ik heb me beperkt tot het downloaden van fokforumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:48 schreef -SL- het volgende:
Ik heb het internet gedownload, dus ik kan gewoon offline verder![]()
![]()

quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:12 schreef KopieerMachine het volgende:NOO INTERNETZ0rZ DONT TUCH MY INTERNETZ)RZ

die cd's zijn niet gratis meer, das kutquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
CD''s, televisie, radio, ring a bell?

Daar moet je je niet op verkijken, er zijn een paar cruciale punten - als die eruit gaan is internet doodvermoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:33 schreef Koffielurk01 het volgende:
Internet kan niet stuk... heeft namelijk multiple points of failure...Als het internet stuk is, is alles stuk...
![]()

Je bedoelde der grobe exchanges?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Daar moet je je niet op verkijken, er zijn een paar cruciale punten - als die eruit gaan is internet doodvermoord.

gozer.....als je onder de pentagon die utp kabeltje eruit trekt werkt alles gewohn niet mer hor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:33 schreef Koffielurk01 het volgende:
Internet kan niet stuk... heeft namelijk multiple points of failure...Als het internet stuk is, is alles stuk...
![]()

ARPANETquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef YebCar het volgende:
[..]
gozer.....als je onder de pentagon die utp kabeltje eruit trekt werkt alles gewohn niet mer hor!
![]()

right...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef YebCar het volgende:
[..]
gozer.....als je onder de pentagon die utp kabeltje eruit trekt werkt alles gewohn niet mer hor!
![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |