Staart optillen en je hand erinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Bierik het volgende:
Hoi.
Ik heb een hele chille hond, die altijd overal mee speelt.
Nou had ik laatst m'n telefoon op de grond gegooid omdat ik er gek van werd en toen ging ik weg.
Toen ik klaar was met de boodschappen, kwam ik weer terug, en kon ik 'm niet meer vinden.
Effe gebeld met de huistelefoon, en nou gaat ie over in mijn hond
Wat moet ik hiermee doen?
Kan ik 'm er gemakkelijk uithalen? of moet ik echt naar zo'n dierendokter?
dan had ik ook geen riem meer nodigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jammer, je had hem anders met die oordopje er weer uit kunnen trekken. Wel makkelijk als je je hond kwijt bent trouwens
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jammer, je had hem anders met die oordopje er weer uit kunnen trekken. Wel makkelijk als je je hond kwijt bent trouwens
ja, weet je wat dat kost!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef OA het volgende:
Mja...Ben benieuwd of dat door het darmkanaal past....
![]()
Aan de andere kant... het is er ook ingegaan...
Wellicht verstandig om even de dierenarts te raadplagen...![]()
Nou dan had je twee problemen in een keer opgelostquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Bierik het volgende:
[..]
dan had ik ook geen riem meer nodig
quote:
ik ga zoeen ding toch niet verzekerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben je bang om je no claim op je dierenverzekering kwijt te raken
nah, anders haal ik wel een prepaid telefoon, en bind ik die hond om een boom in het park.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een hond, dus zorg er ook voor!![]()
Wel op een plek waar niemand hem vind he ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
nah, anders haal ik wel een prepaid telefoon, en bind ik die hond om een boom in het park.
Doe ff normaal man!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
nah, anders haal ik wel een prepaid telefoon, en bind ik die hond om een boom in het park.
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel op een plek waar niemand hem vind he ?
ehm, een dag of 4...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ff normaal man!![]()
Hoe lang zit dat ding er al in trouwens? Je zegt "laatst"...
Wat? Dan neemt iemand anders 'm toch? Markt van vraag en aanbod!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ff normaal man!![]()
Hoe lang zit dat ding er al in trouwens? Je zegt "laatst"...
Ah, da's wel een puik ding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef JortK het volgende:
O en dit is dan trouwens ook wel wat voor je:
[TK / TR] LG Prada
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |