Is Gerard trouwens maandag weer terug? Heb ik een keer tijd om naar de Arbeidsvitaminen te luisteren en dan gaat Gerard op vakantie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Gerard zit deze hele week in Portugal, waarom denk je anders dat Michiel deze week inviel voor de Arbeidsvitaminen?
Ben blij dat er nog bands zijn die niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:27 schreef purplerose het volgende:
Kijk, Pearl Jam is dan weer zo een band die het alleen maar toejuicht dat het uitgezonden wordt, hoe meer mensen ervan kunnen genieten hoe beter.Ik ben niet fan van zomaar een band he
sjucht ende glij Eddie![]()
Michiel met de AB zie je niet zitten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is Gerard trouwens maandag weer terug? Heb ik een keer tijd om naar de Arbeidsvitaminen te luisteren en dan gaat Gerard op vakantie.![]()
Tool is trouwens zo'n band die geweigerd heeft voor het uitzenden van hun concert.
Dan kom je o.a. voor Tool en dan request je: Damien Rice - 9 Crimes![]()
Ik dacht maandag nog niet, maar dinsdag in ieder geval wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is Gerard trouwens maandag weer terug? Heb ik een keer tijd om naar de Arbeidsvitaminen te luisteren en dan gaat Gerard op vakantie.![]()
Tool is trouwens zo'n band die geweigerd heeft voor het uitzenden van hun concert.
Dat ze voor Tool kwam kreeg ze waarschijnlijk ook ingefluisterdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
* Sirolf heeft My Chemical Romance - Teenagers even opgezetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:38 schreef purplerose het volgende:
omg deze gaat op mute, wat een gejengel
Michiel hoor ik elke avond al en Gerard alleen tijdens het Ek-stra weekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
Michiel met de AB zie je niet zitten?
Okay dan !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht maandag nog niet, maar dinsdag in ieder geval wel.
Kan het vrij rustig zeggen want hij is op vakantie en leest toch niet mee, maar qua dj is Gerard in mijn ogen echt de beste van Nederland. Qua stem komt alleen Eric Corton in de buurt. En al die imitaties tijdens het Ek-stra weekend.. Poeh! die doet echt niet onder aan Evers.. Gerard is gewoon moeilijk te vervangen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Als Michiel invalt vind ik dat ie het meestal beter doet dan de dj waar hij voor invalt. Maar bij Arbeidsvitaminen mis ik eerlijk gezegd Gerard wel een beetje.
Ja, maar dat zal dan wel met m'n mobiele telefoon zijn. M'n canon krijg ik niet het terrein op, maar dat is misschien ook maar beter ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Zou tof zijn ! en je gaat vast ook wat pics schieten?![]()
Ooh daar kun je tegenwoordig ook zeer aardige pics mee schieten, check alleen al wat voor een goede foto's de N95(?) van Domien/Michiel maakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
Ja, maar dat zal dan wel met m'n mobiele telefoon zijn. M'n canon krijg ik niet het terrein op, maar dat is misschien ook maar beter ook.
Veel plezier!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Mensen! Fijn weekend
Ik ga lekker naar Lowlands! Tot maandag
Goed weekend en veeeeeeel plezier op Lowlands!! Gaat ongetwijfeld een mooi feestje worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Mensen! Fijn weekend
Have funquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Mensen! Fijn weekend
Ik snap ook niet dat Giel ipv Gerard genomineerd is voor de Marconi. Maar dat ligt denk ik een beetje aan Arbeidsvitaminen. Hoewel Gerard er wel een dampende Punica-oase van weet te maken, komt hij in Ekstra Weekend en (misschien nog wel meer) Ekdom in de Nacht het meest tot zijn recht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan het vrij rustig zeggen want hij is op vakantie en leest toch niet mee, maar qua dj is Gerard in mijn ogen echt de beste van Nederland. Qua stem komt alleen Eric Corton in de buurt. En al die imitaties tijdens het Ek-stra weekend.. Poeh! die doet echt niet onder aan Evers.. Gerard is gewoon moeilijk te vervangen.
* -Hans- fluit even vrolijk mee @ Young Folks .
Tot morgen! En niet vergeten een badeendje te gooien naar iemand die lijkt op:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Mensen! Fijn weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |