Je kunt toch ook een stel standaard instellingen meegeven aan een PDF printerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ik neem aan dat die class een PDF genereerd..? Maar als ik een PDF wil afdrukken dan moet je alsnog instellingen e.d. opgeven toch? Of zit ik totaal verkeerd?
Niet dat ik niet dankbaar ben, maar waar zie jij op jouw gegeven link code of een class staan waarmee je plaintext uit een rtf kan halen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef unox_worst het volgende:
[..]
1e pagina van google resultaten.
Er staat idd geen class, maar met de informatie op die pagina kun je wel het een en ander met rtf documenten doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:32 schreef hornage het volgende:
[..]
Niet dat ik niet dankbaar ben, maar waar zie jij op jouw gegeven link code of een class staan waarmee je plaintext uit een rtf kan halen?
1 2 3 4 5 | b [MESSAGE] b0par b [MESSAGE] b0par b [MESSAGE] b0par } |
Iets simpels als een liggende pagina instellen is in je browser niet mogelijk, dit wordt domweg niet ondersteuntquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Is het mogelijk met PHP om een pagina af te drukken waarbij alles al vooringesteld is zodra je op de print knop/link drukt en dus gelijk gaat printen (op de standaard printer).
Van belang is dat de pagina liggend is en er géén kop en voettexten zijn..
Precies, zodra CSS3 word ondersteund is het mogelijk....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Iets simpels als een liggende pagina instellen is in je browser niet mogelijk, dit wordt domweg niet ondersteunt
1 2 3 4 5 6 | SELECT (SELECT COUNT(*) FROM posts WHERE UserID = u.ID) AS Postcount, (u.Regdate / Postcount) AS AvgPostcount FROM Users AS U ?> |
Je users een post count veld geven en die updaten als er iets met zijn/haar posts veranderd? En dan met een join de postcount daar uit trekken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:08 schreef Geqxon het volgende:
Aangezien ik hier al langer mee vecht:
[ code verwijderd ]
Dit werkt dus niet. Zodra ik de Regdate door het Postcount deel, weet hij spontaan niet meer wat Postcount ook alweer deed. Iets zegt mij dat dit heeft te maken met de volgorde van afhandelen die MySQL gebruikt, maar heeft iemand tips hoe ik "Postcount" in mijn verdere query kan herbruiken, zonder de subquery telkens te moeten gebruiken?
Ja lijkt mij wel, misschien dat JortK het weet die is een stuk beter met SQLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef Geqxon het volgende:
In dit geval een optie (al heb ik liever geen berekende data in mijn tabel).... maar dit is slechts een voorbeeld. Ik zoek dus een manier om een zojuist berekend veld in een ander deel van mijn query te gebruiken. Kan ik hiervoor een variabele oid gebruiken?
1 2 3 4 5 | SELECT (u.Regdate / a.postcount) AS AvgPostcount FROM Users u, (SELECT COUNT(*) postcount FROM posts WHERE UserID = u.ID) a ?> |
1 2 3 4 5 | SELECT (a * b * c) AS result_one (result_one * d) AS result_two ?> |
1 2 3 4 5 | SELECT (a * b * c) AS result_one ((a * b * c) * d) AS result_two ?> |
Maar waarom als je velden meerdere keren wil gebruiken die je zelf aanmaakt, zet je die subquery niet in je FROM, zodat je hem in je hele query als tabel kunt gebruiken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef Geqxon het volgende:
Om een beter geschikt voorbeeld te pakken:
[ code verwijderd ]
In dit geval zal hij zeggen dat er geen colum genaamd 'result_one' bestaat, en zal ik het dus op moeten lossen als:
[ code verwijderd ]
Nu is dit een klein voorbeeld, maar dit word erg snelzeer lelijk..
Ps: Jort, idee nummer twee waar ik het gister over had is bijna klaar. Ik stuur je nog wel een PM met de verdere query's / html-output
Subquery? Excuse me for my stupidity, maar nu volg ik het niet meer helemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar waarom als je velden meerdere keren wil gebruiken die je zelf aanmaakt, zet je die subquery niet in je FROM, zodat je hem in je hele query als tabel kunt gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt!![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Subquery? Excuse me for my stupidity, maar nu volg ik het niet meer helemaal.
Ps:Waar blijft de PM danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | setcookie("cookname", "", time()-70*60*24*100, "/"); setcookie("cookpass", "", time()-70*60*24*100, "/"); if(isset($_SESSION['username']) || isset($_SESSION['password'])){ unset($_SESSION['username']); unset($_SESSION['password']); $_SESSION = array(); session_destroy(); } |
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef Dzy het volgende:
Oh en nog een vraagje, hoe zorg ik dat bepaalde pagina's altijd refreshen en niet uit het cache laden? :)
Volgens mij worden sessie-cookies verwijderd zodra de browser wordt afgesloten. Of doe je dat ook?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Dzy het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb nu een werkend login script, met een remember functie met cookies en zonder met alleen sessions, en dat werkt allemaal prima maar er is iets mis met de logout functie, hij verwijdert namelijk de cookies niet..
hier is de logout code:
[ code verwijderd ]
Wat doe ik verkeerd? Als ik de remember functie niet gebruik (dus alleen de sessies) wil hij wel gewoon uitloggen.
Heeft je cookie dezelfde tijdsduur als de originele?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Dzy het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb nu een werkend login script, met een remember functie met cookies en zonder met alleen sessions, en dat werkt allemaal prima maar er is iets mis met de logout functie, hij verwijdert namelijk de cookies niet..
hier is de logout code:
[ code verwijderd ]
Wat doe ik verkeerd? Als ik de remember functie niet gebruik (dus alleen de sessies) wil hij wel gewoon uitloggen.
1 2 | setcookie("cookpass", $_SESSION['password'], time()+60*60*24*100, "/"); |
Een cookie setten en dan een header location: werkt ook prima dan word je cookie ook gezetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:03 schreef Xcalibur het volgende:
Volgens mij moet je bij het zetten van een cookie altijd content outputten naar de browser, omdat hij em anders niet zet. Ik vermoed dat het bij het weghalen hetzelfde is.... dus vandaar mijn vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |