Kunnen ze daar achter niets beters verzinnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
Nadia moet van "achter" weer boos worden op dennix over het daten. ook moet ze dan lekker gaan dreigen met haar Dimitri date.
let maar op!!!
tja, dat heeft ze net wel bijna letterlijk gefluistertquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
Nadia moet van "achter" weer boos worden op dennix over het daten. ook moet ze dan lekker gaan dreigen met haar Dimitri date.
let maar op!!!
Het komt er al aan, in het gesprek met Amandaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
let maar op!!!
Heel heel heel beroerd, zeker omdat ze net fluisterde dat achter heeft gezegd dat ze over zich heen liet lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
Naat gaat net doen alsof ze boos is op Dennis, ze is zogenaamd nog steeds boos op hem omdat hij gaat daten.
Oh, het ligt er duimendik bovenop!
Slechte acteerprestatie![]()
Tsjonge jonge wat een amateur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:21 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia gaat met Dennis praten ze komt heel toevallig bij de buren vandaan.
En daar zitten we echt met z'n allen op te wachtenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel heel heel beroerd, zeker omdat ze net fluisterde dat achter heeft gezegd dat ze over zich heen liet lopen.
Dus nu krijgen we discussie # 17 over de dates.
Mag het licht uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:29 schreef Dark het volgende:
[..]
En daar zitten we echt met z'n allen op te wachten![]()
De FEBO zou hier eens wat meer moeten meelezen!
nou ik wordt moedeloos van Achter........................................quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tsjonge jonge wat een amateur.
Achter moeten ze toch ook moedeloos worden van die muts...
gelukkig,.. ik ben niet de enige die dat al vcreemd vond.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:30 schreef SIRA het volgende:
Amanda gaat even een paar keer onder water in de hoop dat d'r haren lichter worden![]()
Ze moet even lekker in het chloor van het zwembad, hebben we nog een kansje op een groen waasje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:30 schreef SIRA het volgende:
Amanda gaat even een paar keer onder water in de hoop dat d'r haren lichter worden![]()
Ik wens Amanda heel veel zon en chloor toe.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:31 schreef RSie het volgende:
[..]
gelukkig,.. ik ben niet de enige die dat al vcreemd vond.
zoiets werkt alleen midden in de volle zon en liefst als je in een zwembad met chloor zit.
Heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:30 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nou ik wordt moedeloos van Achter........................................![]()
Het is toch een grof schandaal!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:30 schreef SIRA het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is toch een grof schandaal!
Uren is er gefohnd en getangd en binnen een vloek en een zucht maakt ze haar haar weer nat!![]()
Daar zal DOB blij mee zijn, die hebben gewoon voor de kat z'n kudt staan werken.
Ik hoop het wel, dan is Amanda's haar morgen groen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
Zit er in een jacuzzi eigenlijk ook chloor?
Vergis je niet: Geil moet ze zijn, dag en nacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda wil wodka. Baasje zal niet blij zijn.![]()
Dat is best lastig zonder damequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef RSie het volgende:
ik zit te wachten totdat Jaap Dennix ff een keer flink voor Lul zet door hem binnen enkele tellen op een herdersmat te zetten
Heeft ie gister al keertje gedaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef RSie het volgende:
ik zit te wachten totdat Jaap Dennix ff een keer flink voor Lul zet door hem binnen enkele tellen op een herdersmat te zetten
Jaap zegt dat hij in de problemen zit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef RSie het volgende:
Die keer dat Jaap een remise aanbood en Dennis dacht dat hij dus een kans maakte en weigerde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef farceman het volgende:
[..]
Heeft ie gister al keertje gedaan.
Nix keek zoals altijd.... stom en verdwaasd
Lieke zal toch al haar deel al gedaan hebben. Praten met DOB over Huubquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:33 schreef Py het volgende:
Huub en Lieke nu achter?
Kijken wat die straks gaan doen.
jammer gemistquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef farceman het volgende:
[..]
Heeft ie gister al keertje gedaan.
Nix keek zoals altijd.... stom en verdwaasd
welke stemming ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef droomkoningin het volgende:
komt er nou nog een stemming? of heb ik t al gemist?
Welterusten schatjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen, zwaaien mag ik niet dus een zwaaismiley en een diikevoor alle COSers.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen, zwaaien mag ik niet dus een zwaaismiley en een diikevoor alle COSers.
Hoi Verida.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Verida het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden, die iets te hoog gemaakte wenkbrauwen van amanda, door die permanente make up zie je geen relief meer van de zijkant. heel raar glad voorhoofd heeft ze dan.
Brian is aan het draaien, hij zou zo bij haar komen zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:51 schreef blomst het volgende:
waar is Brian?
en wil er niemand met Amanda in bad?
Truste BQ.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
welterustenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
verknallen bedoel jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Brian gaat nog even een ossehaasje bakken.
chips niet goed genoeg meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Brian gaat nog even een ossehaasje bakken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Amanda zit Elly weer door te zagen over groupiegedrag?
ik dacht dat er vanavond een stemming zou komen? maar niet dus?quote:
En is ze zat? Ze praat weer op dat quasi intelligente toontje 'ik zal Elly wel even vertellen hoe het hier werkt'.quote:
Dennis moest iets aan zijn kleren goed doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef RSie het volgende:
wat was dat op het scherm?
had het geluid op Amanda en EllySpectra
Ze heeft er naar mij weten maar 1 opquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En is ze zat? Ze praat weer op dat quasi intelligente toontje 'ik zal Elly wel even vertellen hoe het hier werkt'.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef Ning het volgende:
[..]
Ze heeft er naar mijn weten maar 1 op
en vanavond gaat hij z'n handen branden aan koud vuurquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Mensen niet zo zeiken over script en instructies dat is toch allang bekend
Wees blij dat er eindelijk weer eens iets gaat gebeuren.
Dennis zit daar bv. al 8 weken naar het schijnt en hij heeft nog nergens zijn handen aan gebrand.
Die is even naar Appie Heijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |