Dat dus. Als je een vast aantal uren per jaar hebt, moet je die maken. Als de school dicht is, zul je die op andere momenten moeten inhalen. Pas de uren die je boven die 1600-nogwat werkt, zijn overuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef bredabounce het volgende:
Staat in je contract.
Overigens is dit voorbeeld geen overwerken maar inhalen.
Hier staat geen letter over in mijn benoeming. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb geen moeite om extra te werken aangezien ik meer vakantie heb. Maar ik vroeg me gewoon af of men zo'n regeling plotseling kan invoeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef bredabounce het volgende:
Staat in je contract.
Overigens is dit voorbeeld geen overwerken maar inhalen.
Inhalen dus! Geen overwerkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat dus. Als je een vast aantal uren per jaar hebt, moet je die maken. Als de school dicht is, zul je die op andere momenten moeten inhalen. Pas de uren die je boven die 1600-nogwat werkt, zijn overuren.
en ze gelijk even melden dat ze hun personeel beter en duidelijker voorlichten, scheelt ook een stuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Inhalen dus! Geen overwerken:)Ik zal de Directie eens tippen dat ze een hoop onrust bij het werkvolk weg halen als ze die term gebruiken en niet overwerken !
en waarom wil je dan niet overwerken / uren inhalen ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
Neen, ik hou me bezig met ICT ontwikkelingen en geef training/ondersteuning aan collega's en leerlingen.
Voor het koffiezetten en poetsen hebben we een hele leuke meid van 20![]()
Bij ons zijn ze er toch pas deze week achter gekomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:09 schreef karr-1 het volgende:
Maar volgens mij is het geen kwestie van plotseling invoeren hoor, deze regeling bestaat volgens mij al jarenlang. 1659 uur is gebaseerd op een fulltime aanstelling, als je part time werkt wordt het naar rato minder, afhankelijk van je aanstellingsomvang.
Ik wil het wel, maar ik vroeg ma af of het allemaal zomaar kon... Ik vraag het mede voor mijn collega's die hierdoor minder betaalde uren moeten gaan draaien en dit voelen in hun beurs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:08 schreef gateway het volgende:
[..]
en waarom wil je dan niet overwerken / uren inhalen ???
Communicatie is zoiezo slecht op scholen dat is een feit. Maar het kan geen kwaad om de CAO eens door te lezen op de voor jou belangrijke punten. Ik heb standaard een CAO boekje in mijn kast staan en er komen regelmatig mensen naar vragen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:17 schreef _The_General_ het volgende:
Bedankt, het ziet er toch naar uit dat het allemaal klopt wat ze doenJammer dat de communicatie zo slecht is.
Dus geen lesgevende functie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
Neen, ik hou me bezig met ICT ontwikkelingen en geef training/ondersteuning aan collega's en leerlingen.
Ik heb ook geen lesgebonden functie, dus ik heb geen lesvoorbereiding etc. Maar alle uren die ik besteed aan bv een congresbezoek of zo tellen ook mee als werk uren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus geen lesgevende functie?
Niet-lesgebonden uren die je thuis doet (lesvoorbereiding en correctiewerk b.v.) tellen overigens ook mee voor die 1659 uur.
Ik ben ook OOP, dus ik denk dat onze situatie ongeveer gelijk is. Alleen werk ik 40 uur in de week ipv 36, dus dat telt wat harder aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, ik ben OOP, geen OP. Hoewel ik wel vaak met groepen leerlingen bezig ben. Maar dat terzijde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |