abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:27:14 #1
96120 columnist
Gaan wij nog opstaan?
pi_52437815
Wat doe je als linkse media wanneer er kritiek is op - radicale - moslims? Precies je valt de critici aan, je laat een 'onschuldige' moslim aan het woord en je komt met een nog dreigender gevaar dan de islam. Dit is wat de drie-eenheid van de Nederlandse geschreven pers, televisie en radio deed de afgelopen dagen.

Reconstructie
zaterdag 4 augustus: Ehsan Jami wordt in zijn woonplaats Voorburg geslagen, getrapt en uitgescholden door twee Marokkanen en een Somalier. De drie hebben hem uitgescholden voor
'kankerlandverrader en kankerhomo' en vervolgens tegen de grond geslagen. Ook een vrouw die in zijn gezelschap was liep rake klappen op.

woensdag 8 augustus: De Volkskrant plaatst het opiniestuk 'Genoeg is genoeg: verbied de Koran' van Geert Wilders, dat NRC Handelsblad weigerde te plaatsen. Hierin roept hij dat de Koran een fascistisch boek is, dat oproept tot geweld en daarom net als Mein Kampf verboden moet worden.

Dezelfde dag doet advocaat Els Lucas aangifte gedaan tegen Geert Wilders. Volgens haar zet de politicus met zijn ingezonden brief aan tot haat tussen bevolkingsgroepen. Diezelfde avond zit de advocaat nog bij Nova om te babbelen met Twan Huys.

donderdag 9 augustus: Rapper Appa roept in Dagblad De Pers: 'Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door z'n fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.'

Neutralisatie
woensdag 15 augustus: De ochtend start met Dagblad Metro met een voorpagina-artikel dat dierenactivisten steeds bedreigender zijn. Vervolg op pagina 12. Dierenactivisten zijn zo bedreigend dat de journalist voor de undercoveroperatie een actievoerster heeft gevonden die enkele jaren geleden zelf aan 'de softere kant' heeft gestaan. Probeer dit maar eens bij radicale moslimextremisten!

Nova komt 's avonds nogmaals - maar nu met Clairy Polak - terug op het item en heeft nu een verslaggever naar rapper Appa gestuurd. De rapper komt uitgebreid aan het woord en krijgt gratis promotie voor zijn baggermuziek. En op het einde sluit de verslaggever zijn montagewerk af met Appa die Motherfucker roept. Bestemd voor ...?

Het programma vervolgt met ex-ex-moslimcomitelid Loubna Berrada die kritiek heeft op Eshan Jami. Ze vindt dat er te veel aandacht naar Jami gaat en dat de oorspronkelijke bedoelingen van het comite door hem opzij zijn geschoven. Goed werk van Nova om dit taboe voor moslims geen kans van slagen te geven!

donderdag 16 augustus: De katholieke KRO van bisschop Muskens komt in Dingen die Gebeuren weer met advocaat Els Lucas en het nieuwtje dat er tientallen aangiftes tegen Wilders zijn gedaan.

Na dit gesprek komt hetzelfde programma met een gesprek getiteld 'Meten met twee maten?'. Hierin wordt over de opkomst van het rechts-extremisme gesproken. De gesprekspartner is iemand van de pro-Hamas en antifascistische onderzoeksgroep Kafka. Op een schandalige manier wordt het moslimextremisme verdedigd. Gesteld dat het toch lijkt dat alle aandacht nog steeds uit gaat naar het moslimextremisme.

Conclusie
Onbegrijpelijk dat de media ons zo in de maling probeert te nemen. Waarom zijn de daders van de mishandeling van Ehsan Jami nog niet gepakt overheid? Anyway, na Pim Fortuyn - die volgens geestentolk Char omgebracht is door een complot van de overheid - wordt er door de media weer een klimaat van demonisering gecreëerd. En dat moet stoppen!
De weg naar morgen begint met 's ochtends je nest uit komen!
http://mallors.wordpress.com/
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:29:16 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52437888
zonder demonen en gedoemden geen demonisering
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:42:31 #3
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52438314
Een goed journalistiek stuk over de corruptie van Jami:

http://www.vn.nl/Maatscha(...)InElkaarGeslagen.htm
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:42:50 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52438324
Die mishandeling van Jami was toch een hoax?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:45:21 #5
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52438393
Ja ja, doe je aluminium hoedje maar weer op mensen. De media en overheid zitten weer eens achter ons aan! Waarom laat je de helft van de verslaggeving weg wanneer het om deze affaire gaat. Waarom meldt je bijvoorbeeld niet dat Nova ook Hans Janssen en Jaffe Vink heeft uitgenodigd om hun licht te laten schijnen op de zaak.

Ook in de kranten, bij andere omroepen en op de radio heb ik andere geluiden gehoord die jij nu beschrijft. Maar ja, dat past natuurlijk niet in je complot-theorietjes en dus laat je het maar weg om het zoveelste huilverhaaltje op te hangen over de demonisering van alles wat rechts is...
pi_52438554
Ja de media is inderdaad heel pro-mulitkul en links.

Daarom hebben ze ook dagen heel erg veel aandacht besteed aan Jami en wordt elke scheet die Wilders laat het belangrijkste nieuws item.

[ Bericht 5% gewijzigd door IHVK op 17-08-2007 00:04:03 ]
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:20:02 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52439295
Nou, ik heb het radiostukje geluistert en er word opgemerkt dat extreem-rechts wel eens in comprommiterende situaties word aangetroffen met allerlei wapens en contacten in het leger en dat daar veel minder media-aandacht voor is dan voor moslim-extremisten.

Dus TS heeft gelijk over de onevenwichtige media-aandacht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52439325
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou, ik heb het radiostukje geluistert en er word opgemerkt dat extreem-rechts wel eens in comprommiterende situaties word aangetroffen met allerlei wapens en contacten in het leger en dat daar veel minder media-aandacht voor is dan voor moslim-extremisten.

Dus TS heeft gelijk over de onevenwichtige media-aandacht.
Inderdaad.

Stelletje PVV'ers daar bij de media.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 02:08:00 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52441044
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die mishandeling van Jami was toch een hoax?
Nee Jami is een Hoax , ik had eigenlijk gehoopt dat de islam religie een grote hoax was geweest
Ik ben inmiddels overleden
pi_52441103
NWS>BNW schopje.

Een topic over media-manipulatie is daar meer op zijn plek
Feedback over deze keuze kan in een topicreport of in het feedbacktopic.
bye
pi_52441264
even een stukje eruit plukken
quote:
Het programma vervolgt met ex-ex-moslimcomitelid Loubna Berrada die kritiek heeft op Eshan Jami. Ze vindt dat er te veel aandacht naar Jami gaat en dat de oorspronkelijke bedoelingen van het comite door hem opzij zijn geschoven.
fyi .. Berrada is geen ex-comitélid, dat zich beledigd voelt omdat er teveel aandacht na Jami gaat of zo .. die dame heeft het geheel bedacht en samen met Jami op poten gezet
quote:
'Comité voor ex-moslims geen Jami-show'
Door PETER GROENENDIJK
AMSTERDAM - Samen met de inmiddels veelbesproken Ehsan Jami begon ze in alle rust een Comité voor ex-moslims.
Drie maanden later heeft heel Nederland het over de mishandeling van Jami, maar gaat de discussie niet over het lot van ex-moslims.
Tot teleurstelling van die andere initiatiefneemster, Loubna Berrada. ,,We zouden gewone moslims niet beledigen, was de afspraak. Maar dat lijkt Ehsan te zijn vergeten.’
[..]
Maar Jami kwam zijn afspraken niet na, zegt Berrada. ,,We zouden in de beginfase drie interviews geven, maar voor ik het wist had hij er dertig gedaan. Had hij de Koran achterlijk genoemd, en de profeet Mohammed een crimineel. Hij ging maar door. Ik snapte er niks van: zo creëer je geen draagvlak, zo maak je alleen maar mensen boos!
[..]
Het dieptepunt was de mishandeling van Jami, die enkele weken geleden naar eigen zeggen door drie moslims te grazen werd genomen.
,,Ik vind het vreselijk voor hem dat dat is gebeurd’’, zegt Berrada. ,,Maar het versterkte bovendien de situatie dat alles om hem draait. Ehsan moet stoppen met het doen van uitspraken die mensen boos maken, hij beledigt veel fatsoenlijke mensen die nog wél moslim zijn.Hij doet ook mijn familieleden pijn, die nog gewoon moslim zijn. Bovendien gaat het nu alleen nog maar over hem.’’
Dat Jami zijn mishandeling overdrijft, zoals inmiddels wordt gesuggereerd, gelooft Berrada niet. ,,Zo ken ik hem niet. Ik geloof ook niet dat hij in de war is, Ehsan is een slimme jongen. Maar hij is wel doorgeschoten. Als hij niet kan stoppen met het doen van beledigende uitspraken, moet hij in elk geval niet meer zeggen dat hij namens alle ex-moslims spreekt. Wat hij nu zegt, is alleen namens Ehsan Jami zelf.’’
http://www.ad.nl/binnenland/article1587616.ece
quote:
Goed werk van Nova om dit taboe voor moslims geen kans van slagen te geven!
Nova laat een ex-moslima aan het woord die oprecht begaan is met moslims die zich van het geloof willen bevrijden, zij heeft daar zelfs een comité voor opgericht, dus hoe kom jij aan die rare conclusie dat Nova het geen kans van slagen geeft .. volgens velen is het juist Jami met zijn felle uitspraken die daarvoor zorgt
pleased to meet you
pi_52449020
Als moslims iemand die voor gelijkheid en vrijdheid is uitschelden voor landverrader, dan zijn dat moslims die niet voor onze manier van doen en laten zijn, die moslims zijn landverraders, niet Jami. Ach, gewoon al die homohaters eens onder dwang flink laten penetreren door een superbrede gespierde negroide homo, dan hebben ze tenminste een geldige reden voor hun haat, en een gescheurde kringspier.
---
De media is tegenwoordig gewoon één grote soapserie, want zolang iedereen zich focust op dit soort zeikdingen, zullen mensen zich niet zo bezighouden met onze verdwijnende rechten en de Europese grondwet.

Kijk je naar links, dan zie je rechts niets.

[ Bericht 12% gewijzigd door TaLoN.NL op 17-08-2007 16:45:21 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:07:27 #13
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52458178
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef columnist het volgende:
Wat doe je als linkse media wanneer er kritiek is op - radicale - moslims? Precies je valt de critici aan, je laat een 'onschuldige' moslim aan het woord en je komt met een nog dreigender gevaar dan de islam. Dit is wat de drie-eenheid van de Nederlandse geschreven pers, televisie en radio deed de afgelopen dagen.

Reconstructie
zaterdag 4 augustus: Ehsan Jami wordt in zijn woonplaats Voorburg geslagen, getrapt en uitgescholden door twee Marokkanen en een Somalier. De drie hebben hem uitgescholden voor
'kankerlandverrader en kankerhomo' en vervolgens tegen de grond geslagen. Ook een vrouw die in zijn gezelschap was liep rake klappen op.

woensdag 8 augustus: De Volkskrant plaatst het opiniestuk 'Genoeg is genoeg: verbied de Koran' van Geert Wilders, dat NRC Handelsblad weigerde te plaatsen. Hierin roept hij dat de Koran een fascistisch boek is, dat oproept tot geweld en daarom net als Mein Kampf verboden moet worden.

Dezelfde dag doet advocaat Els Lucas aangifte gedaan tegen Geert Wilders. Volgens haar zet de politicus met zijn ingezonden brief aan tot haat tussen bevolkingsgroepen. Diezelfde avond zit de advocaat nog bij Nova om te babbelen met Twan Huys.

donderdag 9 augustus: Rapper Appa roept in Dagblad De Pers: 'Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door z'n fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.'

Neutralisatie
woensdag 15 augustus: De ochtend start met Dagblad Metro met een voorpagina-artikel dat dierenactivisten steeds bedreigender zijn. Vervolg op pagina 12. Dierenactivisten zijn zo bedreigend dat de journalist voor de undercoveroperatie een actievoerster heeft gevonden die enkele jaren geleden zelf aan 'de softere kant' heeft gestaan. Probeer dit maar eens bij radicale moslimextremisten!

Nova komt 's avonds nogmaals - maar nu met Clairy Polak - terug op het item en heeft nu een verslaggever naar rapper Appa gestuurd. De rapper komt uitgebreid aan het woord en krijgt gratis promotie voor zijn baggermuziek. En op het einde sluit de verslaggever zijn montagewerk af met Appa die Motherfucker roept. Bestemd voor ...?

Het programma vervolgt met ex-ex-moslimcomitelid Loubna Berrada die kritiek heeft op Eshan Jami. Ze vindt dat er te veel aandacht naar Jami gaat en dat de oorspronkelijke bedoelingen van het comite door hem opzij zijn geschoven. Goed werk van Nova om dit taboe voor moslims geen kans van slagen te geven!

donderdag 16 augustus: De katholieke KRO van bisschop Muskens komt in Dingen die Gebeuren weer met advocaat Els Lucas en het nieuwtje dat er tientallen aangiftes tegen Wilders zijn gedaan.

Na dit gesprek komt hetzelfde programma met een gesprek getiteld 'Meten met twee maten?'. Hierin wordt over de opkomst van het rechts-extremisme gesproken. De gesprekspartner is iemand van de pro-Hamas en antifascistische onderzoeksgroep Kafka. Op een schandalige manier wordt het moslimextremisme verdedigd. Gesteld dat het toch lijkt dat alle aandacht nog steeds uit gaat naar het moslimextremisme.

Conclusie
Onbegrijpelijk dat de media ons zo in de maling probeert te nemen. Waarom zijn de daders van de mishandeling van Ehsan Jami nog niet gepakt overheid? Anyway, na Pim Fortuyn - die volgens geestentolk Char omgebracht is door een complot van de overheid - wordt er door de media weer een klimaat van demonisering gecreëerd. En dat moet stoppen!
puik stuk! Maar de meesten zullen er weer aanstoot aan nemen.
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
pi_52458578
Jami moet lekker gezellig bij Geertje in de partij gaan, zo te horen. Wat is dat toch, de laatste tijd, met lieden die zich graag in de slachtoffer/martelaarsrol zien, en zo alle media-aandacht opeisen..?
pi_52464103
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 19:21 schreef Toeps het volgende:
Jami moet lekker gezellig bij Geertje in de partij gaan, zo te horen. Wat is dat toch, de laatste tijd, met lieden die zich graag in de slachtoffer/martelaarsrol zien, en zo alle media-aandacht opeisen..?
het Hirsi Ali effect .. ?
pleased to meet you
pi_52482369
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Dan zou Jami eerder bij de VVD terecht komen toch?
bye
pi_52483063
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:50 schreef Petre het volgende:

[..]

Dan zou Jami eerder bij de VVD terecht komen toch?
het was volgens de woordvoerder wel een "plezierig" gesprek tussen Rutte en Jami, dus wie weet ..
pleased to meet you
pi_52540397
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Spot on Moussie!!!
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')