Als jij hier ergens kunt lezen dat ik de one ARMED chin up kan* wat ik niet zo beschreven heb dus iets is wat alleen in jouw vatsige droomwereld voorkomt gebruik je de verkeerde middelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef Baffer het volgende:
[..]
Jij claimt dat je een one ARMED chin up kunt, dat wil dus zeggen dat je je andere arm totaal niet gebruikt.
JIJ zit dus fout.
En als die ene hand zo weinig helpt probeer het dan eens zonder,brutal recipe for bicep tears.
Enig idee hoe die figuren erover een jaartje of 20 uitzien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:31 schreef fathank het volgende:
Het stereotype "opgeschoten anabolen figuur" is hier wel overmatig aanwezig.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:26 schreef Motar het volgende:
[..]
Als jij hier ergens kunt lezen dat ik de one ARMED chin up kan* wat ik niet zo beschreven heb dus iets is wat alleen in jouw vatsige droomwereld voorkomt gebruik je de verkeerde middelen.
Je zegt dat je kunt optrekken aan een arm, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:25 schreef Motar het volgende:
Ik loop ook vaak met een tanktop aan en irriteer me aan debielen die mij aanstaren als ik me optrek aan 1 arm, of als ik de spagaat doe om alles te rekken.
Ah maar dat kan ik dus wel,mijn hand zit vast aan mijn arm, jij komt met je homobodybuilder namen aanzetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:22 schreef Baffer het volgende:
[..]
[..]
Je zegt dat je kunt optrekken aan een arm, dat is niet zo.
Je kunt optrekken aan een hand.
Conclusie: Ik heb gelijk, jij niet.
quote:Conclusie: Ik heb gelijk, jij niet
Hoe oud zijn we mensen...quote:jij komt met je homobodybuilder namen aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |