Dat was ie voor vandaag ook al, vond ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Mijn god... die singlestrijd voor maandag wordt ons wel HÉÉL ERG MOEILIJK gemaakt...![]()
Rooney - When Did Your Heart Go Missing
vs.
My Chemical Romance - Teenagers
Onmogelijke keuze! [afbeelding]
Ik ben wel eens bij akrides geweest toen ze nog hoofdklasse speeldenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Basketball is echt te gek inderdaad! Er gebeurt zoveel meer op het veld, zelfs tijdens de time-outs en pauzes.. Voetbal is w.d.b. best een saaie en duffe sport (heb overigens een voetbalbal achtergrond). Daarnaast is de sfeer buiten het veld echt een verademing in vergelijking met voetbal. Zo is er de afgelopen jaren een meer dan goede band ontstaan tussen de supportersgroepen van Groningen - Nijmegen en met name Leiden.
Fijne sport is het, zowel buiten als op het veld.![]()
Thnxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier Toad @ Lowlands!
Interpol
Eenvoudig is anders...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
editten kan nog wel
eerst 'm leeg maken en saven, dan opnieuw vullen
Uuhm, zal het onthouden want ben ook al een paar keer tegen die suffe bug aangelopen.. Wil je de OP editten en dan lukt dat helemaal niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
editten kan nog wel
eerst 'm leeg maken en saven, dan opnieuw vullen
druk he......Martijn helpen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Maricha, ben je er nog? Je bent zooo stil.![]()
Als ik binnenkort in Nijmegen ga studeren moet ik misschien eens een paar keer naar de Magixx gaan. De zaal ken ik al. Daar speelde ik zelf al wedstrijden voordat de Eiffeltowers opgericht werden. De Horstacker was toen nog een brakke hal met olifantjes op de muurt geverfd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Basketball is echt te gek inderdaad! Er gebeurt zoveel meer op het veld, zelfs tijdens de time-outs en pauzes.. Voetbal is w.d.b. best een saaie en duffe sport (heb overigens een voetbalbal achtergrond). Daarnaast is de sfeer buiten het veld echt een verademing in vergelijking met voetbal. Zo is er de afgelopen jaren een meer dan goede band ontstaan tussen de supportersgroepen van Groningen - Nijmegen en met name Leiden.
Fijne sport is het, zowel buiten als op het veld.![]()
Dat klinkt in elk geval als een tijdje geleden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:02 schreef borisz het volgende:
Ik ben wel eens bij akrides geweest toen ze nog hoofdklasse speelden![]()
Zou tof zijn ! en je gaat vast ook wat pics schieten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:02 schreef Toad het volgende:
Thnx.
Wie weet dat ik tussendoor nog even langskom om verslag te doen.
Oja, die is natuurlijk nog niet zo ingewerkt als Veenstra! Veenstra! Ingewerkt in de zin van het presenteren van dit programma.quote:
Ja natuurlijk wel, alleen het programma van iemand anders overnemen, is net ff wat anders dan je eigen programma natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is ie niet zo zelfstandig als Michiel?
Die mening deel ik dan weer nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
En de overige 2 request die er aan zitten te komen zijn ook wel OK !
wat zal het zijn 9-10 jaar geleden ofzo ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval als een tijdje geleden.
[..]
Geen idee, weinig ervaring meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, alleen het programma van iemand anders overnemen, is net ff wat anders dan je eigen programma natuurlijk
Magixxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Als ik binnenkort in Nijmegen ga studeren moet ik misschien eens een paar keer naar de Magixx gaan. De zaal ken ik al. Daar speelde ik zelf al wedstrijden voordat de Eiffeltowers opgericht werden. De Horstacker was toen nog een brakke hal met olifantjes op de muurt geverfd.
vertel????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Dan toch jammer dat Domien niet kan invallen. Die regelt gewoon requests waar Maricha zelfs niets van weet
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Michiel is al getraind door maricha
Ver voor mijn tijd dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef borisz het volgende:
wat zal het zijn 9-10 jaar geleden ofzo ?Het kwam omdat telstar afglast was dat we naar Akrides gingen
Dat kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |