Lekker in balans, dat zijn 4 aanvallende middenvelders. Sinds wanneer is Bouma rechtsback?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef Iliares het volgende:
Ontsla die loser nou eens.
Je kunt ook 4-1-2-1-2 spelen (wat eigenlijk 4-4-2) is.
--------------Babel - Huntelaar
----------------Van Persie
-----------Seedorf - Van der Vaart
-----------------Sneijder
Gio - Matthijsen - Boulahrouz - Bouma
En als je Robben erin wil pleuren, haal dan Seeedorf eruit. Robben en VdV kunnen dan naar buiten trekken en "buitenspelers" worden en dan heb je natuurlijk nog Sneijder die in dat geval het middenveld kan blijven controleren.
En ookal wil Bassie Gio op het middenveld en hijzelf misschien ook, toch is hij toch echt de beste linksback van Ned. dus daar hoort die ook te staan.
En met dit elftal had je tenminste gewonnen van de Zwitsers!
Je krijgt wel spectaculaire wedstrijden mer deze opstelling. Grote kans op uitslagen als 7-9 en 10-12 .quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef Iliares het volgende:
Ontsla die loser nou eens.
Je kunt ook 4-1-2-1-2 spelen (wat eigenlijk 4-4-2) is.
--------------Babel - Huntelaar
----------------Van Persie
-----------Seedorf - Van der Vaart
-----------------Sneijder
Gio - Matthijsen - Boulahrouz - Bouma
En als je Robben erin wil pleuren, haal dan Seeedorf eruit. Robben en VdV kunnen dan naar buiten trekken en "buitenspelers" worden en dan heb je natuurlijk nog Sneijder die in dat geval het middenveld kan blijven controleren.
En ookal wil Bassie Gio op het middenveld en hijzelf misschien ook, toch is hij toch echt de beste linksback van Ned. dus daar hoort die ook te staan.
En met dit elftal had je tenminste gewonnen van de Zwitsers!
V Bommel en Van Nistelrooij zijn gewoon twee wereldtoppers. Dat jij een grafhekel aan ze hebt is niet zo belangrijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:40 schreef Barca het volgende:
Sodemieter nou eens op met losers als Bouma, Mathijsen en Kloothommel. Die laatste kan beter voor Duitsland spelen!
Van Nistelrooij een zekerheidje? Ja, slecht spelen in oranje!
Amen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef knnth het volgende:
Als je een onbetwiste wereldtopper bent, je best doet in het nationale elftal, maar toch niet uit de verf komt, kan de conclusie maar één ding zijn, en dat is in ieder geval niet dat het aan de speler ligt. Los daarvan loopt RVN nog gewoon dik 1 op 2.
haha, dat zou een slachtpartij worden. En niet een met een lachende Van Basten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:40 schreef Barca het volgende:
Sodemieter nou eens op met losers als Bouma, Mathijsen en Kloothommel. Die laatste kan beter voor Duitsland spelen!
Van Nistelrooij een zekerheidje? Ja, slecht spelen in oranje!
----------------------------------- Stekelenburg/Waterman, ---------------------------------------------------------------------
-------------------------------------- Boulah/Donk, ---------------------------------------------------------------------------------
Melchiot/N. de Jong, ------------------------------------------------------------------- Emanuelson/De Cler,
---------------------- Heitinga/Maduro, ----------------------- Gio/De Zeeuw, -------------------------------------------------
Boateng/Landzaat, ------------------------------------------------------------- Drenthe,
--------------------------------- Seedorf/Van der Vaart/Sneijder, ---------------------------------------------------------------
------------------- Van Persie/Kuyt/Nistelrooy, --------------------------- Robben/Babel/Huntelaar
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Van Nistelrooij ok (alhoewel ik het niet erg zou vinden als Kuijt of Huntelaar op zijn positie zou spelen) maar van Bommel is absoluut geen wereldtopper. Ik begrijp ook al dat gepush niet van mensen die hem weer in Oranje willen zien. Mag nu bij Bayern de balletjes direct weer inleveren bij de echte toppers maar in Oranje houdt hij het spel alleen maar op. Hoe staat het overigens met zijn duitse paspoort ? Wel een minne streek overigens met dat geintje, ons blij maken met een dooie mus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
V Bommel en Van Nistelrooij zijn gewoon twee wereldtoppers.
[..]
Amen.
Daarom laten ze hem in Barcelona voor een klein bedrag na een jaar alweer vertrekken. Maar goed, we zullen het wel niet eens gaan worden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:40 schreef venomsnake het volgende:
In Nederland zijn het alleen een stel gefrustreerde Ajacieden die een soort blinde haat koesteren tegen Van Bommel. De rest van Nederland, en de rest van de wereld vind V Bommel gewoon een goede voetballer die in het Nederlands elftal thuis hoort.![]()
Ik ken een hoop Barca fans die hem er nog maar wat graag bij wilden hebben afgelopen seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom laten ze hem in Barcelona voor een klein bedrag na een jaar alweer vertrekken. Maar goed, we zullen het wel niet eens gaan worden.
Dat is gewoon het evangelie van Cruijff. Daar durft Van Basten echt niet vanaf te wijken. Wel sneu eigenlijk, omdat hij als speler zijn grootste successen in een 4-4-2-systeem heeft behaald.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:
En waarom zo stijf vasthouden aan 4-3-3?
Ik snap daar allemaal niks van.
Maar goed, het resultaat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij was het precies andersom.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pff. Met van Bommel win je wel de oorlog ? Heeft hij in Oranje anders nog nooit laten zien. Sterker, hij was vaak de zwakste schakel. Ik zie dus geen enkele reden om hem terug te halen (gebeurd sowieso niet onder v. Basten).
Zelfs Deco en Henry moeten weleens op de bank beginnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ken een hoop Barca fans die hem er nog maar wat graag bij wilden hebben afgelopen seizoen.
Hij heeft gewoon een paar hele goede wedsrijden gespeeld bij Barcelona alleen is hij daar gewoon niet zeker van een basisplek.
Maar dat is ook niet te vergelijken met het nederlands elftal.
En dat smoesje dat V Bommel de opbouw vertraagd vind ik al helemaal nergens op slaan.:{
Mooie opstelling al vind ik Ooijer en Hofland op die positie beter dan Jaliens en Mathijsen. Hofland vind ik al sinds ie bij Wolfsburg speelt erg goed eigenlijk, en voor de opbouw scheelt het ook. v. Bronckhorst vind ik verdedigend te zwak als back trouwens, zou daar dan eerder voor de Cler of Bouma gaan. En Seedorf zou bij mij altijd spelen, dat vind ik met v. Nistelrooij de beste speler die we hebben. En zou vooral in dit systeem als linkshalf prima passen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef venomsnake het volgende:
V Basten ontslaan en gewoon 4-4-2 gaan spelen.
Persie en Ruud in de spits.
Ruit op het middenveld met VD Vaart (of Sneijder) op 10. Davids verdedigend op het middenveld zetten.
Centraal met Boula en Mathijsen spelen.
zoiets dus:
------------------------------------------------Sar------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
--Jaliens---------------------Boula----------------------Mathijsen--------------Bronkhorst--
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------Davids--------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------V Bommel-----------------------------------------------------Drenthe--------------
-----------------------------------------------VD Vaart------------------------------------------------
------------------------Persie--------------------------------------------Ruud------------------------
Die Drenthe gewoon voor de leeuwen gooien, die komt er wel..![]()
Anders zijn er genoeg andere opties voor die positie.
Met een opstelling als deze (over sommige namen kan je discusseren) zou ik er al 100X meer vertrouwen in hebben dan al dat 4-3-3 gepruts waar ik doodmoe van word.
Als je geen fantsoenlijke buitspelers hebt speel het dan niet.
Kampioenuh..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |