Waiting for.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Homdeck het volgende:
welk nummer is het? ik kan niet klikken nu.
Nee, nou is het alleen maar 3:20 onzin!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef Leia het volgende:Áh. Het goede filmpje. Hier van zijn niet de eerste en de laatste 3 minuten onzin.
Peter Gelderblom - Waiting 4quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Homdeck het volgende:
welk nummer is het? ik kan niet klikken nu.
Waarheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, nou is het alleen maar 3:20 onzin!
Ja, en die staat dus ook in de OP. Ben jij Peter G. ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:22 schreef Marurk het volgende:
Dit is het goede nummer: YouTube - Peter Gelderblom - Waiting 4 (Radio Edit). Wel niet met clip.
Het WAS een vet nummer, nu is het een regelrechte verkrachting door weer zo'n smakeloze schijt DieDjeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Peter Gelderblom - Waiting 4
Ik vind 't wel een vet nummer hoor.Gebaseerd op: Red Hot Chili Peppers - By The Way.
Och, dat remixen wat kunnen toevoegen vind ik zeker, maar dit is echt een heel waardeloos iets, wat samples, wat bliepjes en een beatje, meer is het niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het WAS een vet nummer, nu is het een regelrechte verkrachting door weer zo'n smakeloze schijt DieDjee.
Verzin zelf wat en blijf van echte muziek af!
Kzie jou al bij de cafetaria staan..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:22 schreef Marurk het volgende:
Dit is het goede nummer: YouTube - Peter Gelderblom - Waiting 4 (Radio Edit). Wel niet met clip.
Nee, zeker niet! DJ Sandstorm is een ander!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef yvonne het volgende:
Is dat dezelfde als die Sandstorm?
Das wel een flinke conclusie. Ik vind niet dat je Peter Gelderblom zoveel eer mag toekennen door hem als voorbeeld te zien voor wat jij 'DJ's' noemt, terwijl DJ's natuurlijk plaatjes draaien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:10 schreef Gripper het volgende:
Blijkt maar weer eens dat DJ's echt niks kunnen bedenken, maar alleen maar bestaande muziek kunnen verkrachten.
Ja euh, ik verdiep me niet in die muziek hoor.. Plaatjesgraaiers, samplesnaaiers, allemaal 1 pot nat voor mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das wel een flinke conclusie. Ik vind niet dat je Peter Gelderblom zoveel eer mag toekennen door hem als voorbeeld te zien voor wat jij 'DJ's' noemt, terwijl DJ's natuurlijk plaatjes draaien.
Maar ok, Talpa![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |