Stel dat die mensen er niet waren. Net als vuilnismannen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:11 schreef Chr0nicle het volgende:
Irritant inderdaad. Moet je gewoon zeggen: "Jawel..." en verder niks doen, kijken hoe ze reageren. Dat vatten die hersentjes niet![]()
anders waren ze geen kassamedewerkers geworden want dat doe je niet omdat het een droombaan is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Houtspeer het volgende:
Hoezo nou weer laaggeschoold stuk rand?
Dan was hij de eerstvolgende keus voor de jobquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stel dat die mensen er niet waren. Net als vuilnismannen..
Iemand moet het doen. Net zoals jij je boodschappen moet afrekenen. Wil je goed geschoolde mensen dan betaal je hogere prijzen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:16 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
anders waren ze geen kassamedewerkers geworden want dat doe je niet omdat het een droombaan is.
als ze er niet waren dan dan konden ze ook geen stomme vragen stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tijd voor robots inderdaad die dit soort werk overnemen en geen irritante vragen stellen. Dan nog volledig digitaal geld en klaar zijn we (jaja we kunnen al pinnen ik weet hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent zo'n dom figuur die naast de supermarkt 50,- pint en dan voor 3,- wat gaat halen terwijl je 9 van de 10 keer gewoon gratis kan pinnen in de winkel zelf...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Waarom vargen kassamedewerkers dat altijd als je met groot geld betaalt, nee vieze laaggeschoolde losers anders betaal ik er heus wel mee want dan ben ik meteen van dat kut losgeld af.
Dat zullen ze ergens van moeten betalen. En hey, de heffingskosten voor afval zijn al torenhoog..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Tijd voor robots inderdaad die dit soort werk overnemen en geen irritante vragen stellen. Dan nog volledig digitaal geld en klaar zijn we (jaja we kunnen al pinnen ik weet het)
welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
comeon als je iets van 3 euro afrekend hoef je toch niet met een briefje van 20-50 te betalen.
heb je er ook nog iets van een argument voor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:20 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
pinnen is soooooo 90s, cash is back
Its his mindquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je er ook nog iets van een argument voor?
gewoon een beetje pimp gedragquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je er ook nog iets van een argument voor?
Misschien gaat 75% bij die vraag wel even kijken bij het kleingeld... "oh gut ja, nu je het zegt".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Waarom vargen kassamedewerkers dat altijd als je met groot geld betaalt, nee vieze laaggeschoolde losers anders betaal ik er heus wel mee want dan ben ik meteen van dat kut losgeld af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |