niemand is perfectquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij i verre van perfect, mankeert echt van alles aan...
Tja... wat scofield al zegt... ieder zn mening...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij i verre van perfect, mankeert echt van alles aan...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:50 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
dank je (geloof ik)![]()
Hij is soms wel achterbaks in de kooi ja maar zeker niet onbetrouwbaar buiten de kooi, echt iemand waar je op kan bouwen want voor z'n vrienden gaat ie door het vuur geloof me.
Ieder heeft z'n eigen mening en dat respecteer ik, vrienden krijg je, die komen op je pad en het klikt met iemand of niet toch?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:54 schreef Kailany het volgende:
[..]
Tja... wat scofield al zegt... ieder zn mening...
Don't get me startedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
maar jij bewandelt wel rare paadjes
![]()
![]()
Leuk, maar veel leuker als je ook erbij zet wat Japio aan het plannen is. Dan kunnen anderen van de COS mee genietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:51 schreef ScofieldM het volgende:
Jaap ligt weer hardop plannen te maken hahaha
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:07 schreef ScofieldM het volgende:
Ik ga een paar uurtjes slapen, tot laters![]()
Wat gebrabbel waarom ze hem uit aan het lachen waren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk, maar veel leuker als je ook erbij zet wat Japio aan het plannen is. Dan kunnen anderen van de COS mee genieten
Er was niet veel te verstaan van wat Jaap aan het brabbelen was....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk, maar veel leuker als je ook erbij zet wat Japio aan het plannen is. Dan kunnen anderen van de COS mee genieten
Ik wat langerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:07 schreef ScofieldM het volgende:
Ik ga een paar uurtjes slapen, tot laters![]()
Ik ga ook richting bedje...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wat langer![]()
Bsol, fijne voortzetting van je vakantie![]()
Rustig maar, het is niet erg....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:31 schreef DrsH het volgende:
Pfffffffft ben nog niet helemaal wakker. Plaatste het voorgaande stuk voor de tweede keer zou ietwat overdone zijn denk ik dan maar.
vooral dat van Amanda.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:59 schreef Copycat het volgende:
Het zou mooi zin als Nadia en Amanda opstaan en hun haar besluit te blijven liggen.
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |