Stel dat die mensen er niet waren. Net als vuilnismannen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:11 schreef Chr0nicle het volgende:
Irritant inderdaad. Moet je gewoon zeggen: "Jawel..." en verder niks doen, kijken hoe ze reageren. Dat vatten die hersentjes niet![]()
anders waren ze geen kassamedewerkers geworden want dat doe je niet omdat het een droombaan is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Houtspeer het volgende:
Hoezo nou weer laaggeschoold stuk rand?
Dan was hij de eerstvolgende keus voor de jobquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stel dat die mensen er niet waren. Net als vuilnismannen..
Iemand moet het doen. Net zoals jij je boodschappen moet afrekenen. Wil je goed geschoolde mensen dan betaal je hogere prijzen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:16 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
anders waren ze geen kassamedewerkers geworden want dat doe je niet omdat het een droombaan is.
als ze er niet waren dan dan konden ze ook geen stomme vragen stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tijd voor robots inderdaad die dit soort werk overnemen en geen irritante vragen stellen. Dan nog volledig digitaal geld en klaar zijn we (jaja we kunnen al pinnen ik weet hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent zo'n dom figuur die naast de supermarkt 50,- pint en dan voor 3,- wat gaat halen terwijl je 9 van de 10 keer gewoon gratis kan pinnen in de winkel zelf...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Waarom vargen kassamedewerkers dat altijd als je met groot geld betaalt, nee vieze laaggeschoolde losers anders betaal ik er heus wel mee want dan ben ik meteen van dat kut losgeld af.
Dat zullen ze ergens van moeten betalen. En hey, de heffingskosten voor afval zijn al torenhoog..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Tijd voor robots inderdaad die dit soort werk overnemen en geen irritante vragen stellen. Dan nog volledig digitaal geld en klaar zijn we (jaja we kunnen al pinnen ik weet het)
welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
comeon als je iets van 3 euro afrekend hoef je toch niet met een briefje van 20-50 te betalen.
heb je er ook nog iets van een argument voor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:20 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
pinnen is soooooo 90s, cash is back
Its his mindquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je er ook nog iets van een argument voor?
gewoon een beetje pimp gedragquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je er ook nog iets van een argument voor?
Misschien gaat 75% bij die vraag wel even kijken bij het kleingeld... "oh gut ja, nu je het zegt".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Waarom vargen kassamedewerkers dat altijd als je met groot geld betaalt, nee vieze laaggeschoolde losers anders betaal ik er heus wel mee want dan ben ik meteen van dat kut losgeld af.
Geloof me, ga een uurtje achter de kassa zitten bij een supermarkt naast een bejaardetehuis... Op een of andere manier snappen die oudjes het niet... PINNEN KAN OOK IN DE WINKEL KUT!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
comeon als je iets van 3 euro afrekend hoef je toch niet met een briefje van 20-50 te betalen.
Omdat ze dat moeten van hun baas omdat wisselgeld tegenwoordig duur is (om te halen en te storten bij de bank).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
ik denk gewoon dat die gasten niet kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Misschien gaat 75% bij die vraag wel even kijken bij het kleingeld... "oh gut ja, nu je het zegt".
Daarom dus die vraag.
Ik heb anderhalfjaar in de supermarkt gewerkt toen ik nog jong was (quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:26 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Geloof me, ga een uurtje achter de kassa zitten bij een supermarkt naast een bejaardetehuis... Op een of andere manier snappen die oudjes het niet... PINNEN KAN OOK IN DE WINKEL KUT!
En blijkbaar zijn er ook jongeren (TS) die dat niet snappen![]()
Intrigerend. Kun je dan ook uitleggen waarom ik altijd op bejaarden moet wachten in de supermarkt en eigenlijk nooit op die yuppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb anderhalfjaar in de supermarkt gewerkt toen ik nog jong was () en wat mij opviel is niet dat het bejaarden waren die de boel vertraagden (die zorgen er tenminste voor dat ze het wisselgeld zo geven dat het makkelijk te wisselen is) maar meer die yuppies die 7 stuks groenten waren vergeten af te wegen.
omdat bejaarden graag service willen en yuppen laks zijn en daardoor vergeten de stickertjes op de groenten te plakken of nog net ff voor het afrekenen beseffen dat ze door hun drukke leven iets vergeten zijn mee te nemen, dat irriteert mij iig nog meer dan een 60+er die zn kleingeld uittelt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:41 schreef crackhead het volgende:
[..]
Intrigerend. Kun je dan ook uitleggen waarom ik altijd op bejaarden moet wachten in de supermarkt en eigenlijk nooit op die yuppen?
[inkoppertje] bij jou in de buurt wonen geen yuppen maar alleen bejaarden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:41 schreef crackhead het volgende:
[..]
Intrigerend. Kun je dan ook uitleggen waarom ik altijd op bejaarden moet wachten in de supermarkt en eigenlijk nooit op die yuppen?
Ik denk dat jij een kneus bent. Bovendien; veel kleingeld teruggeven geeft winkeliers extra kosten, zorgt ervoor dat de kassa eerder leeg is en als jij 10 cent of iets dergelijks erbij doet krijg je ook niet dat 'kut losgeld' terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:30 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat die gasten niet kunnen rekenen.
Omdat de bejaarden er al 5 jaar komen en wel weten dat ze het moeten wegen, afgezien van dat duurde het altijd eeuwen voordat ze alles vanuit die rollator op de band hadden en als je pech had wilde ze het ook nog ff ingepakt hebben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb anderhalfjaar in de supermarkt gewerkt toen ik nog jong was () en wat mij opviel is niet dat het bejaarden waren die de boel vertraagden (die zorgen er tenminste voor dat ze het wisselgeld zo geven dat het makkelijk te wisselen is) maar meer die yuppies die 7 stuks groenten waren vergeten af te wegen.
Nee joh, de chipknip gaat het helemaal worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:20 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
pinnen is soooooo 90s, cash is back
Lijkt mij niet, gratis tramreisje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:53 schreef zoalshetis het volgende:
in de amsterdamse tram weigeren ze zelfs briefjes van 50. ze kijken er eerst naar alsof ze nog dit biljet hebben gezien en roepen dan: "ja maar dat kan niet, daar hebben we geen wisselgeld voor!". moet je lekker lopen...
ik moest er de volgende halte uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:02 schreef redzet het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, gratis tramreisje.![]()
Wijs die koekenbakker maar op het fijt dat het een wettig betaalmiddel is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moest er de volgende halte uit.![]()
nee was nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:06 schreef redzet het volgende:
[..]
Wijs die koekenbakker maar op het fijt dat het een wettig betaalmiddel is.![]()
idd gewoon blijven zitten in de tram.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Geld is geld.
Niet genoeg wisselgeld?! Not my problem!.
ik heb alles geprobeerd, maar het mocht niet baten. en om nou echt boos te worden in een tram...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Geld is geld.
Niet genoeg wisselgeld?! Not my problem!.
Totdat ze stoppen bij een winkel en de persoon in kwestie wisselgeld kan gaan scorenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:11 schreef redzet het volgende:
[..]
idd gewoon blijven zitten in de tram.![]()
ze stopten wel bij een winkel. maar dat was een halte en reden vrolijk verder. heb ik de volgende maar genomen na het wisselen. kinderachtig gedoe. probeer het zelf maar eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Totdat ze stoppen bij een winkel en de persoon in kwestie wisselgeld kan gaan scoren...
Of, "Heb je niet kleiner?!" - "Jawel hoor, maar ik heb nog wat wisselgeld nodig..."
Accuzuur in zijn gezicht gooien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb alles geprobeerd, maar het mocht niet baten. en om nou echt boos te worden in een tram...
quote:
Heb het wel eens gedaan bij een winkel. En in een hotel, bij de bar. Wou die kerel dat ik ging wisselen, ik zei, daar zorg je zelf maar voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze stopten wel bij een winkel. maar dat was een halte en reden vrolijk verder. heb ik de volgende maar genomen na het wisselen. kinderachtig gedoe. probeer het zelf maar eens.
Ik sta ook wel eens achter de kassa, en dan noem jij mensen die dat doen laaggeschoold terwijl jij niet eens kan spellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
nou nou nou 1 klein foutjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens achter de kassa, en dan noem jij mensen die dat doen laaggeschoold terwijl jij niet eens kan spellen.
tssss. kan niet he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens achter de kassa, en dan noem jij mensen die dat doen laaggeschoold terwijl jij niet eens kan spellen.
Nee, hoeft niet. Alleen krijg je best wel vaak bij een geldautomaat als je ¤ 50 pint, één briefje van 50.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet gaan janken als je plotseling bij het afrekenen tegen zo'n BSOD staat aan te kijken omdat je pinpas een beetje gaar is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Tijd voor robots inderdaad die dit soort werk overnemen en geen irritante vragen stellen. Dan nog volledig digitaal geld en klaar zijn we (jaja we kunnen al pinnen ik weet het)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Ik heb em al een paar gelezen maar ik blijf toch elke x lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet zo een briefje van 500 euro 50% verkleind kopiëren. Dan ga je naar de kassa en betaal je met de echte 500 euro. Als ze dan vragen: "Heeft u het niet kleiner?" pak je dat verkleinde kopie uit je portemonnaie.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef MrManiak het volgende:
Sorry, kleiner dan 25 cm wordt hij toch echt niet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet zo een briefje van 500 euro 50% verkleind kopiëren. Dan ga je naar de kassa en betaal je met de echte 500 euro. Als ze dan vragen: "Heeft u het niet kleiner?" pak je dat verkleinde kopie uit je portemonnaie.
Haha, ja, en dan doet de verkoopster mee met het grapje, belt de politie dat er iemand met gekopieerde briefjes van 500 euro probeert te betalen en dan komt de rechter en die doet ook mee met het grapje en dat wordt lachen in de bak man, als de cipiers ook nog mee doen en zo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb em al een paar gelezen maar ik blijf toch elke x lachen_!
Dan ben je ook meteen van het probleem af dat ze vragen om een kleinere hoeveelheid geldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Net zoals jij je boodschappen moet afrekenen. Wil je goed geschoolde mensen dan betaal je hogere prijzen.
Schrijf je mee?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:16 schreef spone het volgende:
[..]
Dan ben je ook meteen van het probleem af dat ze vragen om een kleinere hoeveelheid geld![]()
Zo hé de humor spat eraf!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef SynchroSteve het volgende:
Leuker nog:
* SynchroSteve] betaald lollie met briefje 50 euro[/me]
winkelier: heef u niet anders?
ik: jawel hoor [me=SynchroSteve geeft briefje van 100
Ja, wie weet krijg je wel een briefje van 87,67 terug als wisselgeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |