik zeg toch dat ze eigenlijk te soft zijn voor echte metalcore.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:36 schreef CasB het volgende:
BFMV metalcore? Pardon?
Sorry hoor, ze hebben wel hardere stukken, maar ik zou het zeker niet in het hokje metalcore proppen. eerder hatecore of cry-core
Ach Trivium zuigt ook, dat zijn gewoon Amerikaanse kneuzen die At The Gates proberen te kopieren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lees nou eens een keer mijn posts. Ik zeg toch dat ze eigenlijk te soft zijn voor echte metalcore.
Maar goed ik heb zoiezo een hekel aan BFMV. Ik heb bij dat "the poison" altijd het gevoel dat het een slechte cover van (het geniale) ascendancy van trivium is...(en die zanger heeft bij een large merchandise poster een shirt van trivium aan)
dag nasty leefde nog in 2002 manquote:Op donderdag 6 september 2007 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ach Trivium zuigt ook, dat zijn gewoon Amerikaanse kneuzen die At The Gates proberen te kopieren.
En MCR is TOTAAL niet Emocore, hoogstens emotionele janksmoelen zoals de "emos" van vandaag.
Atreyu is ook al geen Emocore dat is gewoon super super slechte verwaterde Metalcore
Dronk Ian McKaye maar eens een fles wodka om vervolgens al de moordenaars van Emo te stompen.
Emo is vermoord begin '00, het bestaat niet meer.
Overigens was Chimaira fenominaal slecht live.
Ga eens echte muziek luisteren mallcore homo.
fuck ian en drinken xDquote:Op donderdag 6 september 2007 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ach Trivium zuigt ook, dat zijn gewoon Amerikaanse kneuzen die At The Gates proberen te kopieren.
En MCR is TOTAAL niet Emocore, hoogstens emotionele janksmoelen zoals de "emos" van vandaag.
Atreyu is ook al geen Emocore dat is gewoon super super slechte verwaterde Metalcore
Dronk Ian McKaye maar eens een fles wodka om vervolgens al de moordenaars van Emo te stompen.
Ga eens echte muziek luisteren mallcore homo.
dit had ik verwacht als gemiddelde tokio hotel fanquote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef supkaa het volgende:
De gemiddelde tokio hotel fan![]()
http://youtube.com/watch?v=HQ9DC9lR4uM
En dan vervolgens dit![]()
http://youtube.com/watch?v=6gt7d3k2YxI&mode=related&search=
Ze was zelfs op n duits tv programma!
Deze was dan ook wel erg voorspelbaar..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef basskabouter het volgende:
[..]
dit had ik verwacht als gemiddelde tokio hotel fan
http://youtube.com/watch?v=urcEkud7EBw
Kanker, wat ben jij een domme edger.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef iknickloreland het volgende:
[..]
fuck ian en drinken xD
sXe jonge![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef basskabouter het volgende:
[..]
dit had ik verwacht als gemiddelde tokio hotel fan
http://youtube.com/watch?v=urcEkud7EBw
ga eens lekker dood aidskoppiequote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kanker, wat ben jij een domme edger.
Trivium is mijn inziens toch behoorlijk inventief en hun eerste 2 albums waren toch erg sterke metalcore.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En zulke dingen bedoel ik nou. Veel metalheads(ooh wat haat ik die benamingquote:Ga eens echte muziek luisteren mallcore homo.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Trivium is mijn inziens toch behoorlijk inventief en hun eerste 2 albums waren toch erg sterke metalcore.
Maar zeg is, wat maakt het uit wat voor genre het is? zolang de muziek maar goed is toch en verwaterde metalcore kan dus ook gewoon goede muziek zijn.
Chimaira live weet ik niet, maar resurrection is gewoon een erg sterk album...
[..]
En zulke dingen bedoel ik nou. Veel metalheads(ooh wat haat ik die benaming) zijn niet echt ruimdenkend. Er mag toch best variatie binnen een genre komen? Ik kan bijvoorbeeld echt geen uren naar metallica luisteren, maar ik begrijp wel waarom het goed is. Probeer dat nou ook eens
Je houdt wel van me.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Offspringr is weer bullcrap aan het lullen met al zn muziek stromingen![]()
Als je niet eens McKaye kent wat doe je sXe zijn?..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef iknickloreland het volgende:
[..]
ga eens lekker dood aidskoppie![]()
Goed binnen muziek is maar relatief en voor vele een subjectieve benadering tot iets waarvan men het begin niet eens kent.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Trivium is mijn inziens toch behoorlijk inventief en hun eerste 2 albums waren toch erg sterke metalcore.
Maar zeg is, wat maakt het uit wat voor genre het is? zolang de muziek maar goed is toch en verwaterde metalcore kan dus ook gewoon goede muziek zijn.
Chimaira live weet ik niet, maar resurrection is gewoon een erg sterk album...
[..]
En zulke dingen bedoel ik nou. Veel metalheads(ooh wat haat ik die benaming) zijn niet echt ruimdenkend. Er mag toch best variatie binnen een genre komen? Ik kan bijvoorbeeld echt geen uren naar metallica luisteren, maar ik begrijp wel waarom het goed is. Probeer dat nou ook eens
fuck ian en dan sxe zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef iknickloreland het volgende:
[..]
fuck ian en drinken xD
sXe jonge![]()
jij bent zo kankerdom he, ian van minor threat ik ben niet achterlijk jij schijnbaar wel..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je niet eens McKaye kent wat doe je sXe zijn?..
"Oh, ik ben een christen,.. Jezus?.. nooit van gehoord.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |