Anno 2007quote:Op zondag 9 september 2007 14:13 schreef vanRillandBath het volgende:
[..]
Nee, wij halen liever het Rifgebergte en Anatolië hier heen.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:55 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de rest van zijn post dat er geen enkel zwart land, zwarte stad of wat dan ook is waar het geen chaos en ellende is.
Zuid Afrika kwam ten tijde van het apartheidsregime zowat dag in dag uit in het nieuws, omdat de politiek correcte media niets liever deden dan ten strijde trekken tegen dat walgelijke racisme. O, wat hadden die zwarten het erg. Kommer en kwel.
Na de afschaffing van de apartheid hoor je diezelfde linkse media niet meer. De stilte is oorverdovend. Waar blijven de follow-up artikelen over hoe die onderdrukte negertjes het nu fantastisch hebben? Waar blijft de berichtgeving over hoeveel beter het nu in Z.A. gaat? Er wordt helemaal niets meer over Z.A. geschreven. Waarom? Omdat die artikelen dan over de ellende, de chaos, de moorden, de verkrachtingen, de corruptie en het walgelijke racisme van de negers tegen de boers zouden moeten gaan. En daar wil links niet over schrijven; dan zou namelijk maar al te pijnlijk blijken dat hun linkse waanbeeld van egalitarisme complete onzin is.
Huichelaars. Bah, wat heb ik een hekel aan die p.c. hypocrieten.
De waarheid spreken wordt door links al gauw ,,generaliserend'' genoemd.quote:Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zelden zoveel generalisaties en oppervlakkige conclusies achter elkaar gezien. Bravo.
Er is niet zoiets als de waarheid. We hebben te maken met een bepaalde perceptie.'De waarheid' is niks anders dan een persoonlijk beeld van je omgeving.quote:Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef vanRillandBath het volgende:
[..]
De waarheid spreken wordt door links al gauw ,,generaliserend'' genoemd.
Als je bedoelt dat de mens over het algemeen geneigd is alles in hokjes in te delen, dan wel ja. Maar wil je een constructieve discussie dan is het misschien verstandig om daar zoveel mogelijk om heen te manouvreren.quote:Op zondag 9 september 2007 16:05 schreef Fastmatti het volgende:
Generalisaties zijn juist wel handig, je moet ze alleen vaak genoeg herhalen.
Al ooit last gehad van een Blanke Zuid Aftrikaan in Nederland?quote:Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Anno 2007. Ik zit in ieder geval niet te wachten op massa's achterlijke Afrikaner boeren.
Zoek eens op door wie de eerste harttransplantatie werd verricht.quote:Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Anno 2007. Ik zit in ieder geval niet te wachten op massa's achterlijke Afrikaner boeren.
Ik ben het met je eens dat er niet zoiets is als de waarheid. Was dat er wel, dan waren politieke discussies ook niet nodig. De waarheid is sterk afhankelijk van iemands wereldbeeld.quote:Op zondag 9 september 2007 16:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als de waarheid. We hebben te maken met een bepaalde perceptie.'De waarheid' is niks anders dan een persoonlijk beeld van je omgeving.
Je doet het in je reactie hier boven zelf ook. Wat betekent de omschrijving links? Ik kan daar weinig mee. Bovendien identificeer ik me niet met de omschrijving links, terwijl ik wel vermoed dat jij me het hokje links plaatst.
Generaliserende opmerkingen zijn in het algemeen niet doeltreffend omdat met het geven van 1 voorbeeld waarin het niet opgaat de hele opmerking ontkracht wordt.
Door een Zuid-Afrikaanse arts.quote:Op zondag 9 september 2007 18:37 schreef vanRillandBath het volgende:
[..]
Zoek eens op door wie de eerste harttransplantatie werd verricht.
Nee hoor, maar wat zouden ze nou toevoegen? Volgens mij zitten daar ook heel wat christen-fundi's tussen. Die ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 9 september 2007 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Al ooit last gehad van een Blanke Zuid Aftrikaan in Nederland?
Kom maar op met de voorbeelden van 'zwarte' landen waar het wel goed gaat.quote:Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zelden zoveel generalisaties en oppervlakkige conclusies achter elkaar gezien. Bravo.
WTF... dus in elk zwart land gaat het niet goed?quote:Op zondag 9 september 2007 20:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kom maar op met de voorbeelden van 'zwarte' landen waar het wel goed gaat.
Kom maar op met de berichtgeving over de chaos, het racisme en de corruptie in Z.A.
Uitzondering op de regel???quote:Op zondag 9 september 2007 21:09 schreef nickybol het volgende:
Ghana is een land waar het relatief goed gaat.
Nou, Nederland is een mooi voorbeeld van een 'zwart' land waar het wel goed gaatquote:Op zondag 9 september 2007 20:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kom maar op met de voorbeelden van 'zwarte' landen waar het wel goed gaat.
Kom maar op met de berichtgeving over de chaos, het racisme en de corruptie in Z.A.
Met dank aan een liberale dictator die Ghana voor het communisme heeft behoed.quote:Op zondag 9 september 2007 21:09 schreef nickybol het volgende:
Ghana is een land waar het relatief goed gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |