Ik moet je in deze gelijk geven. Af en toe een buitje is leuk, maar 3 dagen regenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:05 schreef Ringo het volgende:
"Aaaaahhh Ringo ga nou gewoon met ons mee..."
"Nee."
"Maar waarom dan niet?"
"Drie dagen lang in je ouwe kloffie zeikend nat worden, een stinkende tent en duur bier. Ik ga nog liever naar Lloret, daar zijn tenminste hotels."
"Jamaarjamaarjamaar."
"Geen denken aan."
En heb ik gelijk of niet?Tering, het regent hier alsof het de Laatste Dag is. Alleen de gedachte al aan drie dagen modderworstelen in Biddinghuizen doet me naar de fles grijpen.
Klacht: mensen die blijven volhouden dat Lowlands echt heel leuk is.
Toevallig ook naar de Zwarte Cross geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:17 schreef Leia het volgende:
Ach. Laarzen of kisten aan. Regenpak. Als ik eenmaal dronken ben schijt me 't toch niet meer zoveel.
Grappig het gesprek met mijn vriendin en vrienden ging ook ongeveer zo.....maar no focking way dat ik me 3 dagen nat laat regenen en duur bier en eten ga kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:05 schreef Ringo het volgende:
"Aaaaahhh Ringo ga nou gewoon met ons mee..."
"Nee."
"Maar waarom dan niet?"
"Drie dagen lang in je ouwe kloffie zeikend nat worden, een stinkende tent en duur bier. Ik ga nog liever naar Lloret, daar zijn tenminste hotels."
"Jamaarjamaarjamaar."
"Geen denken aan."
En heb ik gelijk of niet?Tering, het regent hier alsof het de Laatste Dag is. Alleen de gedachte al aan drie dagen modderworstelen in Biddinghuizen doet me naar de fles grijpen.
Klacht: mensen die blijven volhouden dat Lowlands echt heel leuk is.
Jochie, je hebt 8 dagen stromende regen overleefd op Roskilde. Wat bral je nou manquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik moet je in deze gelijk geven. Af en toe een buitje is leuk, maar 3 dagen regen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Toevallig ook naar de Zwarte Cross geweest![]()
Klopt, maar toen was ik nog een jonge hondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Arid het volgende:
[..]
Jochie, je hebt 8 dagen stromende regen overleefd op Roskilde. Wat bral je nou man![]()
die zinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Klopt, maar toen was ik nog een jonge hond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |