Kan best zijn maar dat is qua dokters-ethiek gezien geen probleem. Nog sterker: zoiets is te verwachten van een verslaafdequote:Op donderdag 20 september 2007 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wellicht had House ook geen kanker mogen faken om aan drugs te komen. Het is maar een vermoeden hoor..
One small feel...one giant ass for mankindquote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef Crientj het volgende:
Whaha.
Ik had er echt een vermoeden naar. Maar toen House bij Cuddy was dacht ik het van.. Zouden ze ?
Naja, geweldige aflevering !
Vorige week eindigde het toch met dat niemand ontslagen werd of heb ik wat gemist op dinsdagquote:House bespreekt met Wilson de terugkomst van Cameron. Ondertussen denkt House aan een date met haar...
Ze bood toen toch zelf haar ontslag aan............dacht ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond om half 9 @ SBS6.
[..]
Vorige week eindigde het toch met dat niemand ontslagen werd of heb ik wat gemist op dinsdag? Waar komt Cameron dan van terug.......?
http://www.youtube.com/watch?v=6X8Pc-ekHwAquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huh, House wilde Chase ontslaan maar dat wilde die grote baas niet omdat Chase hem informatie gaf of zo? Toen werd er uiteindelijk niemand ontslagen..........en toen?
Geslacht: man.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef wdn het volgende:
Vind je? Cameron is weer terug op aarde denk ik
Nou ja.. schattig..quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef wdn het volgende:
Vind je? Cameron is weer terug op aarde denk ik
GEWELDIG!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef miodzio het volgende:
Geweldige serie, goed topic! Hier wat wallpapers voor de belangstellenden (klikbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die laatste
[afbeelding]
De themesong volledig is ook mooi Massive Attack - Teardrop
Season 3, Episode 13: Needle in a Haystackquote:Op woensdag 26 september 2007 07:30 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb de laaste 3 afleveringen volgens mij gemist.
Iemand enig idee hoe ze heten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |