die gappies snappen ook niet dat ze heel hun lichaam moeten train ipv alleen armen, borst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Handschoen het volgende:
Ze lopen altijd ook meteen naar:
óf het bankdrukken
óf preacher/hammercurlenen dat elke keer...
en Legpress (en alle andere zooi voor je benen) is een "vrouwenapparaat"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef Sok41 het volgende:
[..]
die gappies snappen ook niet dat ze heel hun lichaam moeten train ipv alleen armen, borst.
Ik doe met legpress 195 kilo, ik zie zo'n marokaantje van 60 kilo al voor me, die krijgt nog geen 80 kilo van de grondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
en Legpress (en alle andere zooi voor je benen) is een "vrouwenapparaat"
Waar wordt beweerd van wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef Baffer het volgende:
legpress is geen goede indicatie voor kracht.
Ik legpress 80 kilo, maar ik ben dan ook nog maar net begonnen. En een vrouwenapparaat of niet, ik vind het een geweldig oefening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik doe met legpress 195 kilo, ik zie zo'n marokaantje van 60 kilo al voor me, die krijgt nog geen 80 kilo van de grond![]()
Ik bedoel er dus mee, ik hoor ook hier vaak van ''vrouwen aparaat'' alle 3 de oefeningen die ik doe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik legpress 80 kilo, maar ik ben dan ook nog maar net begonnen. En een vrouwenapparaat of niet, ik vind het een geweldig oefening.
Nergens mijn beste, calm down.quote:
My thoughts exactly. Ik train mijn hele lichaam, niet alleen dat kleine stukje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Spacehamster het volgende:
Legpress is beter voor de ego dan squat.
Ik druk 140 kilo op de legpress en maar 50 kilo in het squatrack.
Maarja...op de lange duur is een sterke rug, buikspieren en bovenbenen beter voor het ego dan alleen maar sterke bovenbenen
Neuh, ik ben bang dat 1 bovenarm van MrJ ongeveer de borstomtrek van zo'n knaapje is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:28 schreef Baffer het volgende:
Bedoel je te zeggen dat MrJ precies het type gast is waar we het in de openingspost over hebben?
m'n spiegel?! wat doe je??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef bijdehand het volgende:
Die mensen fappen zichzelf voor de spiegel!!
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat 1 bovenarm van MrJ ongeveer de borstomtrek van zo'n knaapje is.![]()
Wat heeft zwaar zijn te maken met vet zijn en geen sprintje kunnen trekken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Samson het volgende:
Waarom staat precies die gewicht lengte verhouding in de OPWat wil je daarmee aangeven? Dat dat licht is? Ik kan me eerlijk gezegd meer ergeren aan die vette Dries Roelvinktypes die denken dat ze gezond bezig zijn door maar te bunkeren en zwaar te trainen maar nog geen sprintje kunnen trekken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |