Natuurlijk is het wel erfelijk... Net zoals je in de ene familie goede sporters hebt, heb je in de andere familie veel slimme mensen. De een heeft nu eenmaal betere (of als je dat een te beladen term vindt; 'andere' ) genen dan de ander, dat geldt in de dierenwereld en in de mensenwereld idem. Dat gezegd hebbende zou het best zo kunnen zijn dat op de ene plek in de wereld meer slimme mensen zitten dan op de andere plek. Let wel: ik zeg niet dat dat zo is, ik hou alleen de mogelijkheid open.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik denk van niet... ik wacht nog op dna-onderzoekers die dingen duidelijk kunnen stellen
Tja, wat kun je eraan doen? Het is ook niet leuk dat er dagelijks gazelles door jagende leeuwen en andere roofdieren opgepeuzeld worden. Jammer genoeg blijft dat wel de bittere waarheid, iets waar sommige 'linkse' mensen moeite mee hebben, en in plaats daarvan voor het gemak maar een zoetsappige wereld gaan creëren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:22 schreef Monidique het volgende:
Dat is ook niet aardig, zeg.
Dat is helemaal waar. Waarom maak jij je dan druk over de landonteigeningen? "Het gaat de verkeerde kant op met Zuid-Afrika" ? Welnee, het is gewoon de Afrikaanse leeuw die de Europese gazelle oppeuzelt. Het is de bittere waarheid en je kunt de wereld niet veranderen in een zoetsappig paradijs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef JohnDeerne het volgende:
[..]
Tja, wat kun je eraan doen? Het is ook niet leuk dat er gazelles opgepeuzeld worden door leeuwen bijvoorbeeld. Maar het is jammer genoeg wel de bittere waarheid, iets waar sommige 'linkse' mensen moeite mee hebben, en in plaats daarvan een zoetsappige wereld creëren.
Daar heb je ergens wel een punt in. Echter, de leeuw kan immers ook niet overleven wanneer alle gazelles daar uitgestorven zijn. Het is dan ook een noodzaak om zoveel gazelles in stand te houden, zodat de leeuwen alsnog kunnen overlevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:34 schreef Monidique het volgende:
Dat is helemaal waar. Waarom maak jij je dan druk over de landonteigeningen? "Het gaat de verkeerde kant op met Zuid-Afrika" ? Welnee, het is gewoon de Afrikaanse leeuw die de Europese gazelle oppeuzelt. Het is de bittere waarheid en je kunt de wereld niet veranderen in een zoetsappig paradijs.
Eh jawelquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef Bluesdude het volgende:
Zo denken wetenschappers niet... en terecht
Nogmaals, het heeft niets met cultuur te maken, maar met intelligentie. Een cultuur komt voort uit de intelligentie van een volk, samen met omgevingsfactoren zoals klimaat, landschap, religie en andere factoren.quote:Het ging om culturele ontwikkeling wat je aankaartte.. Jij voert culturele verschijnselen op als bewijs dat zwarte mensen vooral door blanke mensen geregeerd moeten worden..
Jij was zo onnadenkend om voorbeelden te noemen die je stelling juist ontkrachten.
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nationsquote:Maar je denkt dus dat zwarte mensen dna-bepaald minder intelligent zijn?
Met het huidige taboe klimaat zal dat niet zo snel gebeuren. De eerste wetenschapper die dit aantoont zal voor z'n leven moeten onderduiken en zijn onderzoek zal worden afgedaan als racistische pseudowetenschap. Herinner je je Wouter Buikhuisen nog?quote:Ik wacht liever af totdat dna-onderzoek dit kan bewijzen...
Flikker toch op met je constante getrap tegen StefanPquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:03 schreef Monidique het volgende:
Je weet de websites wel te vinden, hè, Stefaaaan? Een website van extremistische, racistische eugenetici. (Driedubbelop, niet?)
Jemig, wat een vijandelijke houding zo opeens, JohnDeerne. Ik ben gewoon kritisch.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef JohnDeerne het volgende:
Flikker toch op met je constante getrap tegen StefanP.
Niets.quote:Wat is er in Godsnaam mis met informatie en opinies uitwisselen waar iedereen hun lering eruit kan trekken?
Nee, hoor.quote:Jij daarentegen gaat anderen teisteren als ze andere gedachtes op na houden.
Kom op, zo zwak zijn degenen die zich aangesproken voelen toch niet?quote:Denk je daarmee iets te kunnen opschieten, behalve dat je alleen maar richting een monoloog stuurt, door andersdenkenden te verjagen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#Race_and_penis_sizequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef BlaZ het volgende:
Negers hebben gemiddeld een langere lul , daar kan je natuurlijk ook veel plezier mee beleven.
Daarom zijn vrouwen ook zo pro-negerquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#Race_and_penis_size
De praktijk van tegenwoordig laat iig zien dat onze medemens van het zwarte ras gemiddeld minder competent is in het inrichten van een samenleving zoals die wij hebben in west Europa.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:34 schreef JohnDeerne het volgende:
Mondique, nu word je ineens concreet, wat al een hele verrassing van je kant is.
Dan zou ik graag 1 ding van je willen weten. Erken je dat de zwarte Afrikanen incompetent zijn in het organiseren van structuren en maatschappijen, die uiteindelijk tot welvaart moeten leiden, vergeleken met Westerlingen en Aziaten? Daarover hul je jezelf steeds in nevelen. Alleen al omdat de waarheid 'hard' is.
Of heb je juist een andere mening, en staaf je dit met andere bronnen en feiten? Zo ja, dat zouden we graag van je willen vernemen.
Kennelijk wel, als je ziet hoeveel Afrikanen de gevaarlijke oversteek naar Europa wagenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef BlaZ het volgende:
De praktijk van tegenwoordig laat iig zien dat onze medemens van het zwarte ras gemiddeld minder competent is in het inrichten van een samenleving zoals die wij hebben in west Europa.
Maar willen ze wel zón samenleving ?
Ik ben meestal concreet, JohnDeerne.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:34 schreef JohnDeerne het volgende:
Mondique, nu word je ineens concreet, wat al een hele verrassing van je kant is.
Daar laat ik mij niet over uit, JohnnieBoy.quote:Dan zou ik graag 1 ding van je willen weten. Erken je dat de zwarte Afrikanen incompetent zijn in het organiseren van structuren en maatschappijen, die uiteindelijk tot welvaart moeten leiden, vergeleken met Westerlingen en Aziaten? Daarover hul je jezelf steeds in nevelen. Alleen al omdat de waarheid 'hard' is.
Of heb je juist een andere mening, en staaf je dit met andere bronnen en feiten? Zo ja, dat zouden we graag van je willen vernemen.
Jammer, dan heb je hier weinig te zoeken. Want met zijdelings steken onder water geven, kunnen we helaas ook niet veel meequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef Monidique het volgende:
Daar laat ik mij niet over uit.
Sorry, John, maar ik vrees dat je censuurlievend, PVV-esque gedrag hier niet op prijs wordt gesteld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef JohnDeerne het volgende:
[..]
Jammer, dan heb je hier weinig te zoeken. Want met zijdelings steken onder water geven, kunnen we helaas ook niet veel mee.
Dág Mondique.
Je somt op culturele verschijnselen van zwarte mensen en dan ga je beweren dat het niks met cultuur te maken heeft... Dat is draaikonten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef AlGore het volgende:
Nogmaals, het heeft niets met cultuur te maken, maar met intelligentie. Een cultuur komt voort uit de intelligentie van een volk, samen met omgevingsfactoren zoals klimaat, landschap, religie en andere factoren.
waarom werdt hij gebandquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef AlGore het volgende:
[..]
achja, de evolutietheorie is niet alleen bij extreme christenen taboe
waarom niet veel mensen vergeten nogal eens dat we ook dieren zijn en er veel anologieen zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo denken wetenschappers niet... en terecht
DNA en cultuurquote:[..]
Het ging om culturele ontwikkeling wat je aankaartte.. Jij voert culturele verschijnselen op als bewijs dat zwarte mensen vooral door blanke mensen geregeerd moeten worden..
Jij was zo onnadenkend om voorbeelden te noemen die je stelling juist ontkrachten.
Maar je denkt dus dat zwarte mensen dna-bepaald minder intelligent zijn?
Ik wacht liever af totdat dna-onderzoek dit kan bewijzen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |