Mooi zo.quote:Gouden Kooi-fans niet getreurd! Degoudenkooi.tv gaat namelijk gewoon door. De site veranderd niet dus je kunt het huis 24 uur per dag blijven volgen via de livestreams. Wil je wekelijks op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Meld je dan nú aan voor De Gouden Kooi nieuwsbrief! Ook het forum zal blijven bestaan zodat jullie ook kunnen blijven doorkletsen over de ontwikkelingen in de Villa.
Vanaf maandag om 19:25 uur op RTL5quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:53 schreef klabbakus het volgende:
even een vraagje he,
Ik kijk dus geen streams maar volg de dagelijkse uitzendingen van een half uurtje, altijd via internet (tien.tv en dan programma gemist)
maar nu tien op zwart gaat, kan ik dan nog ergens anders volgen? of stoppen de uitzendingen er helemaal mee?
(Ik volg het nieuws rondom tien niet zo, dus misschien een hele domme vraag)
Klopt! DGK gaat naar RTL 5quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Vanaf maandag om 19:25 uur op RTL5
Ik zeg toch dat ik niet via de tv kijk!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Vanaf maandag om 19:25 uur op RTL5
Geen herhalingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:33 schreef MissHobje het volgende:
ja en waar zijn die herhalingen nu te vinden dan
vandaar dat gezeik tussen Dennix en die ordinaire Marokkaanse hoer Nadia nuquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:41 schreef Orealo het volgende:
Let er dan wel op, dat als je op RTL kijkt, er geen zak meer aan is..
Geen gescheld, geweld, of gekreun...
Vraag me af hoe ze dan een half uur per dag vol krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |