Het lijkt me geen grap van de regie. Naast Japio slaapt iemand met donker, redelijk lang haar. Te lang voor Dennix.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
Op VOL is ook al een discussie gaande of nada nu naast Jaap ligt, en zelfs of de regie de streamers in de maling aan het nemen is..
Op jouw cap is duidelijk te zien dat er niemand naast Jaap ligt, of het moet de assistente van Hans Klok zijn....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:30 schreef Kailany het volgende:
Ik vraag me ook af.... ligt nadia naast dennis of naast jaap? Jaap heeft een paar keer zijn arm die richting op gedaan en dan leek het net of hij tegen een paar kussens aanstote zeg maar.....
[afbeelding]
Breng me nu niet weer aan het twijfelen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me geen grap van de regie. Naast Japio slaapt iemand met donker, redelijk lang haar. Te lang voor Dennix.
Stream 1 en 4 maken duidelijk dat het zeker niet Huub, Lieke, Amanda of Brian betreffen.
Stream 2 laat het bed van Dennix en Nadia zien, daar slaapt echt maar 1 persoon. Dat kon je zien toen die zich omdraaide.
Zojuist had de regie wel een schakelfoutje. Op de plasma of de speakers kwam het geluid door van een (franstalige ?) film. Huub en Lieke schoten in hun lach.
Wat ook nog zou kunnen is dat Nadia in het bed van Tas ligt.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Breng me nu niet weer aan het twijfelen...![]()
Het wordt steeds duidelijker dat iemand naast Japio slaapt. Die persoon beweegt soms. Die persoon heeft te lang haar, waardoor ik Dennix uitsluit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Breng me nu niet weer aan het twijfelen...![]()
Je hebt gelijk, ik zie het nu ook en Nadia haar haar is donker dus zou nu licht moeten zijn. Maar wat dat donkere gedoe dan is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:59 schreef Kailany het volgende:
Hier zie je trouwens de arm van Jaap via spiegelbeeld liggen op een kussen....
[afbeelding]
Dat zat ik me ook al af te vragen, maar heel onduidelijk te zien.... misschien die groene trui die hij vanavond aan had, schaduw tussen de kussen of iets anders van zijn spullen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zie het nu ook en Nadia haar haar is donker dus zou nu licht moeten zijn. Maar wat dat donkere gedoe dan is?![]()
Het houdt de gemoederen in elk geval een een aardig tijdje bezig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:18 schreef Kailany het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al af te vragen, maar heel onduidelijk te zien.... misschien die groene trui die hij vanavond aan had, schaduw tussen de kussen of iets anders van zijn spullen...
Jij niet?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:20 schreef ScofieldM het volgende:
jullie zijn er nog laat bij(of vroeg)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:24 schreef ScofieldM het volgende:
[..]ja ja ik ook, wat ligt Amanda er raar bij trouwens?
![]()
Volgens mij ligt Nadia niet bij Jaap want je ziet ook die kant van het bed niet bewegen en dat zou toch moeten als er iemand onder zou liggen, je moet dan iemand zien ademen en dat is niet het gevalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het houdt de gemoederen in elk geval een een aardig tijdje bezig...![]()
Nou je het zegt... bijna alweer half 6... voor mij is het laat... tijd vliegt voorbij als je achter de comp zit...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:20 schreef ScofieldM het volgende:
jullie zijn er nog laat bij(of vroeg)
Ik zat een DVD'tje te kijken van een film die nu in de bioscoop draait (hehe) en toen zag ik hier nog activiteit. Het is maar goed dat ik vakantie hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:27 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nou je het zegt... bijna alweer half 6... voor mij is het laat... tijd vliegt voorbij als je achter de comp zit...
Had gister mijn streams al uitgegooid... kwam ik er later achter dat H en L weer eens ruzie hadden... dus vandaag nog maar aan laten staan zonder geluid en ondertussen nog even wat anders gaan doen op de comp... op een gegeven moment keek ik op de streams en het leek net of Nadia naast Jaap lag, maar heel onduidelijk te zien. Dus ik dacht even op FOK kijken of iemand gezien heeft dat Nadia richting Jaap is gegaan.
Vandaar dat ik hier nog ben... want niemand wist het zeker...![]()
Ik vind het fantastisch dat je (en ook Bsol) al die caps paatst, is 'ns een ander onderwep dan haartjes stylen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:27 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nou je het zegt... bijna alweer half 6... voor mij is het laat... tijd vliegt voorbij als je achter de comp zit...
Had gister mijn streams al uitgegooid... kwam ik er later achter dat H en L weer eens ruzie hadden... dus vandaag nog maar aan laten staan zonder geluid en ondertussen nog even wat anders gaan doen op de comp... op een gegeven moment keek ik op de streams en het leek net of Nadia naast Jaap lag, maar heel onduidelijk te zien. Dus ik dacht even op FOK kijken of iemand gezien heeft dat Nadia richting Jaap is gegaan.
Vandaar dat ik hier nog ben... want niemand wist het zeker...![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch dat je (en ook Bsol) al die caps paatst, is 'ns een ander onderwep dan haartjes stylen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |