En ook bij haar gaat de tang er weer in hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:23 schreef SIRA het volgende:
Amanda smeert d'r nog ff wat vet in
kan ze vanmiddag weer 7 uur bij de kapper zitten om 't wat te laten lijken
Fijne vakantie, geniet ervanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Kinga het volgende:
Ik neem aan dat mensen het live gedeelte met albert en daphne wel opnemen, kan ik het mooi na mijn vakantie nakijken. Ben weg naar Spanje. Tot over een week![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Kinga het volgende:
Ik neem aan dat mensen het live gedeelte met albert en daphne wel opnemen, kan ik het mooi na mijn vakantie nakijken. Ben weg naar Spanje. Tot over een week![]()
wat was de noodoproep van Netty?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:23 schreef Copycat het volgende:
Ben bijgelezen. Begrijp dat Nadia en Dennis gisteravond ruzie moesten maken, maar ook daarin tekort schoten. Hopelijk is er wel genoeg bruikbaar materiaal geschoten voor een spannende uitzending.
En die noodoproep van Netty sloeg ook al als een tang op een dood varken.
Zit je? Het is namelijk een drama...quote:
Dat klinkt weer als een oproepje in code die ze van tevoren hebben afgesprokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit je? Het is namelijk een drama...
Een van de surrogaatvaders van Brian op Bonaire heeft een motorongeluk gehad en zijn voet daarbij verbrijzeld...
Twee maanden terug ...
mogguquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:31 schreef DrsH het volgende:
Pfffffffft ben nog niet helemaal wakker. Plaatste het voorgaande stuk voor de tweede keer zou ietwat overdone zijn denk ik dan maar.
en niks niet coma gedoe? dat las ik hier ergensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit je? Het is namelijk een drama...
Een van de surrogaatvaders van Brian op Bonaire heeft een motorongeluk gehad en zijn voet daarbij verbrijzeld...
Twee maanden terug ...
Heb je toevallig ook een cap gemaakt van een momentje ervoor of erna, toen Nadia haar blote doos voor de spiegel showde?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
Het ochtendritueel van Nada, nu in badjas ipv een handdoekje.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |