Vroeg jij of er hier nog iemand op Mass Effect aan het wachten was of dat we allemaal FPS hoeren warenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:57 schreef Henk-B het volgende:
Mass effect !!!!!
Iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vroeg jij of er hier nog iemand op Mass Effect aan het wachten was of dat we allemaal FPS hoeren waren![]()
quote:Electronic Arts speelt met Wikipedia
Bedrijven die een eigen Wikipedia pagina hebben en deze regelmatig aanpassen is niet heel erg bijzonder, als Electronic Arts echter regelmatig opvallende wijzigingen doorvoert is het dit wel.
De staff van Electronic Arts zou iets te enthousiast met de Wikipedia bezig zijn, zo verwijderden ze verwijzingen naar founder Trip Hawkins en zorgen ze er regelmatig voor dat negatieve opmerkingen over het bedrijf weggehaald worden. De negatieve opmerkingen die verwijdert zijn gingen in op de controversie van het bedrijf en hun slechte houding tegenover werknemers.
Het was website Shacknews die achterhaalde dat het Electronic Arts zelf was die Wikipedia aanpaste, helaas heeft het bedrijf nog geen reactie gegeven waarom ze dit gedaan hebben.
Kijk mijn signature enz danquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef kepler het volgende:
zo lekker neutrale, maar wel toffe titel
Ja das beterquote:
en zo waar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef kepler het volgende:
Ja is wel oke deze, al wou ik liever ''Microsoft bedankt!!''quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef kepler het volgende:
Heb al twee ''nieuwtjes'' gepostquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En alweer een nieuw deel, het zou leuk zijn als in dit topic wel daadwerkelijk nieuws gepost zou worden.
Alstuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En alweer een nieuw deel, het zou leuk zijn als in dit topic wel daadwerkelijk nieuws gepost zou worden.
quote:Jump In! To the 8-bit console known as the 'X-Game 360'
A 'well known' Mexican Mall shop has on offer an 8-bit videogame system (like the NES) which looks very similar in terms of its pacakaging and design to the Xbox 360. The console itself is a rip of the name of Microsoft's console and is known as the 'X-Game 360'. How much you may ask? A real bargain at just $28.
Volgens mij zijn wij ook de enige 2 personen die hem kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:58 schreef AQuila360 het volgende:
Two WorldDat spel is een mijlpaal topic waard
![]()
Metal gear solid XBOX 360 version with extended content and shit!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten welke spellen er na de aankomende ''prachtige'' maanden nog aan komen.
Alan wake in 2008, Maar wat nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |