what else is new.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef riri het volgende:
amanda vindt het niet leuk dat lieke haar haar zo mooi is geworden...veel natuurlijker ziet het eruit,amanda's haar is helemaal kapot en een hele lelijke kleur...echt peper en zout
Net goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef riri het volgende:
amanda vindt het niet leuk dat lieke haar haar zo mooi is geworden...veel natuurlijker ziet het eruit,amanda's haar is helemaal kapot en een hele lelijke kleur...echt peper en zout
en morgen komt kapper Stan om het mooi verder bij te kleuren en dan ziet lieke er weer toppie uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef riri het volgende:
ik hoorde het ook iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:46 schreef Visual het volgende:
nadia zegt dat bianca te weinig eet?
Nee, hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat haar van Nadia is toch nog precies hetzelfde als 10 uur geleden? Pfff.
Dat van Amanda is zeker wel slechter geworden.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef DrsH het volgende:
Nou ik hou het voor gezien een prettige voortzetting en tot morgen![]()
![]()
wiens haar?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef Copycat het volgende:
Dat haar!
Lieke en Huub helpen allebeiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef SIRA het volgende:
Lieke helpt DOB even met opruimen,
die mokkels hebben er 7 uur gezeten en steken geen vinger uit
stelletje schooiers
Ik zou zeggen "Vooral door verven".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoorNadia's haar is nu officieel dood verklaard en voelt hard en stug aan.
Net 2 verfbeurten te veel vandaag![]()
Your kiddin', right?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef ericahysterica het volgende:
wiens haar?
Net als bij de hondjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Your kiddin', right?
Ik zeg: heel snel een heel strak elastiekje om dat nekkie.
sobere avatar maar wel mooiquote:
met zn tweejen toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef SIRA het volgende:
en wie staan er weer alleen DOB uit te zwaaien
[afbeelding]
Erg flauw om DOB zo`n trap na te geven idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef SIRA het volgende:
[afbeelding]
de enige mensen met sociaal gevoel en fatsoenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef SIRA het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus echt niet meer te harden (snollie en hamster die zelfs niet even gedag zeggen)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef SIRA het volgende:
[afbeelding]
"Ze wil me hondje vermoorden." Wat een onzin hè.quote:
BQ een aantal jaren geledenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sobere avatar maar wel mooi![]()
wat zou haar nick op nowlive zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Elly zegt dat ze weer niks heeft gezien, alleen maar op stap geweest. Lieke gelooft er geen bal van.
Elly Spetcra isquote:
Strakker!quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
Elly: Jaap wil niet praten dus die houdt lekker zn baklap dicht.
oftewel elly de paardenpijper, altijd gezellie met ellyquote:
Told youquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoorNadia's haar is nu officieel dood verklaard en voelt hard en stug aan.
Net 2 verfbeurten te veel vandaag![]()
Hij is achter met amanda.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef T-lex het volgende:
Waar is Brian gebleven? Niks voor hem om "het bezoek" niet uit te zwaaien.
Hij was aan het draaien in de Chill en net voordat Amanda en Nadia naar achter werden geroepen door een bericht op de plasma. Stopte hij met draaien en liep weer ineens door het huis te rennen. Leek er op dat hij ook een bericht op de plasma kreeg en daarom stopte met draaien.
Denk dat BAN achter een nieuw script krijgt...want we hebben ineens alle streams op de rest.![]()
Ik zeg.....Bier en tietuhhhhh lalalaallalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oftewel elly de paardenpijper, altijd gezellie met elly
Waarom wil jaap eigenlijk niet met Elly praten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef SIRA het volgende:
E: Jaap wil niet praten dus die houdt lekker zijn baklap dicht
Dream on babe, never nooit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:59 schreef ericahysterica het volgende:
Zouden nadia en amanda op hun donder krijgen vanwege het laten kletsen van de febo en het steeds niet aandoen van de zenders?
Mooi koppie Honeyqueenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg.....Bier en tietuhhhhh lalalaallal![]()
Is dat de onderbuikse pretletter van jaap?quote:
Gelul, Huub wil laten zien wat Jaap kan.quote:
TYquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, Huub wil laten zien wat Jaap kan.
Kan nadia niet fatsoenlijk op die bank gaan zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben elkaar 20 min. gemist... kus kus....
[afbeelding]
Ze heeft haar jurkje weer aan, waar haar billen half uitvallen, ze voelt zich vast sexy.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben elkaar 20 min. gemist... kus kus....
[afbeelding]
Gekke meid, dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wens jullie voor straf een streamlock van 10 minuten toe.
Om het te leren.
Omdat "we" het jurkje van Nadia nogal ordi vinden?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Om het te leren.
Wat is het?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Om het te leren.
Dat kunnen Moots en BQ alleen bewerkstelligen.quote:
Noblesse obligequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:20 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia styltang ook weer in beeld.
Dit is een andere (gister hipster)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Heeft Amanda 2 van die slips of heeft ze dezelfde van gister nog aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |