Pssst... ik ben bang voor alles waar 'bull' voor of achter staat. Stamt uit de tijd dat ze erg in waren bij de verkeerde bazen.quote:
Kijk dat hoeven ze hier niet te proberen. De buurkatten blijven netjes buiten anders krijgen ze een reisje naar de waterton.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik had laatst ook een kat uit de buurt, die er met een krentenbol en een homp kaas vandoor ging.
Zooooo onopgevoed!!![]()
En je bed. En je fris gewassen stapel handdoeken of lakens. Ik weet het, zucht. Maar honden passen niet bij mijn karakter - te volgzaam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Katten zijn leuk. Maar ze ontregelen wel je huis. Doe mij maar een hond. Die kan je het nog zonder moeite afleren. Een kat is daar veel te eigenwijs voor.
Jouw keuken vliegt ook wel 'ns in de fik, dus of we nu naar jouw tips moeten luisteren?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Mag dat niet?? Ik flikker de halve kookplaat en de roosters van de afzuigkap regelmatig in de vaatwasser
Was kamer 101 te grof??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 003, het wordt tijd dat Moeder uit zijn cover wordt gehaald en verplaatst naar een onderkomen waar hij wel dagelijks wordt gebaad en van legpuzzels voorzien. Vast staat dat deze cover invloed heeft op zijn functioneren.
Spoedoverleg akkoord. Missive aan 002 en 005.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mother_(The_Avengers)
Lui als ik ben zou ik het wel doen. Snapte ook niet helemaal waarom het niet zou mogen. Maar die boze blik en het feit dat ik een gaspit moest ontwijken maakte genoeg indruk om het in ieder geval niet te doen tot ik in het bezit ben van een eigen gasfornuisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
Oh?? Mag dat niet?? Ik flikker de halve kookplaat en de roosters van de afzuigkap regelmatig in de vaatwasser
Mwah... als dat een action post is, ben ik action man... Agent 003!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra maakt mental note... Moeder spreken om 18.30 uur![]()
Heh heh hehquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een kat uit de buurt, die er met een krentenbol en een homp kaas vandoor ging.
Zooooo onopgevoed!!![]()
Bij mij regent het niet hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had er ook (weer) in kunnen fietsen![]()
Das waar... hoewel het in werkelijkheid nog maar 1 keer gebeurd is... en toen had ik gelukkig al rookmelders dus ik was er op tijd bij toen de combimagnetron op 9 minuten magnetron ipv oven bleek te staan met een kruidenboterbroodje erinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw keuken vliegt ook wel 'ns in de fik, dus of we nu naar jouw tips moeten luisteren?!![]()
![]()
"Slapen" is ook een werkwoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah... als dat een action post is, ben ik action man... Agent 003!
Grote voordeel van een kat vind ik dat je ze zo lekker op schoot kan trekken voor een knuffel. Het dichtstbij wat dat bij een hond komt is dat ie op je voeten ligt. Vervolgens krijg je na een kwartier platte voeten van het gewichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
En je bed. En je fris gewassen stapel handdoeken of lakens. Ik weet het, zucht. Maar honden passen niet bij mijn karakter - te volgzaam.
OOOOOOOOOwww, was het vergeten, maar iets soortgelijk heb ik een keer bewerkstelligt in het huis van een vriendin, toen ze niet thuis was. Drama.. Gelukkig maakte ze er niks van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar... hoewel het in werkelijkheid nog maar 1 keer gebeurd is... en toen had ik gelukkig al rookmelders dus ik was er op tijd bij toen de combimagnetron op 9 minuten magnetron ipv oven bleek te staan met een kruidenboterbroodje erin![]()
Magnetron wel dood trouwens: keuken blauw, gang blauw, broodje in de fik... maar verder viel het mee![]()
Okeee dat is ook erg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
Das waar... hoewel het in werkelijkheid nog maar 1 keer gebeurd is... en toen had ik gelukkig al rookmelders dus ik was er op tijd bij toen de combimagnetron op 9 minuten magnetron ipv oven bleek te staan met een kruidenboterbroodje erin![]()
Magnetron wel dood trouwens: keuken blauw, gang blauw, broodje in de fik... maar verder viel het mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |