abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52441683
Op VOL is ook al een discussie gaande of nada nu naast Jaap ligt, en zelfs of de regie de streamers in de maling aan het nemen is..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52441702
Ik vraag me ook af.... ligt nadia naast dennis of naast jaap? Jaap heeft een paar keer zijn arm die richting op gedaan en dan leek het net of hij tegen een paar kussens aanstote zeg maar.....

HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
pi_52441704
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
Op VOL is ook al een discussie gaande of nada nu naast Jaap ligt, en zelfs of de regie de streamers in de maling aan het nemen is..
Het lijkt me geen grap van de regie. Naast Japio slaapt iemand met donker, redelijk lang haar. Te lang voor Dennix.

Stream 1 en 4 maken duidelijk dat het zeker niet Huub, Lieke, Amanda of Brian betreffen.
Stream 2 laat het bed van Dennix en Nadia zien, daar slaapt echt maar 1 persoon. Dat kon je zien toen die zich omdraaide.

Zojuist had de regie wel een schakelfoutje. Op de plasma of de speakers kwam het geluid door van een (franstalige ?) film. Huub en Lieke schoten in hun lach.
Keep the Sunny Side Up
pi_52441705
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 04:30 schreef Kailany het volgende:
Ik vraag me ook af.... ligt nadia naast dennis of naast jaap? Jaap heeft een paar keer zijn arm die richting op gedaan en dan leek het net of hij tegen een paar kussens aanstote zeg maar.....

[afbeelding]
Op jouw cap is duidelijk te zien dat er niemand naast Jaap ligt, of het moet de assistente van Hans Klok zijn....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52441707
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 04:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het lijkt me geen grap van de regie. Naast Japio slaapt iemand met donker, redelijk lang haar. Te lang voor Dennix.

Stream 1 en 4 maken duidelijk dat het zeker niet Huub, Lieke, Amanda of Brian betreffen.
Stream 2 laat het bed van Dennix en Nadia zien, daar slaapt echt maar 1 persoon. Dat kon je zien toen die zich omdraaide.

Zojuist had de regie wel een schakelfoutje. Op de plasma of de speakers kwam het geluid door van een (franstalige ?) film. Huub en Lieke schoten in hun lach.
Breng me nu niet weer aan het twijfelen...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52441711
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wat ook nog zou kunnen is dat Nadia in het bed van Tas ligt.....
pi_52441719
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Het wordt steeds duidelijker dat iemand naast Japio slaapt. Die persoon beweegt soms. Die persoon heeft te lang haar, waardoor ik Dennix uitsluit.
En (gezien de bewegingen) slaapt maar 1 persoon in het Nadia-Dennix bed.
Keep the Sunny Side Up
pi_52441722
In het bed van Nadia-Dennix beweging en geluid. En het leek een beetje op het stemgeluid van Nadia. Het blijft gokken en twijfelen .......
Keep the Sunny Side Up
pi_52441728
Bij de linkerpijl zou iemand moeten liggen.... bij de rechterpijl zie je het spiegelbeeld en kan je gedeeltelijk onder de deken zien dat dat toch echt kussens zijn...

[ Bericht 2% gewijzigd door Kailany op 17-08-2007 04:59:57 ]
pi_52441743
Hier zie je trouwens de arm van Jaap via spiegelbeeld liggen op een kussen....

pi_52441756
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 04:59 schreef Kailany het volgende:
Hier zie je trouwens de arm van Jaap via spiegelbeeld liggen op een kussen....

[afbeelding]
Je hebt gelijk, ik zie het nu ook en Nadia haar haar is donker dus zou nu licht moeten zijn. Maar wat dat donkere gedoe dan is?
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_52441761
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:13 schreef Morwen het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zie het nu ook en Nadia haar haar is donker dus zou nu licht moeten zijn. Maar wat dat donkere gedoe dan is?
Dat zat ik me ook al af te vragen, maar heel onduidelijk te zien.... misschien die groene trui die hij vanavond aan had, schaduw tussen de kussen of iets anders van zijn spullen...
pi_52441763
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:18 schreef Kailany het volgende:

[..]

Dat zat ik me ook al af te vragen, maar heel onduidelijk te zien.... misschien die groene trui die hij vanavond aan had, schaduw tussen de kussen of iets anders van zijn spullen...
Het houdt de gemoederen in elk geval een een aardig tijdje bezig...
Dolf is de baas
Insaantje
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 05:20:33 #114
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52441764
jullie zijn er nog laat bij (of vroeg)
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52441768
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:20 schreef ScofieldM het volgende:
Jij niet?!
Dolf is de baas
Insaantje
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 05:24:30 #116
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52441769
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Jij niet?!
ja ja ik ook, wat ligt Amanda er raar bij trouwens?
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52441770
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:24 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

ja ja ik ook, wat ligt Amanda er raar bij trouwens?
ja op iph
Dolf is de baas
Insaantje
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 05:26:39 #118
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52441772
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:20 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Het houdt de gemoederen in elk geval een een aardig tijdje bezig...
Volgens mij ligt Nadia niet bij Jaap want je ziet ook die kant van het bed niet bewegen en dat zou toch moeten als er iemand onder zou liggen, je moet dan iemand zien ademen en dat is niet het geval
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52441773
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:20 schreef ScofieldM het volgende:
Nou je het zegt... bijna alweer half 6... voor mij is het laat... tijd vliegt voorbij als je achter de comp zit...

Had gister mijn streams al uitgegooid... kwam ik er later achter dat H en L weer eens ruzie hadden... dus vandaag nog maar aan laten staan zonder geluid en ondertussen nog even wat anders gaan doen op de comp... op een gegeven moment keek ik op de streams en het leek net of Nadia naast Jaap lag, maar heel onduidelijk te zien. Dus ik dacht even op FOK kijken of iemand gezien heeft dat Nadia richting Jaap is gegaan.
Vandaar dat ik hier nog ben... want niemand wist het zeker...
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 05:28:24 #120
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52441774
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:25 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ja op iph
iph?
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 05:29:32 #121
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52441776
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:27 schreef Kailany het volgende:

[..]

Nou je het zegt... bijna alweer half 6... voor mij is het laat... tijd vliegt voorbij als je achter de comp zit...

Had gister mijn streams al uitgegooid... kwam ik er later achter dat H en L weer eens ruzie hadden... dus vandaag nog maar aan laten staan zonder geluid en ondertussen nog even wat anders gaan doen op de comp... op een gegeven moment keek ik op de streams en het leek net of Nadia naast Jaap lag, maar heel onduidelijk te zien. Dus ik dacht even op FOK kijken of iemand gezien heeft dat Nadia richting Jaap is gegaan.
Ik zat een DVD'tje te kijken van een film die nu in de bioscoop draait (hehe) en toen zag ik hier nog activiteit. Het is maar goed dat ik vakantie heb
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52441777
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:27 schreef Kailany het volgende:

[..]

Ik vind het fantastisch dat je (en ook Bsol) al die caps paatst, is 'ns een ander onderwep dan haartjes stylen..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52441778
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:28 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

iph?
ideale pijp hoogte
Dolf is de baas
Insaantje
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 05:33:32 #124
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52441780
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:31 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ideale pijp hoogte
ja ik dacht al zoiets haha
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52441783
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:30 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik vind het fantastisch dat je (en ook Bsol) al die caps paatst, is 'ns een ander onderwep dan haartjes stylen..
thnx...
vind het zelf ook altijd wel leuk dat als ik een dag niet gekeken heb en even de cossen terug lees, er wat caps bij staan dan heb je er een beeld bij.
Mensen die nu niet on zijn en morgen alleen een vaag verhaal lezen of Nadia naast Jaap ligt of niet, zullen misschien wel denken hoe dat eruit zou hebben gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')