quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:12 schreef Fides het volgende:
Danilo is toch een Belg? Of volgens mij heeft hij een Belgisch en een Braziliaans paspoort.
Siem de Jong is geen linksback voorzover ik weet. Meer een '6' of een '10'.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:11 schreef Yeahinho het volgende:
Geboren in 1990.... ik word echt oud.
Als ik naar de eerste lijst uit topic #1 kijk (oktober 2006) zijn de volgende spelers international geweest:quote:Op donderdag 22 november 2007 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie van deze lijst zijn er international geworden sinds KD er mee begonnen is?
Yup, en Vlaar ook. Die speelde eind 2006 nog brak tegen Italië.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij alleen Schaars, De Zeeuw en Ibi
Ja, ik twijfelde. Weet wel dat ze ooit opgeroepen waren, maar niet of ze gedebuteerd haddenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:26 schreef sjimz het volgende:
Ray, Collins John had eerder zijn debuut voor het grote Oranje gemaakt dan voor Jong Oranje.
In 2004 had John namelijk al 2 interlands gespeeld.
Angola was Nando Rafael, die nu voor Duitsland speelt. John is Liberiaan. Maar komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:41 schreef Fides het volgende:
John heeft volgens mij gewoon zijn debuut mogen maken met het oog op de toekomst. Wie weet ontwikkelde hij zich stormachtig bij Fulman....en zou hij opeens voor Angola kiezen...
Ik vond hem al een vreemde naam hebben voor een Angoleesquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Angola was Nando Rafael, die nu voor Duitsland speelt. John is Liberiaan. Maar komt op hetzelfde neer.
Ik denk inderdaad wel dat je graag voor het land wil spelen waar je vader vermoord is in een burgeroorlogquote:Op woensdag 19 december 2007 18:41 schreef Fides het volgende:
John heeft volgens mij gewoon zijn debuut mogen maken met het oog op de toekomst. Wie weet ontwikkelde hij zich stormachtig bij Fulham....en zou hij opeens voor Angola kiezen...
Want?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:23 schreef Grulez het volgende:
*kick*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |