abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52724825
Dat is met een ruit op het middelveld, dat deed Dick Advocaat altijd, iedereen kotste daarop
pi_52725031
welk middenveld? sorry, maar daar win je echt geen oorlog mee, die hangen allemaal op de rand 16, en dan bij de omschakeling ben je 't haasje
pi_52725821
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef Iliares het volgende:
Ontsla die loser nou eens.

Je kunt ook 4-1-2-1-2 spelen (wat eigenlijk 4-4-2) is.

--------------Babel - Huntelaar
----------------Van Persie
-----------Seedorf - Van der Vaart
-----------------Sneijder
Gio - Matthijsen - Boulahrouz - Bouma

En als je Robben erin wil pleuren, haal dan Seeedorf eruit. Robben en VdV kunnen dan naar buiten trekken en "buitenspelers" worden en dan heb je natuurlijk nog Sneijder die in dat geval het middenveld kan blijven controleren.

En ookal wil Bassie Gio op het middenveld en hijzelf misschien ook, toch is hij toch echt de beste linksback van Ned. dus daar hoort die ook te staan.

En met dit elftal had je tenminste gewonnen van de Zwitsers!
Lekker in balans, dat zijn 4 aanvallende middenvelders. Sinds wanneer is Bouma rechtsback?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52726470
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef Iliares het volgende:
Ontsla die loser nou eens.

Je kunt ook 4-1-2-1-2 spelen (wat eigenlijk 4-4-2) is.

--------------Babel - Huntelaar
----------------Van Persie
-----------Seedorf - Van der Vaart
-----------------Sneijder
Gio - Matthijsen - Boulahrouz - Bouma

En als je Robben erin wil pleuren, haal dan Seeedorf eruit. Robben en VdV kunnen dan naar buiten trekken en "buitenspelers" worden en dan heb je natuurlijk nog Sneijder die in dat geval het middenveld kan blijven controleren.

En ookal wil Bassie Gio op het middenveld en hijzelf misschien ook, toch is hij toch echt de beste linksback van Ned. dus daar hoort die ook te staan.

En met dit elftal had je tenminste gewonnen van de Zwitsers!
Je krijgt wel spectaculaire wedstrijden mer deze opstelling. Grote kans op uitslagen als 7-9 en 10-12 .
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52727130
V Basten ontslaan en gewoon 4-4-2 gaan spelen.
Persie en Ruud in de spits.
Ruit op het middenveld met VD Vaart (of Sneijder) op 10. Davids verdedigend op het middenveld zetten.
Centraal met Boula en Mathijsen spelen.

zoiets dus:

------------------------------------------------Sar------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
--Jaliens---------------------Boula----------------------Mathijsen--------------Bronkhorst--
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------Davids--------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------V Bommel-----------------------------------------------------Drenthe--------------
-----------------------------------------------VD Vaart------------------------------------------------
------------------------Persie--------------------------------------------Ruud------------------------

Die Drenthe gewoon voor de leeuwen gooien, die komt er wel..
Anders zijn er genoeg andere opties voor die positie.

Met een opstelling als deze (over sommige namen kan je discusseren) zou ik er al 100X meer vertrouwen in hebben dan al dat 4-3-3 gepruts waar ik doodmoe van word.
Als je geen fantsoenlijke buitspelers hebt speel het dan niet.

Kampioenuh..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52727274
Ja kijk venom, zo begint het erop te lijken. RVP en RVN zijn gewoon zekerheidjes, VDV in principe ook wel, en dan de rest eromheen bouwen, want die eerste drie, dat is gewoon dé kwaliteit die Oranje heeft.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:40:51 #232
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_52728579
Sodemieter nou eens op met losers als Bouma, Mathijsen en Kloothommel. Die laatste kan beter voor Duitsland spelen!

Van Nistelrooij een zekerheidje? Ja, slecht spelen in oranje!

----------------------------------- Stekelenburg/Waterman, ---------------------------------------------------------------------

-------------------------------------- Boulah/Donk, ---------------------------------------------------------------------------------
Melchiot/N. de Jong, ------------------------------------------------------------------- Emanuelson/De Cler,

---------------------- Heitinga/Maduro, ----------------------- Gio/De Zeeuw, -------------------------------------------------
Boateng/Landzaat, ------------------------------------------------------------- Drenthe,
--------------------------------- Seedorf/Van der Vaart/Sneijder, ---------------------------------------------------------------

------------------- Van Persie/Kuyt/Nistelrooy, --------------------------- Robben/Babel/Huntelaar
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_52728777
Als je een onbetwiste wereldtopper bent, je best doet in het nationale elftal, maar toch niet uit de verf komt, kan de conclusie maar één ding zijn, en dat is in ieder geval niet dat het aan de speler ligt. Los daarvan loopt RVN nog gewoon dik 1 op 2.
pi_52730158
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:40 schreef Barca het volgende:
Sodemieter nou eens op met losers als Bouma, Mathijsen en Kloothommel. Die laatste kan beter voor Duitsland spelen!

V Bommel en Van Nistelrooij zijn gewoon twee wereldtoppers. Dat jij een grafhekel aan ze hebt is niet zo belangrijk.
Je maakt een basis van topspelers die je op hun vetrouwde positie laat spelen, vervolgens bouw je daar een team omheen.

En sodemieter jij eens op met losers (om jouw woorden maar even te gebruiken) als De Jong, Maduro, Emanuelson, Landzaat etc..
Die hebben werkelijk NIETS in het Nederlands elftal te zoeken.

Ik zou Ruud, Persie, Boula, Mathijssen, VD Vaart, Seedorf als basis gebruiken waar je de rest van je team omheen bouwt. En sowieso in een 4-4-2 systeem.
Niet steeds andere spitsen erin zetten, 4-3-3 gaan spelen, elke maand weer andere spelers selecteren ect.. Er moet een vast patroon in zitten. Alles moet erop gericht zijn om het meeste uit je beste spelers te halen. Het Nederlands elftal lijkt onder V Basten soms één groot experiment..
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef knnth het volgende:
Als je een onbetwiste wereldtopper bent, je best doet in het nationale elftal, maar toch niet uit de verf komt, kan de conclusie maar één ding zijn, en dat is in ieder geval niet dat het aan de speler ligt. Los daarvan loopt RVN nog gewoon dik 1 op 2.
Amen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52730554
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:40 schreef Barca het volgende:

----------------------------------- Stekelenburg/Waterman, ---------------------------------------------------------------------

-------------------------------------- Boulah/Donk, ---------------------------------------------------------------------------------
Melchiot/N. de Jong, ------------------------------------------------------------------- Emanuelson/De Cler,

---------------------- Heitinga/Maduro, ----------------------- Gio/De Zeeuw, -------------------------------------------------
Boateng/Landzaat, ------------------------------------------------------------- Drenthe,
--------------------------------- Seedorf/Van der Vaart/Sneijder, ---------------------------------------------------------------

------------------- Van Persie/Kuyt/Nistelrooy, --------------------------- Robben/Babel/Huntelaar
haha, dat zou een slachtpartij worden. En niet een met een lachende Van Basten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:14:15 #236
30220 Barca
pi_52731075
Ruud presteert al jaren niet in oranje. Ook onder de andere coaches was het nul komma noppes! Waarom? Hij doet zijn best niet!

Mathijsen!?! ... Als je die opstelt wil je gewoon geen kampioen worden!

Slachtpartij? HAHAHA!!

Ik noem Boulah, Seedorf en Van Persie. Daar moet je dan wel een fatsoenlijk team ombouwen. Voor Mathijsen en jullie andere helden is daarin GEEN plaats!
pi_52731332
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

V Bommel en Van Nistelrooij zijn gewoon twee wereldtoppers.
[..]

Amen.
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Van Nistelrooij ok (alhoewel ik het niet erg zou vinden als Kuijt of Huntelaar op zijn positie zou spelen) maar van Bommel is absoluut geen wereldtopper. Ik begrijp ook al dat gepush niet van mensen die hem weer in Oranje willen zien. Mag nu bij Bayern de balletjes direct weer inleveren bij de echte toppers maar in Oranje houdt hij het spel alleen maar op. Hoe staat het overigens met zijn duitse paspoort ? Wel een minne streek overigens met dat geintje, ons blij maken met een dooie mus.
pi_52731700
In Nederland zijn het alleen een stel gefrustreerde Ajacieden die een soort blinde haat koesteren tegen Van Bommel. De rest van Nederland, en de rest van de wereld vind V Bommel gewoon een goede voetballer die in het Nederlands elftal thuis hoort.
pi_52731846
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:40 schreef venomsnake het volgende:
In Nederland zijn het alleen een stel gefrustreerde Ajacieden die een soort blinde haat koesteren tegen Van Bommel. De rest van Nederland, en de rest van de wereld vind V Bommel gewoon een goede voetballer die in het Nederlands elftal thuis hoort.
Daarom laten ze hem in Barcelona voor een klein bedrag na een jaar alweer vertrekken. Maar goed, we zullen het wel niet eens gaan worden.
pi_52731892
Robben komt er ook weer aan hoor.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52732176
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daarom laten ze hem in Barcelona voor een klein bedrag na een jaar alweer vertrekken. Maar goed, we zullen het wel niet eens gaan worden.
Ik ken een hoop Barca fans die hem er nog maar wat graag bij wilden hebben afgelopen seizoen.
Hij heeft gewoon een paar hele goede wedsrijden gespeeld bij Barcelona alleen is hij daar gewoon niet zeker van een basisplek.

Maar dat is ook niet te vergelijken met het nederlands elftal.
En dat smoesje dat V Bommel de opbouw vertraagd vind ik al helemaal nergens op slaan.:{

Maargoed, we zullen het idd niet eens worden.

Blijft vreemd dat spelers die in de competitie uitstekend presteren het onder V Basten in oranje totaal niet doen. Dan kan je die spelers wel de schuld gaan geven, maar misschien ligt de oorzaak wel bij de trainers.
Afgelopen wedstrijd stond meer dan de helft van de spelers niet op hun positie die ze bij de club innemen.. Dan vraag je toch om problemen? En waarom zo stijf vasthouden aan 4-3-3?

Ik snap daar allemaal niks van.
pi_52732372
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:
En waarom zo stijf vasthouden aan 4-3-3?

Ik snap daar allemaal niks van.
Dat is gewoon het evangelie van Cruijff. Daar durft Van Basten echt niet vanaf te wijken. Wel sneu eigenlijk, omdat hij als speler zijn grootste successen in een 4-4-2-systeem heeft behaald.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:08:51 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52732401
Twee keer een helft aardig voetballen en je wordt meteen weer geselecteerd, goed bezig Bassie!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52732467
Huntelaar zal er nu ook wel weer ineens bijkomen.
pi_52732536
Als V. Basten een club zou trainen, zou de voorbereiding in juli beginnen en duren tot april het jaar erop. Om dan weer opnieuw te gaan experimenteren met spelers uit het tweede. Doe maar niet terug bij Ajax.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52732552
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:10 schreef Grulez het volgende:

[..]

Volgens mij was het precies andersom.
Maar goed, het resultaat is hetzelfde.

Van Basten bakt er inderdaad niets van. Zijn hele manier van coachen vind ik ook maar vaag. Hij denkt van alles uit, elke keer weer een nieuwe strategie waarin spelers allerlei taken krijgen en daardoor amper de ruimte om écht te kunnen voetballen.

Hiddink en Rijkaard waren coachen die spelers beter konden laten spelen, die kunnen er voor zorgen dat spelers het beste in zich naar boven kunnen halen. Als je zag hoe Kluivert bijvoorbeeld speelde onder Rijkaard in Euro 2000, fantastisch gewoon.
Van Basten weet het steeds voor elkaar te krijgen dat spelers het slechtste in zich naar boven halen. Elke speler die ik in Oranje zie spelen onder Van Basten, speelt 2-3 niveaus lager dan ze spelen bij hun club.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_52732638
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:36 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Pff. Met van Bommel win je wel de oorlog ? Heeft hij in Oranje anders nog nooit laten zien. Sterker, hij was vaak de zwakste schakel. Ik zie dus geen enkele reden om hem terug te halen (gebeurd sowieso niet onder v. Basten).

Als van Bommel alleen wat op rechtshalf mag hangen dan zal hij het nooit goed doen.
Je moet spelers vrijheid geven
Niemand doet hij beter dan Van Bommel het heeft gedaan dus dat zegt wel weer genoeg.
De zwakste schakel was de kleine Sneijder op het WK
Na het WK is het zonder Van bommel echt niet beter gegaan

Vandaar die wanhoops pogingen om Ruud en Mark terug te krijgen
pi_52732693
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ken een hoop Barca fans die hem er nog maar wat graag bij wilden hebben afgelopen seizoen.
Hij heeft gewoon een paar hele goede wedsrijden gespeeld bij Barcelona alleen is hij daar gewoon niet zeker van een basisplek.

Maar dat is ook niet te vergelijken met het nederlands elftal.
En dat smoesje dat V Bommel de opbouw vertraagd vind ik al helemaal nergens op slaan.:{
Zelfs Deco en Henry moeten weleens op de bank beginnen.
Van Bommel wou ook zelf weg na zijn eerste jaar en Barca kon van dat geld weer een vervanger halen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 22:10:39 #249
30220 Barca
pi_52739306
Ach ... Van Nistelrooij speelt bij zijn club al jaren goed maar onder geen enkele bondscoach heeft hij het goed gedaan. Dat ligt dan niet aan de bondscoach. Maar aan de speler en de rest van de ploeg.

Dat Van Bommel de opbouw vertraagd vind jij wellicht nergens opslaan maar het is wel zo!

Sneijder was slecht omdat hij verkeerd werd gebruikt en slecht materiaal om zich heen had.
pi_52763695
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef venomsnake het volgende:
V Basten ontslaan en gewoon 4-4-2 gaan spelen.
Persie en Ruud in de spits.
Ruit op het middenveld met VD Vaart (of Sneijder) op 10. Davids verdedigend op het middenveld zetten.
Centraal met Boula en Mathijsen spelen.

zoiets dus:

------------------------------------------------Sar------------------------------------------------------
--Jaliens---------------------Boula----------------------Mathijsen--------------Bronkhorst--
-------------------------------------------------Davids--------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------V Bommel-----------------------------------------------------Drenthe--------------
-----------------------------------------------VD Vaart------------------------------------------------
------------------------Persie--------------------------------------------Ruud------------------------

Die Drenthe gewoon voor de leeuwen gooien, die komt er wel..
Anders zijn er genoeg andere opties voor die positie.

Met een opstelling als deze (over sommige namen kan je discusseren) zou ik er al 100X meer vertrouwen in hebben dan al dat 4-3-3 gepruts waar ik doodmoe van word.
Als je geen fantsoenlijke buitspelers hebt speel het dan niet.

Kampioenuh..
Mooie opstelling al vind ik Ooijer en Hofland op die positie beter dan Jaliens en Mathijsen. Hofland vind ik al sinds ie bij Wolfsburg speelt erg goed eigenlijk, en voor de opbouw scheelt het ook. v. Bronckhorst vind ik verdedigend te zwak als back trouwens, zou daar dan eerder voor de Cler of Bouma gaan. En Seedorf zou bij mij altijd spelen, dat vind ik met v. Nistelrooij de beste speler die we hebben. En zou vooral in dit systeem als linkshalf prima passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')