Hoera voor Nederlandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Gluckskafer het volgende:
Geef hem eens ongelijk.
Lekker thuis zitten, terwijl er netjes elke maand een uitkering wordt bijgeschreven.
Genietend van een goed stukje muziek, languit liggend op de bank met een pilsje.
Als hij zo relax kan leven .... waarom nietquote:
Terwijl je anders lekker de hele dag rustig had kunnen ouwehoeren met je hond?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:40 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik woon in een flat 4 hoog... ik kan mezelf niet eens meer horen denken.. ik moet schreeuwen tegen mijn hond, om boven de muziek van mijn beneden buurman te komen. En dan te bedenken dat hij op de 2de verdieping woont.
En het is niet eens muziek die ik leuk vind.
Al 6 keer de politie op de stoep gehad, want dit gedrag vertoont hij vaak 's nachts.
en nu hoor ik dus alleen maar boink boink...
laat hem wat nuttigs met zijn leven gaan doen, behalve drank, drug en tering muziek!!!!!
Dit is dus ook 1 van de redenen dat ik wil verhuizen!!!
hahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef LENUS het volgende:
Hahaha jij woont in mijn oude woning
schreeuw hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef dolfina-chica het volgende:
het punt is, dat mijn directe buurman zegt: "hij is nog jong.. laat hem!!"
Uhh... nee, ik ben bijna 50 uur in de week aan het werk, mijn leven is nuttig.. maar als ik een keer een vrije dag heb.. wil ik niet zijn muziek horen!!
Maar eigenlijk zegt hij; hij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef dolfina-chica het volgende:
saaie donder !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef dolfina-chica het volgende:
Uhh... nee, ik ben bijna 50 uur in de week aan het werk, mijn leven is nuttig.. maar als ik een keer een vrije dag heb.. wil ik niet zijn muziek horen!!
hahahaha de teringquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef dolfina-chica het volgende:
nee, ik ben bijna 50 uur in de week aan het werk, mijn leven is nuttig..
Alvast proficiat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben bijna 50
Ik weet niet waarom maar lag in een deuk..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[''Ik moet schreeuwen tegen mijn hond''..]
Terwijl je anders lekker de hele dag rustig had kunnen ouwehoeren met je hond?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Als je nou wat knapper was mocht je bij mij intrekken. Maar helaas.
Helaas wel van andermans geld. Daar ligt het probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als hij zo relax kan leven .... waarom niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |