ohja.......dat was leuk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mika - Love Today
Rinkelt er al een belletje?
jaaaaaaa echt wel! Zo'n zin in!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel slecht van mij dat ik het niet weet, maar ging je nou wel of niet naar Lowlands???
Dat komt doordat AT&T alle bezochte internetlocaties apart vermeld, terwijl het een flat fee-tarief is en je dus niet betaalt per MB daar. Beetje maffe manier van factureren hebben ze daar dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Domien en Michiel, pas op met testen van je nieuwe mobiel..
http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1bea320
![]()
![]()
quote:
Het is te merken!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
jaaaaaaa echt wel! Zo'n zin in!![]()
![]()
Ben je niet bang voor de boodschappenband van Corstra Weekend met je verkoudheid?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
jaaaaaaa echt wel! Zo'n zin in!![]()
![]()
ik weet niet of die wel voorbij gaat komen....en anders zie ik wel hoe het gaat. De heesheid is al wel wat minder gelukkig (tot ik op LL ben geweest ben ik bang)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor de boodschappenband van Corstra Weekend met je verkoudheid?
Dat zou niet erg origineel zijn, maar best mogelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Zou Martijn vandaag ook een Megafoon hebben meegenomen voor de Popkwis-aankondiging...?![]()
A.s. zondag trouwens Nederlands-Wit Rusland in Almere met Fransisco Elson.quote:za 19-01-08 19:30 Matrixx Magixx - Hanzevast Capitals
Dat kan ik mij goed voorstellen, er treden ook wel erg fijne bands op!quote:
Eric en Michiel hoor!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
Morgen de 2 heerlijke sensuele diepgevooisde stemmen van Eric en Gerarddamn hopelijk kan ik me stoel drooghouden
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
Morgen de 2 heerlijke sensuele diepgevooisde stemmen van Eric en Michieldamn hopelijk kan ik me stoel drooghouden
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
Morgen de 2 heerlijke sensuele diepgevooisde stemmen van Eric en Gerarddamn hopelijk kan ik me stoel drooghouden
Kijk, Pearl Jam is dan weer zo een band die het alleen maar toejuicht dat het uitgezonden wordt, hoe meer mensen ervan kunnen genieten hoe beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk mag 3FM toch nog een redelijk aantal optredens laten horen want op Webwereld stond al een verontrustend artikel over het minder aantal streams door bezwaren van bands. Grrrrr!![]()
Als de supportersvereniging van Donar (Vikings.nl) een busreis organiseert dan ben ik er zeker bij en anders moet ik even kijken of ik met iemand kan meerijden. Lijkt mij leuk zo'n meeting!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Hans, wat dacht je van een FOK!-meeting op 19 januari.
Ben er zelf niet bij maar de tussenstanden krijg ik vast wel door.quote:A.s. zondag trouwens Nederlands-Wit Rusland in Almere met Fransisco Elson.
Gerard zit deze hele week in Portugal, waarom denk je anders dat Michiel deze week inviel voor de Arbeidsvitaminen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
Dacht dat ik had gehoord Eric en Gerard
Dan is de depends ook niet nodigof Gerard moet zn jan veen imitatie doen
Ik als normaal mens slaap als de arbeidsvitaminen bezig isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard zit deze hele week in Portugal, waarom denk je anders dat Michiel deze week inviel voor de Arbeidsvitaminen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |