abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53552543
Dan speelt hij dus op een vrij laag niveau. De clubnaam is dan interessanter dan het niveau doet vermoeden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:58:20 #127
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_53552578
Dat is waar. Zijn er hier mensen die hem weleens hebben zien spelen?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_53552921
Jordi Buijs?
pi_53672308
Nog wat mogelijke toevoegingen:

Bryan Brard: 8-1-88, aanvaller (alle posities), Jong Vitesse, vorig jaar topscorer van Sparta A1 en ook uitkomend voor Oranje onder 18

Niels Vorthoren: 21-2-88, (schaduw)spits, Willem II, speelde op de WK eindronde onder 17 en zit nu bij onder 19

Marko Matic: 3-2-90, centrale middenvelder, AZ, door Van Gaal bij de selectie gehaald

Siem de Jong: 28-1-89, linksback / linkshalf, Jong Ajax, maakte onlangs zijn debuut in Ajax 1

Jan Arie van der Heyden, geboortedatum onbekend, centrale middenvelder, Jong Ajax, speelt in onder 17 en Henk Spaan is zijn grootste fan

Danilo, 13-1-90, aanvaller, zoon Wamberto, Jong Ajax, kan ook voor Brazilië spelen

Later meer.
www.thuisuiteten.nl
pi_53672683
Geboren in 1990.... ik word echt oud .
pi_53672705
Danilo is toch een Belg? Of volgens mij heeft hij een Belgisch en een Braziliaans paspoort.
Siem de Jong is geen linksback voorzover ik weet. Meer een '6' of een '10'.
pi_53739818
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:12 schreef Fides het volgende:
Danilo is toch een Belg? Of volgens mij heeft hij een Belgisch en een Braziliaans paspoort.
Siem de Jong is geen linksback voorzover ik weet. Meer een '6' of een '10'.

Toch een Belg joh? Dan moet ie eruit. De Jong speelde de laatste tijd wel vaak als linkshalf trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_53741466
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:11 schreef Yeahinho het volgende:
Geboren in 1990.... ik word echt oud .

Ik schrok er ook van .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54776943
Topic is dood?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54777525
De Jong en vd Heijden kunnen worden toegevoegd.
Vorm moet eruit.
Drenthe naar linksbuiten (Robben moet er in januari ook uit). Heitinga moet eruit.
pi_54778310
Ja, ik moet het weer even updaten eigenlijk. Als iemand anders het een keer wilt doen, graag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54781111
Tering zeg je hebt gelijk 1990
AFC AJAX
pi_54782612
Wie van deze lijst zijn er international geworden sinds KD er mee begonnen is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55389081
pi_55389468
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie van deze lijst zijn er international geworden sinds KD er mee begonnen is?
Als ik naar de eerste lijst uit topic #1 kijk (oktober 2006) zijn de volgende spelers international geweest:

Urby Emanuelson
Johnny Heitinga
Ron Vlaar
Civard Sprockel (heeft hij gespeeld?)
Rafael van der Vaart
Wesley Sneijder
Nigel de Jong
Stijn Schaars
Demy de Zeeuw
Hedwiges Maduro
Evander Sno (heeft hij gespeeld?)
Ibrahim Afellay
Arjen Robben
Ryan Babel
Klaas-Jan Huntelaar
Collins John (heeft hij gespeeld?)
Robin van Persie
Romeo Castelen

Veel van deze spelers waren al international voor deze reeks startte.
pi_55389848
Volgens mij alleen Schaars, De Zeeuw en Ibi
pi_55392324
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij alleen Schaars, De Zeeuw en Ibi
Yup, en Vlaar ook. Die speelde eind 2006 nog brak tegen Italië.
pi_55392566
Ray, Collins John had eerder zijn debuut voor het grote Oranje gemaakt dan voor Jong Oranje.
In 2004 had John namelijk al 2 interlands gespeeld.
pi_55392763
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:26 schreef sjimz het volgende:
Ray, Collins John had eerder zijn debuut voor het grote Oranje gemaakt dan voor Jong Oranje.
In 2004 had John namelijk al 2 interlands gespeeld.
Ja, ik twijfelde. Weet wel dat ze ooit opgeroepen waren, maar niet of ze gedebuteerd hadden .
pi_55394395
John heeft volgens mij gewoon zijn debuut mogen maken met het oog op de toekomst. Wie weet ontwikkelde hij zich stormachtig bij Fulham....en zou hij opeens voor Angola kiezen...
pi_55394473
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:41 schreef Fides het volgende:
John heeft volgens mij gewoon zijn debuut mogen maken met het oog op de toekomst. Wie weet ontwikkelde hij zich stormachtig bij Fulman....en zou hij opeens voor Angola kiezen...
Angola was Nando Rafael, die nu voor Duitsland speelt. John is Liberiaan. Maar komt op hetzelfde neer.
www.thuisuiteten.nl
pi_55394544
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Angola was Nando Rafael, die nu voor Duitsland speelt. John is Liberiaan. Maar komt op hetzelfde neer.
Ik vond hem al een vreemde naam hebben voor een Angolees
pi_55394780
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:41 schreef Fides het volgende:
John heeft volgens mij gewoon zijn debuut mogen maken met het oog op de toekomst. Wie weet ontwikkelde hij zich stormachtig bij Fulham....en zou hij opeens voor Angola kiezen...
Ik denk inderdaad wel dat je graag voor het land wil spelen waar je vader vermoord is in een burgeroorlog
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:23:22 #149
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56684837
*kick*
pi_56686400
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:23 schreef Grulez het volgende:
*kick*
Want?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')