Ik blijf maar weg en lurk. Schijnt dat ik users wegjaag en de COS nogal blauw maak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
waar is BeeQueen eigenlijk is mis haar inbreng !
niks van aantrekkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf maar weg en lurk. Schijnt dat ik users wegjaag en de COS nogal blauw maak.
Nou als ze verstandig is geeft zij daar geen gehoor aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Min of meer verbannen door de super humoristische ouwe hap.![]()
![]()
Huhhh, de COS opener is bij mij altijd blauw! en dat ben jij niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf maar weg en lurk. Schijnt dat ik users wegjaag en de COS nogal blauw maak.
Geeft je avatar af?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
BS, ze heeft tot ver na die rel in de SC in de COS zitten posten, dus die opmerking slaat nergens op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Min of meer verbannen door de super humoristische ouwe hap.![]()
![]()
Dank voor de opmerking oppermodquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
BS, ze heeft tot ver na die rel in de SC in de COS zitten posten, dus die opmerking slaat nergens op.
Dit soort opmerkingen kunnen hier trouwens: [SC # 261] Billen 2
Die is echt duidelijk, jeetje wat afschuwelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
Nog 1 van Vol voor Petraa:
[afbeelding]
Ik zat pas met Elly te chatten toen moest ze al weer snel gaan eten ze heeft nooit tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:15 schreef Py het volgende:
Ellie is altijd bezig zegt ze
Altijd aan t soppen![]()
Waarom zou jij dat doen? JIJ vind het leuk en ik bijvoorbeeld ook dat jij hier post. Laat je niet gek maken er valt nietsssss op jou posts aan te merken.Als mensen jouw inbreng niet zien zitten lezen ze het lekker niet en als ze willen schelden kan dat in een SC heb ik begrepen. You go girlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
waar sjet elly?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:17 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik zat pas met Elly te chatten toen moest ze al weer snel gaan eten ze heeft nooit tijd.
ongelooflijk .. dat haar dat waterhoofd .. tis gewoon sprekendquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef kybe het volgende:
Nou weet ik eindelijk waar Amanda me aan doet denken ,een Pekingneesje.
[afbeelding]
Chatten met Elliequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:17 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik zat pas met Elly te chatten toen moest ze al weer snel gaan eten ze heeft nooit tijd.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Zullen we nu on topic blijven?
Ik heb de discussie in de SC gelezen, en vind het allemaal nogal flauw.
Het is nergens voor nodig om andere users aan te vallen of te bekritiseren.
Het is niet toegestaan, en het is ook niet erg nuttig. Fok is een tamelijk open forum waar iedereen mag komen.
Je kunt niet iedereen aardig vinden.
Als je iets tegen een andere user hebt zeg je dat via PM, of je zegt het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |